www.sudzibas.lv Latvijas Dzelzceļš Konduktors neiedeva iekāpšanas karti

Latvijas dzelzceļš - Konduktors neiedeva iekāpšanas karti

Iekāpjot Rīgā Jūrmalas virzienā, nebija iespējams iegādāties biļeti Majoru virzienā. Pārbaudot biļetes, uzrādot personu apliecinošu dokumentu, biļete par apstāšanās sekām netika izsniegta ar uzrakstu, ka personu apliecinošs dokuments nav derīgs lietošanai. Dodoties uz darbu, biju spiests izkāpt Imantas pieturā, nesasniedzot darba vietu, kur strādāju par trauku mazgātāju. Bija 2025. gada 22. jūnijs plkst. 12:45, atiešana no Rīgas. Lūdzu pieņemt dzelzceļa darbinieka paziņojumu, jo neierados darbā darba dienā.

3 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (3)

Bóbr Kurwa 3 ч назад

Šī situācija skaidri norāda uz sistēmisku kļūmi vai darbinieka nepietiekamu izpratni par noteikumiem attiecībā uz biļešu izsniegšanu, īpaši, ja tika uzrādīts personu apliecinošs dokuments un nebija iespējams iegādāties biļeti elektroniski vai stacijā. Te ir uzlabots iesnieguma teksts, kuru Tu vari nosūtīt VAS "Latvijas dzelzceļš" vai Pasažieru vilcienam (AS "PV"):

S*dzība par biļetes neizsniegšanu un no vilciena izsēdināšanu bez pamatota iemesla

Labdien!

2025. gada 22. jūnijā plkst. 12:45 iekāpu vilcienā no Rīgas Jūrmalas virzienā ar mērķi nokļūt Majoros. Diemžēl nebija iespējams iegādāties biļeti iepriekš (stacijā vai elektroniski), tāpēc vilcienā uzrādīju personu apliecinošu dokumentu, lai iegādātos iekāpšanas karti.

Tomēr konduktors atteicās izsniegt biļeti, norādot, ka mans dokuments nav derīgs, un nepiedāvāja nekādu alternatīvu risinājumu. Rezultātā man tika liegta iespēja turpināt ceļu, un es biju spiests izkāpt Imantas pieturā, nesasniedzot savu darba vietu, kur strādāju par trauku mazgātāju. Šī situācija radīja man tiešus materiālus un reputācijas zaudējumus, jo neierados darbā iepriekš plānotā darba dienā.

Lūdzu:

Izvērtēt konduktora rīcību šajā gadījumā;

Sniegt skaidrojumu, kāpēc biļete netika izsniegta uzrādot derīgu dokumentu;

Informēt mani par iespējamo kompensāciju vai atvainošanos no jūsu puses;

Nodrošināt, lai šādas situācijas nākotnē neatkārtotos citiem pasažieriem.

Paldies par sapratni un ceru uz atbildi.

Ar cieņu,
[vārds, uzvārds – pēc izvēles]
[kontaktinformācija – ja vēlies atbildi e-pastā vai telefoniski]
Kam sūtīt šo iesniegumu:

Pasažieru vilciens e-pasts: [slēpt]@pv.lv (tur būs vārds "info")

Vai izmanto kontaktformu viņu mājaslapā: https://www.pv.lv/lv/kontakti

Я простая давалка с Плавников. Любящая Путина. Простите меня за всё. Я больше так не могу жить... Я лучше пойду прыгну... С козырька подъезда...

Идут по Чернобылю два гомосека.
Один активный, второй - радиоактивный!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы