LV RU

Latvijas dzelzceļš - Slikts serviss

Pieņem darbā darbiniekus, kas neadekvāti izturas pret pasažieriem. Nepaspēj cilvēki iekāpt vilcienā (Tukums-Rīga, plkst 7.26, pirmspēdējā vagonā, 24.02.20) , kad atverot durvis pa visu vagonu skaļā rīklē bļauj, lai sagatavotu biļetes, sabiedējot vecu pensionāru. Uz aizrādījumu, lai no paša rīta nebļauj, sāk neraksturīgi uzvesties. Var uzreiz saprast, ka cilvēks nav kulturāls un ir neizglītots. Neviens konduktors nav nekad tā uzvedies. , vel pēc tam izsakot negācijas.

24.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Latvijas dzelzceļš Support Ответ от представителя 24.02.2020

Labdien,

Paldies par sniegto informāciju.

Minētā pretenzijas attiecas uz AS "Pasažieru vilciens".
AS "Pasažieru vilciens” nodrošina iekšzemes dzelzceļa pasažieru pārvadājumus.

Jūsu iebildumu VAS "Latvijas Dzelzceļš" ir nodevis izskatīšanai AS "Pasažieru vilciens" speciālistiem.

Ar cieņu,
Latvijas Dzelzceļš

M

Комментарии (3)

ramona 24.02.2020

Ir bijis, ka skaļi pasaka, lai sagatavo biļetes. Kad viena sieviete pajautāja kādēļ tā dara, konduktors atbildēja-lai visi būtu gatavi, man nav laika, jo šodien kolēģa vagonus vēl ņemu.
Ja arī tev šorīt konduktorei tāda situācija, visu cieņu, aizvietot kādu nav viegli, īpaši no rīta, kad cilvēku daudz...protams, stresiņš utt.

T Turkey901 24.02.2020

Pareizi dara, vagons liels un jāsadzird ir abos tā galos!

Likumsargs 25.02.2020

Konduktors rīkojas pareizi, jo konduktoram nav laika stāvēt pie katra!
Tagad paskatamies uz šo problēmu no otras puses:
Jūs iekāpjat vilcienā, apsēžaties un bakstat savu telefonu. Pienāk konduktors, jūs nepievēršat nekādu uzmanību un turpinat bakstīt telefonu. konduktors jūs uzrunā, jūs vēl neapmierināts, ka kundziņu patraucēja, pēc tam meklējat biļeti, viss tas aizņem 10 minūtes, bet jūs vagonā neesat viens.
Otrs variants - konduktors jūs neievēro, jo neesat vien. Tā vietā lai pasauktu konduktoru, jūs bakstat telefonu. Iekāpj kontrole un tad kad pieķer jūs bez biļetes, jūs sākat izdomāt visādas atrunas, tādas kā - konduktors pie jums nepienāca, to ka jūs nepievērsāt sev uzmanību, jūs protams noklusēsiet, to, ka konduktors jums jau 10 reizes ir garām gājis, to arī noklusēsiet!
Cienītais, biļeti vajag jums, nevis konduktoram. Noteikumos tā arī rakstīts, ka jābūt derīgam braukšanas dokumentam, ja nav,tad bez atgādinājuma ir jāiegādājas. No tā visa izriet, ka nevis konduktoram jāmeklē jūs, bet jums jāmeklē konduktors. Tas, ka konduktors skaļi pasaka, lai sagatavo biļetes ir domāts tādiem telefona bakstītājiem kā jūs!
Es vispār iesaku noteikt soda naudu par braukšanu bez biļetes 100 EUR!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы