Latvijas Apdrošinātāju Autoserviss - Nevienam neiesaku. !
Serviss zem kuras katras kritikas, Ergo kasko gadījums, bija jāizvēlas sadarbības servisu, izvēlējāmies šo, sākums ar tāmēšanas darbiem jau grandiozs aizsūtīt uz citu kompāniju. Pēc tāmes apstiprināšanas jau vairāk kā mēnesi divas reizes nedēļā zvanot jautājot kā izskatās saņemu vienu un to pašu atbildi, sūtam detaļas un gaidam. Vai ar darbiem kas ir sākts darīt? - nē gaidam detaļas, kad būs visas atnākušas sāksim. Tad jau, kad sāksim parādīsies citas problēmas un atkal varēs mašīnu nolikt malā un gaidīt detaļas? Tā jau tūlīt kā divarpus mēnešus mašīna stāv tur un nav pat ne mazākās nojausmas, kad mašīnu saņemšu un baill pat domāt kāds būs iznākums, ja godīgi nu jau. Cilvēkus uzskata par idiotiem, nedzīvojam vairs akmens laikmetā, detaļas mūsdienās pat no Polijas atnāk divu darba dienu laikā.
Комментарии (1)
Nevienam neiesaku griezties apdrošināšanas gadījumā Latvijas Apdrošinātāju Autoservisā. Vis likā ļoti cerīgi, serviss paziņu ieteikts, bet beigās liela vilšanās.
Pirmkārt servisa vadītājs Rolands neprofesionāli sastāda tāmi neko nepierakstot, pēc tam klientu nostādot muļķa lomā, ka to un šito par bojājumu neesot klients teicis. Beigās par lielu ciparu tipa sataisa bojājumu un ne līdz galam, klientam pieprasot samaksāt pašrisku un iesniedzot apdrošinātājam nekorektu info par bojājumu.
Saņemot auto nav novērst defekts kā rezultatātā sataisot spoguli, nestrādā otrs spogulis, sajūta, ka vajadzīga detaļa izņemta no otra spoguļa.
Otrkārt auto ir skrāpējums, kuru ierakstīja tāmē, bet saņēma atteikumu un gala rezultātā auto ir vēl viens izteikt skrāpejums.
Grūti bija kontaktēties ar servisa vadītāju Rolandu, kurš bija ļoti lecīgs un uzskatot sievieti par muļķi, ja sieviete aizved auto uz servisu un mēģina ieskaidrot citas vainas, kas neattiecoties uz konkrēto gadījumu.