Latvijas dzelzceļš - Slikts serviss
Vilcienā Madona - Rīga, vilciena numurs - 819. Sestdienas rīts, 22. Janvāris, 7: 33 no Madonas, 10: 00 Rīgā.
Šorīt saskāros ar to, ka konduktors nezina kā strādā biļešu nopirkšana ar 3+ ģimenes karti un studentu apliecību. Biju nopirkusi biļeti internetā un vilcienā uzrādīju biļeti, id karti, 3+ karti un studentu apliecību. Man tika pateikts, ka man esot nevis 90% atlaide, bet gan 50% atlaide, ka tā gan tas nestrādājot, protams, es zinu to, ka tas tā strādā un tā arī pateicu, konduktors ar dusmīgu seju aizgāja prom.
Es zinu noteikumus un jau neskaitāmas reizes esmu braukusi ar vilcienu. No paša rīta saņemt negatīvu attieksmi un to, ka darbinieks nezina sava Amata pamazināšanas, ir diezgan nepatīkami.
Labdien!
Informējam, ka Jūsu sūdzību pārsūtījām AS “Pasažieru Vilciens” speciālistiem.
AS "Pasažieru vilciens” nodrošina iekšzemes dzelzceļa pasažieru pārvadājumus.
Kontaktinformācija:
Tālr. 67232135
E-pasts: [email protected]
Комментарии (7)
Atkal tie halavsiki un kapejkpiseji sudzas...
Neiet runa par to, ka ir jāmaksā vairāk vai mazāk. Runa iet par darbinieku attieksmi un nezināšanu. Un nemelojiet sev un citiem, būtu jums iespēja braukt par mazāku cenu , arī Jūs to darītu. Skaudība ir slikta īpašība.
Bāc, mūs man arī trešais jāuzmočī. Labas skidkas vilcienam :D.
Divi LDZ apsardzes darbinieki uzvedas neatbilstoši vajadzīgajiem standartiem. Neatļauj cilvēkiem sēdēt tikai tādēļ kad vai nu nav garīgais vai vienkārši piesienas prikola pēc un pēctam vēl smejas.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Kasiere pie biļešu izdošanas, lielāko uzmanību velta telefona sarunai, sajūta, ka klientus vispār neredz. Ļoti nelaipni un komunikācijas ar šo sieviete vispār nebija, sajūtos tā it kā traucētu viņai runāt.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību