РешеноLatvenergo - Slikts serviss
Elektrum (Latvenergo) despotiska un birokrātiska organizācija. Iebiedē miruša cilvēka radiniekus ar elektrības atslēgšanu, ja līgumu neparslegs 2 nedēļu laikā. Kad viņiem piezvana, tad viņi tikai māk runāt standarta frāzes par to, ka neko nevar palidzēt. Ļoti nepieklajiga firma. Iesaku izvairīties no viņiem.
Pretenziju iesniedzu, tā tika ņemta vērā un Latvenergo atrisināja situāciju klientam pieņemamā veidā. Paldies, ka jautājums tika atrisināts un klientu Latvenergo izdevās noturēt.
Комментарии (3)
Sākimā gan viņie uzrakstiet oficiālu pretenziju,ja nesaprot pa labam ,tad Policijai iesniegumu rakstiet.
Neviens Jūs nebiedē. Viņi informē, ka tiks pārtraukta elektrības piegāde, jo lietotājs miris un nav kas maksā rēķinu. Iespējams, ka jau tagad ir sakrājušies neapmaksāti rēķini, jo radinieki arī nav diezko godprātīgi, elektrība tiek joprojām lietota , taču rēķinus nemaksā. Ja Jums elektrība objektā nav nepieciešama, tad variet viņus ignorēt. Ja elektrība vajadzīga, tad variet noslēgt līgumu ar JEBKURU no elektrības tirgotājiem, tas aizņem burtiski 10 minūtes un pat nav jāiet ārā no mājām.
Sveicināti!
Atvainojiet par šo negatīvo pieredzi!
Aicinām ņemt vērā, ja persona, uz kuras vārda bijis noslēgts līgums ir mirusi, nav pamata turpināt pakalpojuma/produkta piegādi šim lietotājam un pakalpojuma/produkta piegāde objektam tiek pārtraukta, kā arī tiek izbeigts līgums. Lai pakalpojuma/produkta piegāde konkrētajam objektam tiktu turpināta, nepieciešams pārslēgt līgumu uz citu lietotāju, tas var būt faktiskais lietotājs, objekta īpašnieks vai mantinieks. Ja rodas kādi papildus jautājumi, varat sazināties ar Elektrum klientu servisu, zvanot uz 8400 (pirmdienas - sestdienas no 8:00-20:00), vai arī rakstīt e-pastu uz [slēpt]@elektrum.lv