Latvenergo - Krapšana

Kā šis kantoris var piedāvāt apdrošināties pret to, ko faktski pašam aŗī vajag pildīt.
Baigais "sviests" sanāk. "Kantoris" kuram maksājam par konkrētu produktu, kuram pirmkārt arī jānodrošina droša slodze uz mūsu patērētāju kontaktligzdiņām, vēl grib paņemt (un paņems arī) maksu par to kas pašiem faktiski ari jānodrošina. Vai tas nav rupjš patērētāju pārkāpums???
Tagad sanāk tā ja man viņu pašu dēl saies "dēlī" mājas tehnika, viņi vienkārši "nomazgās" rokas, jo tu redz nebiji pie viņiem apdrošinājies.

Ответ от Latvenergo Support 28.11.2016

Vēršam uzmanību, ka par elektroenerģijas piegādi, elektrotīkla uzturēšanu atbild AS “Sadales tīkls”, katra situācija ir individuāli izskatāma.

Kas attiecas uz Elektrum piedāvāto pakalpojumu - klientam tiek piedāvāts papildus pakalpojums par nelielu cenu, kas sniedz iespēju apdrošināties pret dažādām situācijām, tajā skaitā bojājumiem, kas radušies elektrotīkla iekšējā instalācijā. Katram klientam ir iespēja izvēlēties.

Tāpat klienti patur tiesības ar sūdzībām par piegādes kvalitāti, dēļ tas radušiem zaudējumiem vērsties pie piegādātāja AS "Sadales tīkls" un arī šajā gadījumā katra situācija tiek izvērtēta individuāli.

L

Комментарии (3)

L latgola 27.11.2016

H

Ventilators 28.11.2016

Neesmu iedziļinājies (izsūtītajās vēstulēs), bet man šķiet, ka apdrošināšana ir bijusi jau iepriekš, tikai reti kurais to prasīja.

Lielisks bizness, bankas arī varētu piedāvāt klientiem apdrošināties pret bankas maksātnespējas risku. Tele2 pret zonas pazušanas risku.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы