Latvijas dzelzceļš - Slikts serviss
Rīgā, iegādājos biļetes uz Salaspili, iedevu meitai ielikt somā, jo paša biju ar mazo ar ratiem. Liels bija mans pārsteigums, ka kontrolieris jau vilcienā pārbaudot biļetes, norādīja, ka ir nederīgas, jo nopirktas maršrutā uz babīti. Saklausīt Salaspils vietā babīti, man šķiet, ka jābūt lielām dzirdes problēmām. Biju spiesta pirkt vēlreiz biļetes.
Labdien!
Informējam, ka Jūsu sūdzību pārsūtījām AS “Pasažieru Vilciens” speciālistiem.
AS "Pasažieru vilciens” nodrošina iekšzemes dzelzceļa pasažieru pārvadājumus.
Kontaktinformācija:
Tālr. 67232135
E-pasts: [email protected]
Комментарии (3)
Nuuu, pie kases vajag pārbaudīt kāda biļete saņemta. Arī tas, ka 1,05 EUR vietā, jāmaksā 0,86 centi, arī nemulsināja?
Nuuu, pēc kara arī visas bābas ir gudras.
Nē, nemulsināja, steigā un karstumā pat nedzirdēju cik jāmaksā, maksāju ar karti. Līdz vilcienam bija palikušas 7 min. Man vēl bija jāizdomā, kā bērnu ar ratiem uzvilkt pa augstajām kāpnēm. Precizēšu 90 centi.pedējo reizi kad braucu bija 1 eur. Reti braucu, bet nekad neesmu pētījuši pie kases kādu biļeti iedod. Vienmēr OK. Protams, mācībai, tagad, nākamreiz stāvēšu un pētīšu. Protams, Nav jau skāde tik liela. Bet prieks, par Jums, biļešu pētītāju. 🙂 Jums noteikti nekad nekas tāds nenotiks.