www.sudzibas.lv Latvenergo Slikts serviss

Latvenergo - Slikts serviss

2023. Gada 16. Decembrī kā tikko sāka kust pirmais sniegs, tā pazuda elektrība... Latvenergo vienīgais ko spēj izdarīt ir sūtīt epastus, ka elektrības padeve tiks atjaunota līdz 15: 00, tad līdz 17: 00, tad līdz 24: 00, tad līdz nākošās dienas 04: 00. Kur īstenībā paliek tie miljoni, ko it kā ieguldāt līniju uzlabošanā... Laikam jūsu kabatās... Maksājam par piegādi, elektrotīkla uzturēšanu, sadali un ko tik vēl ne... Bet nauda kaut kur pazūd... Nekas netiek uzlabots, ja pie pirmā atkušņa elektrība pazūd... Kas tas par servisu...

17.12.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Комментарии (1)

L Latvenergo Support 29.12.2023

Sveicināti!

Mainīgie laikapstākļi - ilgstoša snigšana, lietusgāzes, spēcīgs vējš var negatīvi ietekmēt elektroapgādi.
Sadales tīkla" elektrotīkla bojājumu novēršanas gaitai ērti var sekot līdzi digitālajā darbu kartē https://karte.sadalestikls.lv/lv/atslegumi-elektrotikla. Ja bojājums konkrētā adresē jau ir reģistrēts, tas nozīmē, ka speciālisti pie tā novēršanas jau strādā un tas atkārtoti nav jāpiesaka. Informācija kartē atjaunojas ik pēc 15 minūtēm. Ja 15 minūtes ir pagājušas un bojājums nav reģistrēts, varat pieteikt bojājumu šeit: https://sadalestikls.lv/lv/bojajumi

Ja rodas kādi jautājumi, aicinām sazināties ar AS "Sadales tīkls" klientu apkalpošanas centru:

Tālr. 8403
Zvaniem no ārzemēm
Tālr.: +371 67727403
Informācijai par bojājumiem
Tālr. 8404
E-pasts: [slēpt]@sadalestikls.lv

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы