Latvenergo - nemēģina risināt problēmu, saka ka nav viņu kompetencē!
No Latvenergo jau otro reizi atnāk rēķins pārāk liels - vien reiz 90 Eut, šogad 77Eur. Tas bija 460kW, un kad es zvanīju uz Latvenergo, un mēģināju šo situāciju risināt, jo tajā dzīvokli nedzīvoju uz to brīdi, kad bija atsūtīts tād rēķins, un pateicu, lai apskatās ka gadiem ilgi bija 50-100kW, un no kurienes viņi paņēma 460kW, ka dzīvoklis tukšs, es citā pilsētā dzīvoju, pēc tam slimnīca gan drīz 2 nedēļas, viņi uz to atbildēja, ka tapēc, ka ledusskapis dorbojās visu laiku!! Es teicu, kāpēc tad agrāk viss bija kārtībā, jo reti tajā dzīvoklī esmu, un tagad problēmas?! Viņi atbildēja, ka viņiem ir vienalga, lai eju un pati meklēju, kurš ir vainīgs, lai pārbaudu kaimeņus! Kas vispār notiek tajā Latvenergo?!! Kurš var noticēt, ka tukšjā dzīvoklī, kurā mēnešiem ilgi neviens nedzīvo, ieslēgtais ledusskapis iztērējis 460kW?! Un pirmo reizi es neko nepierādīju un samaksāju 90Eur, un pēc mēnešiem Latvenergo atkal ar savu rēķinu 77EUR apmērā! Kaut es vispār dzīvoju Rīgā! u, protams, maksāt negribu par to, ko nebiju iztērējusi! Un Latvenergo atkal negrib neko dzirēt un pievilka pie lietas piedziņas kompāmiju "Paus Konsults". Kāpēc cilvēkus krāpj un parastajiem iedzīvotājiem ir jāmaksā nezin par ko?!!!
Labdien!
Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi par mūsu pakalpojumiem. Tas palīdzēs uzlabot komunikāciju nākotnē.
Saprotam Jūsu teikto, jo summas atšķiras, taču primāri jāizvērtē vai periodos, kad nebijāt uz vietas šajā adresē, rēķins netika izveidots pēc vidējā patēriņa (pēc AS ‘’Sadales tīkls’’ datiem), nevis pēc faktiskā patēriņa, tādēļ summas varētu atšķirties (būt ielākas) un ziņojot rādījumu pēc lielāka rēķina tās ir mazākas, jo radusies pārmaksa dēļ lielāka apmaksātā rādījuma, nevis faktiskā.
Vienlaicīgi aicinām pārbaudīt arī iekšējo elektrotīklu. Elektroierīces, kas īsākā laika periodā var patērēt vairāk elektroenerģijas – neatkausēts ledusskapis, siltā ūdens boileris. Svarīgs faktors arī ir elektrotīkla stāvoklis apsaimniekotāja un klienta piederības robežā.
Mēs noteikti neesam vienaldzīgi šajā situācijā un labprāt atkārtoti izskatītu situāciju, kas attiecas uz norēķiniem, vēsturisko patēriņu un skaitītāju rādījumiem, taču iekšējo elektrotīklu pārbaude attiecas uz pašu klientu, tādēļ šajā jautājumā darbības vajadzētu veikt kādam privātam speciālistam vai namu pārvaldes/apsaimniekotāja elektriķim.
Gaidīsim Jūsu zvanu mūsu Klientu servisam Elektrum 80200400 vai informācijas izklāstu ar klienta datiem kādā citā mūsu Klientu servisa kanālā - https://www.elektrum.lv/lv/majai/kontakti/
Jā, jā 4 gadus viss bija kārtībā, bet tagad ledusskapis (JAUNS) tērē elektroenerģiju. nevajag te rakstīt muļķības. Vienmēr vidējais nepārsniedza 100, bija gan 50 un pat mazāk, un tagad otro reizi gandrīz 500. var būt jūsu darbinieki, kad atbrauc it kā pārbaudīt, pieslēdzās skatītājam un kau ko dara vai arī kaimiņi zag. bet viņi zin, ka es reti esmu Jelgavā tajā dzīvokli. nevajag , lūdzu, tā rakstīt un padarīt mani par stulbeni, it kā ledusskapis tik daudz iztērēja. mēnesi speciāli sēdēju mājas tajā dzīvokli, ieslēdzu gaismu un pēc mēneša apskatījos cik liels bija patēriņš. un tikai uz 14EUR! tad kā var par tukšo būt 77Eur?!!! un kāpēc man par to jāmaksā! !?!!! pirmo reizi es 90samaksāju, un tagad Latvenergo izdomāja, ka var mani otro reizi apmuļķot. kāpēc Vācijā ne reizi nebija tādu problēmu, maksā 200eur/mēn. tas kopā ar īri, un nekādu krāpšanu nav!!
Комментарии (18)
Kaut kas te nav pateikts līdz galam, 100%. Nevens neturētu ieslēgtu ledusskapi dzīvoklī, kurā neviens mēnešiem neuzturas!!!
lasiet normāli,ja protat lasīt. Latvenergo bija pateicis, kad es zvanīju, ka it kā tas ir ledusskapis, kur iztērēja vienā mēnesī 460kW. viņi nevar atbildēt par savu krāpšanu, tikai sūta rēķinus, paši tos ciparus izdomā.
un jā, ledusskapis vienmēr ir ieslēgts, bet patērēt 460kW viņš nevar. jo cik agrāk biju aizbraukusi, tādu problēmu nebija. bet tagad jau otro reizi Latvenergo atsūta nereālus rēķinus, it īpaši zinot, ka atslēgas nevienam citam nav, tas ir mans dzīvoklis un dzīvoju viena, pat tv tur nav, jo reti esmu Jelgavā. pat kaimiņus kad satieku, viņi brīnās kas es tādā esmu. Latvenergo dara ko grib, un parastie cilvēki maksā nezin par ko! reāli jāsūta katru nedēļu cilvēku, lai fotografē skaitītāju.
Piekriitu! Mums tas pats! Atsuuta pec gada nerealus reekinus! pashi tur izdoomaa
Kā Jūs uzrakstījāt, tā es izlasīju.
sakiet tikai par sevi, nevis NEVIENS un t.t.. nerakstitet te savu VIEDOKLI, bet tikai faktus. Jūsu domas te nav vajadzīgas. Ja nevarat palīdzēt ar reālas problēmas risināšanu vai kaut ar derīgu padomu, tad jūs varat tikai ņemt vērā, kas notiek cilvēkiem, kā viņus krāpj un būt uzmanīgiem.
Latvenergo Support! Kāpēc tad Jūs periodiski parbaudat skaititājus? Preikškam?
Labdien!
Skaitītāju pārbaude tiek veikta vienu reizi gadā no AS ''Sadales tīkls'' puses un šī informācija tiek ņemta vērā veicot Izlīdzinātā maksājuma pārrēķinu. Ja klientiem norēķinu metode ir rēķins, tad rādījumi tiek ziņoti no klienta puses. Ja rādījumi netiek saņemti, rēķins tiek izveidots pēc vidējā patēriņa un var rasties starpība. Katra situācija ir individuāla - jāskatās izvēlētā norēķinu metode, rādījumu ziņošanas paradumi, elektroenerģijas patēriņa paradumi un iekšējo tīklu energoefektivitāte un stāvoklis.
kāpēc Vācijā ne reizi nebija tādu problēmu, maksā 200eur/mēn. tas kopā ar īri, un nekādu krāpšanu nav!!
======
Latvenergo Support! Kur ir sen solitie "gudri" skaitītāji ar automatisko rādījumu izsniegšānu uz Jūsu iekartam?
Labdien!
Lūdzam ņemt vērā, ka viedo skaitītāju ieviešanu veic AS ‘’Sadales tīkls’’ un tā notiek projekta ietvaros kopš 2014. gada.
http://sadalestikls.lv/lat/klientiem/elektroenergijas_skaititaji/skaititaju_veidi/viedie_skaititaji/3551-viedie-skaititaji/
Mēs redzam kā viņi mainā skaititājus: mūsu trepē 3 dzīvokli - diviem nomainīts, mums - nav! Interesānti pec kāda principa notiek ta maiņa?
А Андрис Штеле продолжает набивать свои карманы через Латвэнерго и Садалэс тикли! Cперва призывали к экономии! Мы начали экономить: заменили лампы накаливания на ЛЭД, купили более экономичные телевизоры, заменили громоздкие персональные компьютеры с потребление в сотни ватт на экономичные ноутбуки, нетбуки и планшеты... Выяснилось что монополист стал терять прибыль. Что же этот монстр придумал? сперва отменил стартовый тариф на 100 кВтч в месяц. И этого показалось мало: сейчас он собирается ввести дополнительный побор на тех, кто потребляет менее 150 кВтч в месяц! А это - подавляющее большинство (они потребляют от 50 до 100 кВтч в месяц). Ну ввели бы дополнительно на тех, кто потребляет менее 50 кВтч в месяц. Ан нет: прибыль то упадёт... Вывод: пора возвращать в продажу более лампы накаливания на 40, 60 и 100 Вт! Так чтоли?
А Андрис Штеле продолжает набивать свои карманы через Латвэнерго и Садалэс тикли! Cперва призывали к экономии! Мы начали экономить: заменили лампы накаливания на ЛЭД, купили более экономичные телевизоры, заменили громоздкие персональные компьютеры с потребление в сотни ватт на экономичные ноутбуки, нетбуки и планшеты... Выяснилось что монополист стал терять прибыль. Что же этот монстр придумал? сперва отменил стартовый тариф на 100 кВтч в месяц. И этого показалось мало: сейчас он собирается ввести дополнительный побор на тех, кто потребляет менее 150 кВтч в месяц! А это - подавляющее большинство (они потребляют от 50 до 100 кВтч в месяц). Ну ввели бы дополнительно на тех, кто потребляет менее 50 кВтч в месяц. Ан нет: прибыль то упадёт... Вывод: пора возвращать в продажу более дешёвые лампы накаливания на 40, 60 и 100 Вт! Так что ли, Латвэнерго?
Ir tāda bēda ar dažiem negodprātīgiem kaimiņiem dzīvokļos, kad viņi no savas puses pieslēdzas pie jūsu kontakta, kas ir kopējā sienā un ņem no jums elektrību. Tas ir iespējams tāpēc, ka piemēram paneļi mājās blakus esošajos dzīvokļos šahtas ir kopējas.
Tā parasti viens dzīvoklis ziemas laikā sildās uz cita dzīvokļa rēķina.
Ja nedzīvojat - izskrūvējiet lūdz korķus, vai izslēdziet automātiskos drošinātājus, tad kaimiņi palieks bez iespējas izmantot jūsu elektrību. Zinu vismaz divus šādus gadījumus maniem paziņām.
Tur Elektrumā roka roku mazgā..un nebūt nav augsts apkalpošanas serviss...stundu augsprātīgā tonī, parādot ar visu savu Es, ka klients ir muļķis, es jau to nenoliedzu-tāpēc jau tur atrodos.....bet tā nedrīkst apkalpot parastu apmeklētāju...bagātos varbūt apkalpo pieklājīgāk....es par Diānu Ventspilī....
Labdien! Mums ir svarīga klientu apkalpošana, tās pilnveidošana. Jūsu sniegto informāciju nodosim izskatīšanai atbildīgajiem darbiniekiem, lai uzlabotu klientu servisa kvalitāti. Atvainojamies par šo pieredzi!
Mums ir tagad situacija, vienu dienu atsuutija reekinu 500 eiro!!!! nekad nebija nekaadi briidinaajumi, ne reekini ne uz emailu, ne pastu un peeksni atsuuta taadu summu! arii pievilka to paus konsils. meeginajam sadaliit to paraadu uz laiku un maksaat pa dalaam, no viirs ir invaliids! sarunaat nesanaaca! tad vini vel zvana un draud! kas tur straada vispaar!!! kaadam laikam naudinas nepietek!!! tagad maksaajam gan paus konsils, gan reekinu katru meenesi un VINI SAKA KAK VAJAG UZREIZ PILNU SUMMU UN ATSLEEDZ ELEKTRIIBU!!!!! loti gribeetos piedziit ari kaadus juuristuts! baigi kraaprj liekas! no kurienes tadas summas vispaar varbuut pa kaiminiemm maksaajam>?!!!!!!!
Labdien! Katra situācija ir jāskatās individuāli, tāpēc aicinām sazināties ar mūsu klientu servisu Elektrum pa tālruni 80200400 vai sūtīt informāciju e-pastā [slēpt]@elektrum.lv, labprāt palīdzēsim un izskatīsim konkrēto gadījumu, kā arī sniegsim skaidrojumu.