Latvenergo - Slikts serviss
Latvenergo, neinformē savus klientus par parāda nodošanu trešajām personām. Nesazinās pietiekami efektīvi par rēķiniem ar klientu, bez brīdinājuma nodod rēķina parādus kas ir zem 60 eiro, piedziņas kompānijām " Sergel", lai tās varētu pelnīt. Latvenergo neizrāda nekādu interesi sadarboties ar klientu, netika sūtīta informācija - par to ka, nesamaksātais rēķins tiks, nodots Latvenergo partneriem piedziņas kompānijām, kuri pieskaita savas darbības apmaksas pie tekošā rēķina, pat neko nedarot.Tas nerisina problēmu, bet sarežģī. Latvenergo ir nedraudzīgs pret klientu, labprāt saņemot apmaksas bet nekomunicējot ar klientu pietiekami efektīvi.
Saņēmējs:
NORA BRADLIJA
Vārnu iela 8-42, ,
Rīga, LV-1009
Sergel SIA reģ. Nr. LV40103183181
Licences Nr.PA-2016-006
Braslas iela 29a, Rīga, LV-1084
Kreditors:
Latvenergo AS
reģ. Nr. 40003032949
Pulkveža Brieža 12,Rīga, [slēpt]@latvenergo.lv, 80200400
Rīgā, 2018.gada 13.februāris
ATGĀDINĀJUMS PAR PARĀDU NR.2551981013
Godātais klient!
Saskaņā ar SIA Sergel un Latvenergo AS 09.03.2017. noslēgto līgumu Nr.010000/17-166 par parādu atgūšanu, SIA Sergel paziņo, ka 2015.gada 01.aprīlis starp Jums un Latvenergo AS, reģistrācijas nr. 40003032949, tika noslēgts Līgums Nr.1063912561 un saskaņā ar Latvenergo AS norēķinu informāciju Jums ir parāds €11,43.
Lūdzam labprātīgi izpildīt kavēto maksājumu saistību un samaksāt parādu 21 dienas laikā no vēstules saņemšanas brīža. Ja Jūs zināt, ka 21 dienas laikā parādu neapmaksāsiet, tad, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar SIA Sergel, lai vienotos par parāda atmaksas kārtību vai izsūtiet maksājumu kārtošanas grafiku uz adresi: Braslas iela 29a, Rīga, LV-1084 vai nosūtot uz e-pastu [slēpt]@sergel.lv
Gadījumā, ja Jūs 21 dienas laikā no vēstules saņemšanas brīža neapmaksāsiet parādu €11,43 vai, ja nesaņemsim pamatotus rakstveida iebildumus pret parāda esamību, tā apmēru un samaksas termiņu vai pamatotu Jūsu atbildi, kāpēc maksājuma saistību izpilde nav iespējama noteiktajā termiņā, būsim spiesti izvērtēt iespēju vērsties valsts institūcijās, lai atgūtu no Jums šo summu.
SIA Sergel veic ārpustiesas darbības Jūsu parāda atgūšanai un pamatojoties uz Parādu ārpustiesas atgūšanas likuma 6.pantu un 29.01.2013. MK noteikumu Nr.61 'Noteikumi par parāda atgūšanas izdevumu pieļaujamo apmēru un izdevumiem, kas nav atlīdzināmi' 2.1.un 2.2.punktiem, Jums ir pienākums atlīdzināt parāda atgūšanas izdevumus, jo savas saistības pret Kreditoru neizpildījāt noteiktajos termiņos.
Atvainojamies par atgādinājumu, ja parāds jau ir samaksāts. Jautājumu, neskaidrību vai pretenziju gadījumā lūdzam sazināties ar Sergel SIA pa tālruni +371 67630303, +371 26318887, Skype: Sergel_Latvia, [slēpt]@sergel.lv.
Neapmaksātais rēķins: €62,75
Parāda piedziņas izdevumi: €7,00
Samaksāts: €58,32
Parāda atlikums: €11,43
SIA Sergel, reģ.nr.40103183181, Braslas iela 29a, Rīga, LV-1084, norēķinu rekvizīti:
Konta nr. LV18HABA0551021996480, HABALV22, AS Swedbank, norādot lietas numuru 2551981013, pretējā gadījumā SIA Sergel nevar garantēt pareizu maksājuma apstrādi.
Sūtījums sagatavots, apstiprināts elektroniski un ir derīgs bez paraksta.
Ar cieņu,
Latvenergo AS vārdā,
Sergel SIA
Parādu piedziņa.
Комментарии (2)
Sveicināti!
Ja klients ir kavējis rēķina termiņu apmaksai, sākotnēji vienmēr sūtām draudzīgu atgādinājumu. Neapmaksātai summai pieaugot, sūtām brīdinājumus, ka maksājums vēljoprojām nav veikts, kā arī par to, pēc cik ilga laika plānots iesaistīt parādu piedziņas kompāniju. Informācija klientam vienmēr tiek sūtīta. Primāri uz mobilo tālruni, ja tā nav, tad pa pastu uz klienta adresi.
Klienti vienmēr ir laipni aicināti sazināties ar Elektrum klientu servisu pa bezmaksas tālruni 80200400, lai individuāli risināju jautājumu un rastu risinājumu jau laicīgi. https://www.elektrum.lv/lv/majai/par-mums/kontakti/
Zagļi un KO sabiedrībā! Rakstiet isku ar neatkarīgiem jūristiem un pa taisno uz ES tiesu!