Latvijas dzelzceļš - Slikts serviss
Šodien ( 27.11.2013) rīta reisā, kurš no Jelgavas attiet 5:38.. Instruktors jau ierāpjoties vilcienā klepoja un elpoja tā, ka bija nepatīkami to klausīties. Cilvēki bija vagonā pietiekami un bija klusums, tikai viņš elpoja tā, ka otrā vagona galā varēja dzirdēt. Pēcāk izkāpa ārā un turpināja klepot, rīstīties, atkrēpoties vai vienalga ko viņš tur darīja... Man bija pretīgi klausīties kā brīžiem vēl rūc nevis elpo. Ja ir tik slims, tad nav ko nākt uz darbu.
Labdien!
Informējam, ka Jūsu sūdzība ir pārsūtīta AS “Pasažieru vilciens”.
AS "Pasažieru vilciens” nodrošina iekšzemes dzelzceļa pasažieru pārvadājumus.
Kontaktinformācija:
Tālrunis: 80007600
Elektroniskā e-pasta adrese: [email protected]
Labdien!
Informējam, ka Jūsu sūdzība ir pārsūtīta AS “Pasažieru vilciens”.
Sūdzības par iekšzemes vilcienu pasažieru pārvadājumiem izskata pārvadātājs AS “Pasažieru vilciens” ar zīmolu “Vivi”:
E-pasts: [email protected]
Bezmaksas diennakts tālrunis: 8000 7600
Комментарии (3)
Nāk uz darbu, jo gan jsu nija kas viņa vietā strādā. Ir tādas darba vietas, kur pat slimam ir jānāk uz darbu.
Normāls cilvēks pavaicātu vai ir kārtība un varbū vajag palīdzību ,nevis savu neapmierinātību izgāzt šeit. Nevar jau zināt ,varbū astma vai citi elpvadu saslimšana un to nevar paredzēt . Sūdzības autoram - karma zin savu lietu,gan jau atnāks pie tevis arī kādreiz vairrākārt atpakaļ.
Lol