Latvijas Autoceļu direkcija
Cik var, vienreiz jāizlādē savas dusmas un sūdzības! Katru dienu braucot uz darbu, es ceru, ka tie sasodītie ceļi beidzot tiks remontēti, bet nekā, mums, šoferīšiem jābraukā pa bedrēm, kuras ir ritenim līdz pusei! Kāda velna pēc es un citi maksā ceļa nodevas katru gadu? Lai varētu priecīgs braukāt pa bedrēm, kuras izsit amartizāciju un ik pēc 3-5 mēnešiem atkal jāmaina viss pa jaunu? Tās milzīgās bedres jau kopš ziemas tur dzīvojās! Cik ilgi tad Jūs lāpīsiet tos caurumus? Vai nevar uzlikt kvaletatīvu asvaltu, kas būtu kalpojis vismaz 10 gadus? Tik nesakiet, ka nevar, jo tad Jūs mānītu pats sevi un visus pārējos. Mazāk niekos būtu tērējuši, bet gan ceļus vienreiz sataisījuši.Nu pabraukājiet katru dienu pa Brīvības ielas paralēlo ceļu aiz tramvaja sliedēm, kura sākas no Juglas tramvaja galapunkta līdz Sporta Akadēmijai. Jūs paši būsiet nelaimīgi un spļaudīsieties, ka nu ir automašīnai jāmaina tas un šitais utt!Ja reiz mēs maksājam gada nodevas, tad lūdzu arī ceļus beidzot sataisiet!
Комментарии (3)
Pilnīgi piekritu.Kur aiziet mūsu nauda?
Labdien!
Rakstu Jums saistībā ar ļoti nopietnu autoceļa problēmu. Zinu to, ka Latvijā tiek plānota vērienīga autoceļu remontēšana. Mans jautājums kādi ceļu posmi tiks renovēti? Redzēju kartes un man jāsaka tā kā ir. Vietās kur ceļa stāvoklis ir braucams, tur var remontēt un ieguldīt līdzekļus, bet ceļa posmos, kurā nav iespējams pabraukt, var katru gadu lāpīt bedres un neko nedarīt. Tas ir absurdi un nesaprotami.
Es jūs lūgtu pārbaudīt ceļa posmu uz Liepāja-Klaipēda šosejas, ceļa posmu no Nīcas līdz Rucavai. Lūdzu pašiem atbraukt un redzēt kādā katastrofālā situācijā ir šis ceļa posms. Par šo ceļu ar savu automašīnu braucu ikdienā un bedres uz šosejas ir dziļas un ļoti daudz. Ja jūs redzētu kādos apjomos par šo ceļu notiek smago automašīnu plūsma, tad jūs saprastu, ka šim ceļa posmam nepietiek ar bedrīšu lāpīšanu. Redzu strādājot dažas ceļa brigādes, kuri lāpa bedrītes, bet ar to ir krietni par maz. Viss tas 20-25km garais ceļa posms ir salāpīts un skaidri redzams, ka šīs brigādes ar šo darbu netiek laikus galā. Jaunas bedres rodas ik pēc dienas. Smagajam transportam braucot rodas dziļas, neizbraucamas bedres tik intensīvi, ka vairs nav iespējams no tām izvairīties un tiek sabojātas vieglās automašīnas no lidojošiem asvalta gabaliem, kas atdalās no šosejas braucot smagajam transportam. Šeit notiek intensīvs tranzīts no Lietuvas, Polijas, Vācijas, Dānijas un citām valstīm. Lūdzu izvērtējiet šo problēmu. Ja jūs man neticiet, tad varu jums atsūtīt bildes kāda situācija ir uz šī ceļa posma. Jauna posma izbūve šeit būtu vairāk kā nepieciešama un vēl jo vairāk tādēļ, ka jauns posms šeit nav liets pēdējo gadu laikā. Ja kāds var apgalvot pretējo, tad atvainojiet mani, tā nav tiesa un pēc video vai foto pierādījumiem es varu parādīt, ka šeit katru gadu notiek tikai bedrīšu lāpīšana un līdz ar to normāls ceļa posms ir tikai dažās vietās no visa šī 20-25km garā posma.
Lūdzu izvērtēt un dot atbildi, problēma ir tiešām nopietna.
Arti, atbrauc un paskaties, kādā stāvoklī ir ceļš Viļāni- Preiļi!