Latvijas dzelzceļš - Slikts serviss, garas rindas, strādā tikai viena kase
Labdien,
Jau vairakas reizes ceļoju ar vilcienu no Daugavpils stacijas uz Rīgu, 6:22 no rīta. Katru reizi viena un tā pati situācija - liela rinda stāv (ap 50-60 cilvēkiem), bet strāda tikai viena kase. Un visu laiku kase atveras pēdējā brīdī.
Beigas visiem pasažieriem janopērk biļetes jau vilcienā un jāatrod brīvas vietas visiem.
Lūgums pievērst uzmanību šai situācijai, jo vairs nav vēlēšanas lietot jusu servisu.
Atbildi lūdzu sniegt telefoniski - +37124838836.
Ar cieņu,
Vadims
Labdien!
Informējam, ka Jūsu sūdzību pārsūtījām AS “Pasažieru Vilciens” speciālistiem.
AS "Pasažieru vilciens” nodrošina iekšzemes dzelzceļa pasažieru pārvadājumus.
Kontaktinformācija:
Tālr. 67232135
E-pasts: [email protected]
Комментарии (6)
Labdien,
Jums nestrada online bileshu sistema, japerk bileti vilciena , kapec jamaksa ir 2.10 eur ,ja nav klientu problema? Pirkot bilete caur telefonu riga- jelgava cena1.89 eur
Paldies
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien,
Jums nestrada online bileshu sistema, japerk bileti vilciena , kapec jamaksa ir 2.10 eur ,ja nav klientu problema? Pirkot bilete caur telefonu riga- jelgava cena1.89 eur
Paldies
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Izmantojiet pv.lv perciet biļetes internetā
Neko darīt īpaši tādā agrumā. Pērciet internetā, vilcienā vai arī stāviet rindā. Ko nozīmē kase atverās pēdēja brīdī? Ir darba laiks no cikiem līdz cikiem strādā.