Latvijas dzelzceļš - Slikts serviss

Rīgā, iegādājos biļetes uz Salaspili, iedevu meitai ielikt somā, jo paša biju ar mazo ar ratiem. Liels bija mans pārsteigums, ka kontrolieris jau vilcienā pārbaudot biļetes, norādīja, ka ir nederīgas, jo nopirktas maršrutā uz babīti. Saklausīt Salaspils vietā babīti, man šķiet, ka jābūt lielām dzirdes problēmām. Biju spiesta pirkt vēlreiz biļetes.

13.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Latvijas dzelzceļš Support Ответ от представителя 13.07.2021

Labdien!

Informējam, ka Jūsu sūdzību pārsūtījām AS “Pasažieru Vilciens” speciālistiem.

AS "Pasažieru vilciens” nodrošina iekšzemes dzelzceļa pasažieru pārvadājumus.
Kontaktinformācija:

Tālr. 67232135

E-pasts: [email protected]

E

Комментарии (3)

G Gii 13.07.2021

Nuuu, pie kases vajag pārbaudīt kāda biļete saņemta. Arī tas, ka 1,05 EUR vietā, jāmaksā 0,86 centi, arī nemulsināja?

Jānis Resnais 13.07.2021

Nuuu, pēc kara arī visas bābas ir gudras.

E Esterita 14.07.2021

Nē, nemulsināja, steigā un karstumā pat nedzirdēju cik jāmaksā, maksāju ar karti. Līdz vilcienam bija palikušas 7 min. Man vēl bija jāizdomā, kā bērnu ar ratiem uzvilkt pa augstajām kāpnēm. Precizēšu 90 centi.pedējo reizi kad braucu bija 1 eur. Reti braucu, bet nekad neesmu pētījuši pie kases kādu biļeti iedod. Vienmēr OK. Protams, mācībai, tagad, nākamreiz stāvēšu un pētīšu. Protams, Nav jau skāde tik liela. Bet prieks, par Jums, biļešu pētītāju. 🙂 Jums noteikti nekad nekas tāds nenotiks.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы