РешеноLatvenergo - Vājš klientu apkalpošanas serviss, personāla nekompetence.
Sazinājos ar Latvenergo klientu apkalpošanu Elektrum sakarā ar līguma slēgšanu par elektrības skaitītāju adresē, kurā iepriekšējais īrnieks ir lauzis līgumu un rezultātā Sadales Tīkls atslēdzis elektrību. Mana kļūda - par vēlu sazinos ar Latvenergo. No Latvenergo/Elektrum puses nespējā operatīvi novērts situāciju un noslēgt jaunu līgumu.
Pirmā saruna. Darbinieks vairākas reizes nespēja pareizi pierakstīt adresi un atrast to. Pēc skaitītāja nr. tomēr izdevās īsto adresi atrast un pieteikt informāciju jaunam līgumam, solīja ka līgumu drīz saņemšu e-pastā. Līdz dienas vakaram līguma nav.
Otrā saruna. Pēc sarunas ar Sadales Tīklu, kurā mani informēja, ka pieslēgs elektrību tikko kā saņems informāciju no Latvenergo, zvanu Elektrum, lai pajautātu cik tālu ir līguma noslēgšana. Pēc 8 stundām status tāds pats - nodots izskatīšanai. Operatore nemaz nepamanīja, ka līgums kļūdaini pieteikts nepareizai adresei un tikai saka, ka jāgaida 5 darba dienas.
Trešā saruna. Nākamajā dienā līguma joprojām nav. Sadales Tīkls informāciju nav saņēmis. Zvanu Elektrum, operatore pēc manis dotās adreses nevar atrast, nekādu jaunu līgumu. Pēc mana vārda atrod un saka, ka tas iesniegts par citu adresi. Uz manu jautājumu, kā tas ir iespējams (jo iesniedzu skaitītāja nr. un pēc tā viņi atrada adresi) atbildi nesaņēmu. Tika labots līguma pieteikums. Atkal "jāgaida 5 darba dienas". No jautājuma, kā var apsteidzināt procesu, izvairās. Visu laiku atbild vienu lietu - 5 darba dienu laikā. Visas sarunās laikā ļoti bieži ir klusuma pauzes ilgākas par vairākām minūtēm, un kad prasu, vai ar mani kāds runās, atbilde ir lai gidu, jo kaut ko pieraksta.
Gaidu situācijas atrisinājumu, bet kopumā ļoti slikts iespaids par klientu apkalpošanu un darbinieku kompetenci. Sarunas sākumā tiek apgalvots, ka sarunas tiek ierakstītas kvalitātes kontroles nolūkos, bet nešķiet, ka kāds sarunu ierakstus klausītos.
Žēl ka nav alternatīvas un es nevaru vienkārši izvēlēties citu elektrību, līdzīgi, kā es izvēlētos citu veikalu.
Drīz vien pēc pēdējās sarunas, kurā biju neaprmierinats, saņēmu zvanu no Latvenergo un tiku informēts, ka līgums ir noslēgts, un apsitprinājumu, ka adrese ir pareiza. Gaidu, kad Sadales Tīkls pieslēgs pakalpojumu.
Patīkams atrisinājums. Paldies Latvenergo/Elektrum par nepatīkamās pieredzes labošanu.
Комментарии (1)
Neilgi pēc zvana no Latvenergo saņēmu arī zvanu no Sadales Tīkla, ar piedāvājumu nekavējoties ierasties un pieslēgt elektrību. Vēl patīkamāks atrisinājums.