Latvenergo - briesmīgs serviss, riebīga attieksme
Pēc mātes nāves noslēdzu ar Latvenergo līgumu uz savu vārdu un itkā viss bija skaidrs līdz atnāca gala aprēķins par mammas līgumu. Viņai bija pieslēgts izlīdzinātais maksājums un par 2015 gadu , kā man paskaidroja, viņa bija tērējusi vairāk nekā bijis maksāts. Summa nebija maza, tādēļ vispirms gribēju noskaidrot precīzus ciparus-cik kwh bija iztērēts par daudz un kuri skaitītāju radījumi tika ņemti par pamatu šim aprēķinam, lai pārliecinātos, ka mani nemēģina apšmaukt. Rezultātā jau mēnesi sarakstos ar klientu servisu, bet skaidru un saprotamu atbildi joprojām neesmu saņēmusi. Atbildes uz savām vēstulēm saņēmu labākajā gadījumā reizi 2-3 dienas, citreiz nākas gaidīt nedēļu.
Tagad ir uzradusies vel viena problēma. Nolēmu neslēgt izlīdzināto maksājumu un katru mēnesi nodot radījumus, lai viss ir caurskatāmi. Un re, pirmo rādījumu viņi uzlika paši, kā izrādījās tas ir sistēmas aprēķināts ņemot vērā vidējo patēriņu, lai gan slēdzot līgumu, man teica, ka nāks meistars un nolasīs rādījumu. Protams, kādēļ pūlēties, ja var izdomāt radījumu no zila gaisa un uz tā vēl nopelnīt! Nodevu radījumu marta beigās un rēķins atnāca uz 163 kwh, kurus es, viena pati dzīvojot un mājās esot tikai no rītiem un vēlu vakaros, nu nekādi nevarēju patērēt.
Un kā lai tagad pierāda savu taisnību?! Tiem darbiniekiem viss ir vienalga. Reiz zvanīju uz klientu centru, lai atgādinātu, ka jau nedēļu gaidu atbildi uz savu epasta vēstuli, pēc 15 nogaidītam minūtēm man paziņoja, ka mans epasts ir pārsūtīts atbildīgajam darbiniekam.
Vienkārši pretīgi paliek no tādas attieksmes.
Labdien! Mums ļoti žēl par šo pieredzi, tāpēc atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Labprāt iesaistītos Jūsu jautājuma atrisināšanā, bet nezinot konkrētus klienta datus un neizpētot situāciju, būs grūti komentēt. Pēc Jūsu rakstītā, ka e-pasts ir nosūtīts atbildīgajiem darbiniekam, varam secināt, ka Jūsu jautājums ir ticis nodots padziļinātai lietas izskatīšanai un oficiālai atbildes sniegšanai.
Tomēr, lai noskaidrotu gan par izrakstīto gala rēķinu, rādījumu nodošanu un marta rēķina summu, lūdzam sazināties ar Klientu servisu – bezmaksas tālrunis 80200400. Šos jautājumus noskaidrot varēs tikai izpētot konkrētu lietu. Ceram, ka turpmāk mūsu kopējā sadarbība veidosies labāka un konstruktīvāka.
Vēlam Jums jauku dienu!
Paldies, bet jūsu atvainošanās diez vai var man palīdzēt! Vairākkārtēji esmu rakstījusi uz klientu servisa epastu un zvanījusi, bet konkrētu un skaidru atbildi saņēmusi neesmu.
Katram darbiniekam uzpeld citi cipari.
Rodas iespaids ka Latvenergo darbinieki gaida kamēr man apniks uzbāzties ar jautājumiem un es atkratīšos. Kādēļ atbildes ir jāgaida 2-3 dienas, citreiz pat nedēļu?!
Pozitīva sadarbība var būt tādā gadījumā, ja jūs nākat pretī un neslēpjat informāciju no saviem klientiem!
Комментарии (3)
Nepadodieties un cīnaties.
Man arī savulaik bija cīņā, kad viņi ieviesa Elektrum plānus.
Dzīvoklī tikai pa retam noņēmu rādītājus, tādēļ vismaz kaut kas man bija pamatā.
35km dzīvoklim (pirms Elektrum) bija izlīdzinātais maksājums un vidējais patēriņš uzrādījās 250kWh. Bet pieļauju domu, ka nedaudz tur bija pieskaitīts vecais parāds.
Mainot uz Elektrum sāku domāt kādu plānu paņemt un nolēmu arī katru mēnesi noņemt rādītājus.
Izmantoju viņu pašu mobīlo aplikāciju, kura skaisti visu piefiksēja un rādīja statistiku.
Sāku skatīties, ka vidējais patēriņš man veidojas tikai ap 130kWh, bet ja būtu man vairāk datu, tad noteikti tā būtu mazāk.
Arī ilgi zvanīju un rakstīju. Beigās panācu to, ka viņi tik tiešām konstatēja pārmaksu. ir taču starpība vai maksā 30€ mēnesī vai 10€. Kā arī viņi paziņoja, ka viņiem daudzas sistēmas maiņas notikušas un katrā gandrīz katrā citi rādījumi norādīti. Tāpēc sistēma kaut ko pati ir rēķinājusi un pats Latwenergo manuāli neko nemaina.
Galu galā pārmaksa bija grandioza, un ja neizdoma'tu paprasīt, kas man īsti rādās pie viņiem? Tā naudiņa paliktu viņiem.
Kaut kādā mērā prieks, ka viss nokārtots, bet nepatīkami, ka sākotnēji bijusi bezrūpība tam sekot l'dizi. Un tādi, kas neseko līdzi uz tiem arī uzpelnās pakalpojuma jomā. Kamēr neprasīsi tikmēr izmaiņas nebūs.
Rakstiet un ejiet ciemos pie viņiem, gan jau viss būs labi.
Paldies, noteikti cīnīšos līdz galam! Esmu diezgan daudz tādus stāstus no paziņām dzirdējusi, kad cilvēki pārmaksā un šis fakts uzpeld tikai, kad sāc pamatīgi iedziļināties. Baisi iedomāties, cik cilvēku pārmaksā un to nemaz nezin.
Labdien!
Klientu veiktās pārmaksas vai avansa maksājumu nekur nepazūd, arī gadījumos, ja klients neinteresējas. Šobrīd, atkarībā no izvēlētās maksājuma metodes, pārmaksa tiek izmantota. Ja klients norēķinās ar rēķinu, tad ar pārmaksu tiek segti izrakstītie rēķini - klients saņem informāciju par rēķina lielumu, bet summa apmaksai ir 0.00 EUR. Ja klients norēķinās ar Izlīdzināto maksājumu, tad pārrēķina brīdī pārmaksa tiek iekļauta nākamās maksājuma summas aprēķinā. Šajā gadā pēc pārrēķina 35 % mūsu klientu Izlīdzinātā maksājuma summa samazinājās. Ir klienti, kuri šajā gadā nemaksā neko, jo iepriekšējā periodā ir pārmaksājuši.
Bet kā jau minējām iepriekš, ir jāskatās katrs konkrēts klients. Tāpēc aicinām vēlreiz sazināties, lai noskaidrotu visus jautājumus.