Latvijas dzelzceļš - Attieksme
Vēlējos pateikt lielu paldies pēdiņās Daugavpils dzelzceļa stacijai par to, ka paliku Rindā pēdējā pie kases ar diviem maziem bērniem, ar sekundi atšķirības biļešu pirkšanā vilcienam. Kur man to nepārdeva, aizsūtīja uz vilcienu, bet vilcienā mūs neviens nelaida, jo it kā nav kur iesēdināt. Bet ļoti interesanti kā Līvānos un citās pilsētās tiks iesēdināti cilvēki. Jo it kā taču vietu nav! Loti neatsaucīgas konduktores. P. S. Livanos bij daudz vietas.
Labdien!
Informējam, ka Jūsu sūdzību pārsūtījām AS “Pasažieru Vilciens” speciālistiem.
AS "Pasažieru vilciens” nodrošina iekšzemes dzelzceļa pasažieru pārvadājumus.
Kontaktinformācija:
Tālr. 67232135
E-pasts: [email protected]
Комментарии (15)
Kā jau citās sūdzībās ir teikts un komentēts - ka zīdaiņi tiešām nebūs prioritate. Sabiedrība no jums ir nogurusi. Ja jau uztaisīt bērnu kāds ir bijis spējīgs, tad parūpēties par to, kā izvizināt vai uzdāvināt mašīnu arī būtu jābūt spēkam... nu kur var bāzt acīs visu laiku tos zīdaiņus. Ar to agrāk nevarēja tik traki simulēt...
Nez kurš teica, ka tie bija zīdaiņi! Vienkārši runa ir par attieksmi. Ja visus paņēma un pat kasē pateica, ka konduktore pārdos biļeti vilciena. Bet konduktore rupji atteica, attaisnojoties, ka vienkārši vairāk neņems.
Vai tik tas nebija vilciens Indra - Rīga vai otrādāk, tur biļetes ir uz skaitu un ar sēdvietām, un pēc principa kurš pirmais tam tiek. tāpēc arī līvānos cilvēki kāpa iekšā jo biļetes nopirka laicīgi nevis pēdējā minūtē. to PV sen jau ir teikuši un tas sen ir zināms.
Un īsti bērni nav prioritāte un iemesls lai tik ielaistu vilcienā kāda cita cilvēka vietā, kurš laicīgi iegādājas biļeti.
Vilciens bija no kraslavas. Un Līvānos nav kur nopirkt biļetes. Bija daudz cilvēku un nez kāpēc visi tie cilvēki pirka biļetes vilcienā un tas tika atļauts.
Ļoti patīkami bija dzirdēt no māsas, cik daudz cilvēku kāpa iekšā citās pieturās. Bet Daugavpilī neņēma. Ļoti interesanti
Cikos vilciens bija pieturā daugavpils?
6.21
Un tā kā kasē pateica, ka nepaspēs izsist biļeti, tad teica, lai ejam uz vilcienu. Ka iekšā nopirksim. Ko lai saka. Biju gatava kājās stāvēt, ja jau tik ļoti teica, ka nav vietu 😔
Nu lūdzu ir tieši tā kā teicu, biļetes jāpērk kasē uz vieitu skaitu un ar noteiktu sēdvietu.
Tie kas kāpa līvanos tiem visiem bija biļetas nopirktas jau iepriekšs.
Vēlreiz saku, ka nebij. Mana māsa kāpa Livanos. Es vinai zvaniju teicu, ka nesanaks arri viņai. Viņa teica, ka pirmkārt Līvānos nav kur nopirkt biļeti. Un visi kāpa iekšā un pirka uz vietas pie konduktora
Ja nezinātu, ka tā notika Līvānos, varbūt vel nebūtu tādas rūgtuma sajūtas.
nevajag nāk uz vilcienu pēdējā mirklī,atnaktu ātrāk paspētu nopirkt
Jus redzejat, ka tas pedejais bridis? Stradaja tikai viena kase. Un cilveki staveja loti garaa rinda. Jau 30min iepriekš. Cik ilgi staveeja parejie. Nezinu
Man patīk yurri attieksme pret klientiem viņam ir smaids sejā un prot uzlabot garastāvokli kad tu esi noskumis, prieks par to, viņu jūs varat paturēt es kad uzdevu jautājumus spēja ļoti labi atbildēt ,paldies viņam! ❤️ starpcitu braucu mājās no darba viņš pārvērta nogurumu uz prieku! ( Bulduri -tukums )
Nezināju kur likt nesudzibu