LV RU
www.sudzibas.lv Latvenergo Nezināms parāds, kas man nebija

Latvenergo - Nezināms parāds, kas man nebija

Labdien! Kāda sakara man atnāca rēķins par februārī 15907 kwh summa 1304, pagaišs mēness bija viss kārtībā, nekādi parādi nebija! Lūdzu risināt problēmu! Mums mainīja skaitītājus no dzīvokļa uz āru lika, man nebija parādīts pēdējie skaitītāja cipari, parādi nekādi nebija, kāda sakara man parādījās tāda nereāla summa, man ir pārmaksa, nevar būt parāds. Bija skaitītāja nr, 06942700006 sūta rēķinu par šito skaitītāju, bet skaitītājs tagad nr, 32652564

06.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (7)

A asdasd123 06.03.2021

перерасчет походу , у нас тоже такое было 1 раз =))

н НеКариньш 07.03.2021

Весь месяц 24/7 была подключена нагрузка 23 кВт? Вы серьёзно?

I Ivars Ozolkalns 06.03.2021

Tante, kur Jūsu rēķinā minēta summa 1304 EUR apmaksai?

ramona 08.03.2021

Šķiet, tur tieši pārmaksa ir...

H Helsu 06.03.2021

Rēķina ir visa eletrum kontaktinformācija, sazināties ar viniem un risiniet savas neskaidribas.

L Latvenergo Support 08.03.2021

Labdien!

Teorētiski šāda situācija var rasties gadījumā, ja, piemēram, iepriekš nav ziņoti skaitītāja rādījumi un veikti maksājumi par faktiski patērēto elektrību. Ja adresē līdz šim ir bijis klasiskais skaitītājs, kurš patēriņa datus neuzskaitīja attālināti un mēs nesaņēmām skaitītāja rādījumus no Jums, tad rēķini varēja tikt izrakstīti par vēsturiski vidējo patēriņu.

Ņemot vērā fizisko personu datu aizsardzības procesus, šeit Jums precīzu situācijas skaidrojumu sniegt nevarēsim. Aicinām sazināties ar mūsu klientu servisu Elektrum pa tālruni 8400, kur pārbaudīsim un izskaidrosim radušos situāciju.

Vienlaicīgi aicinām vērst Jūsu uzmanību, ka šajā portālā informācija ir pieejama publiski un esat pievienojusi rēķina ekrānbildi, kurā ir redzama Jūsu adrese, līguma numurs, vārds, uzvārds, kas ir un var tikt saistīti ar Jūsu personas datiem, kam šeit var piekļūt 3. puses personas.

Gaidīsim Jūsu ziņu vai zvanu uz mūsu klientu servisu, jo klientam ir jāmaksā tikai un vienīgi par patērēto elektroenerģiju: https://www.elektrum.lv/lv/majai/par-mums/kontakti/

Ivo 08.03.2021

Runājot par Latvenergo, - man ar viņiem arī savā laikā bija visādas saķeršanās, bet, visādā ziņā viņi strādā samērā korekti, bet ir viens liels BET, viņiem elektrības cena ir maigi izsakoties krietni augstāka, kā, piemēram, tam pašam Enefit. Pārejot pie Enefit, ja man pirms tam vidēji mēnesī bija 30-35 eur, tad šobrīd ir ap 20 eur mēnesī, - uzskatu, ka ievērojama atšķirība.
Pats prikols gan visā šajā ir tas, ka tā kā lauzu līgumu pirmslaicīgi. Pret mani Elektrum piemēroja līgumsodu, kuru neuzskatiju par nepieciešamu nomaksāt un šo parādu nodeva Intrumam.
Kā es smējos, kad saņēmu zvanu un sapratu, ka par parādu piedziņu zvana man personīgi - nabadziņi...Intrum...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы