Latvenergo - krāpšana regulāra
Saņēmām elektrum rēķinu par vasarnīcu par 122 kw. Mēs tur nebijām nevienu dienu! Nekas izņemot ielas lukturi nedarbojas un arī tas bija atslēgts ziemassvētkos. Kādi 36 euro? Kādi 122 kw? !
Šī kompānija ir traku māja!
Pie briesmīga rēķina es redzu no viņiem šo informāciju:
šajā periodā ir stundas/dienas, kurās dažādu apstākļu un tehnisko iemeslu dēļ nav izdevies automātiski nolasīt viedā skaitītāja datus. Līdz ar to grafikā tiek attēloti vidējā patēriņa dati.
(*) ikstundu dati šajā periodā attālināti no skaitītāja tika iegūti ar aizkavēšanos un rēķins par norēķinu periodu var tikt izrakstīts pēc jūsu objekta iepriekšējo mēnešu vidējā patēriņa. Precīzākus datus skatiet konkrētā mēneša rēķinā.
Kas ir vainīgs, ka viņiem nav izdevies nolasīt? Brauciet tur un lasiet! Man ir jāmaksa un vēl ir jākontrole lai viņiem viss nolasās?
Novembrī mēs tur bijām, decembrī nevienu dienu. Es sekoju līdzi atskaitēm katru nedēļu, un redzēju, ka nebija gandrīz necik kw un pēkšņi tagad es redzu katru dienu izlīdzinātu un "mēs izlīdzinājām kā iepriekšēja mēnesī" kādas tiesības viņiem bija kko līdzināt! Katru dienu viens un tas pats kw skaits, mani pat neviens nepajautāja. Kopā 122 kw un 36 par to ka mēs tur nebijām!
Pilnīgi neiespējams sazināties ar tik stulbu kompāniju kā elektrum. Es līgumu slēgšu un rakstīšu sūdzības viss kur vien iespējams. Lūdzu, lūdzu ejiet prom! Šī situācija mums nav pirmo reizi! Šī kompānija regulāri un izraksta fiktīvus rēķinus, pēc tam draudot ar atslēgšānu, ja atteicies maksāt!
Комментарии (2)
Jā, arī biju šokā,kad ieraudzīju, ka viņi ņem vidējo 🤣🤣🤣šausmas
Labdien! Par problēmām, kas saistās ar skaitītāja rādījumiem atbild A/S "Sadales tīkls", tādēļ
aicinām sazināties ar A/S "Sadales tīkls", lai noskaidrotu iemeslu, kādēļ nav notikusi korekta datu nolasīšanās.
Kontaktinformācija:
Klientu apkalpošanas centrs
Tālr. 8403
Zvaniem no ārzemēm
Tālr.: +371 67727403
Informācijai par bojājumiem
Tālr. 8404
E-pasts: [slēpt]@sadalestikls.lv
Ar cieņu - Elektrum klientu serviss