Latvijas dzelzceļš - Slikts serviss
Rīgas dzelzceļa stacijā divreiz nosaucu vilcienu (laiku, dienu un pilsētu) , uz kuru vēlos iegādāties biļeti. Kasiere Svetlana tāpat kasē izsita nepareizu maršrutu. Norādot uz kļūdu Svetlana sāka kliegt uz mani tā vietā lai mierīgi izlabotu problēmu, kas nemaz nebija tik sarežģīti, jo neesmu vēl samaksājusi. Briesmīga attieksme un klientu apkalpošana. Labprāt pirktu attālināti, bet šim maršrutam tādas iespējas nav un nācās sastapties ar tādiem cilvēkiem!
Labdien!
Informējam, ka Jūsu sūdzība ir pārsūtīta AS “Pasažieru vilciens”.
Jautājumus par vilcienu kustības sarakstiem, izmaiņām tajos, biļešu cenām, iegādes iespējām un to atgriešanu, kā arī priekšlikumus un sūdzības par iekšzemes vilcienu pasažieru pārvadājumiem izskata pārvadātājs AS “Pasažieru vilciens” ar zīmolu “Vivi”:
E-pasts: [email protected]
Bezmaksas diennakts tālrunis: 8760
Добавить комментарий