Latvenergo - Pārrēķini, bojājuma gadījumos
Bija sabojājies jūsu automātiskais nolasīšanas skaitītājs, kad es to konstatēju, bija jau vairāki mēnesi, es izradās maksāju vidējo patēriņu. Uzstādīja jaunu skaitītāju bet pārrēķins netiek piedāvāts jo reāli šis dzīvoklis netiek apdzīvots. Vidējais patēriņš izanalizējot par iepriekšējiem rēķiniem ir 6. Es esmu pārmaksājusi.
Комментарии (2)
Sveicināti! AS "Sadales tīkls" ir saņēmis informāciju par pieteikto sūdzību, kas radusies bojāta skaitītāja dēļ. Lai izskatītu konkrēto gadījumu un sniegtu komentārus, lūgums atsūtīt uz [slēpt]@sadalestikls.lv ziņu, norādot Jūsu īpašuma adresi un īsu situācijas izklāstu.
Cieņā,
Jūsu Sadales tīkls
taisniba