Latvenergo - Necilvēcība
Bez brīdinājuma vecam, slimam cilvēkam tika atslēgta elektrība ziemā, kad ārā ir sals un bez elektrības ir grūti! Tā kā cilvēks nav strādājošs, tad protams apmaksu par elektrību veicu es par savu tēvu, bet atrodoties darba vietā nemaz nezināju, ka viņi tur kaut kādu pārrēķinu pēkšņi veica un pieskaitīja klāt vēl kaut kādas mistiskas summas un uzreiz atslēdza elektrību! Lai gan pēc likuma būtu tā kā sākuma jābrīdina par tādu situāciju. Vienkārši atstāja to cilvēku likteņa varā un arī nopirktie produkti ledusskapī samaitājās. Un stāstam nemaz nav beigas kad par radušo situāciju uzzināju, veicu apmaksu par to rēķinu, bet šie nemaz nesteidzas pieslēgt elektrību atpakaļ. Nu jā, vai tad kādam mūsu valstī vairs rūp, kas tur ar cilvēku notiek, izdzīvos viņš vai nē! Pretīga attieksme un pretīgs kantoris! Cilvēcība sen pazaudēta!
Комментарии (2)
Labdien!
Līguma slēdzējam vienmēr tiek sūtīta aktuālā informācija - gan par gaidāmajām izmaiņām tarifos, arī brīdinājumu, ja draud elektrības atslēgums. Informācija tiek nosūtīta uz klienta līgumā norādīto komunikācijas kanālu - tālruni, e - pastu vai korespondences adresi. Bez klienta iepriekšējas brīdināšanas atslēgumi nenotiek. Iespējams, nav aktualizēti klienta dati (piemēram, mainījies telefona numurs), kā dēļ informācija netika saņemta.
Aicinām sazināties ar mūsu klientu servisu, lai rastu risinājumu šai situācijai!
Elektroniskai saziņai: [slēpt]@elektrum.lv
Tālrunis informācijai (pirmdiena - sestdiena no 8:00 līdz 20:00. Maksa par zvanu ir atkarīga no jūsu mobilo sakaru operatora) 8400
Ar cieņu - Elektrum klientu serviss
Ar jums nav iespējams sazvanīties