LV RU
www.sudzibas.lv Latvenergo atslēdz elektrību par smieklīgi mazu parādu

Latvenergo - atslēdz elektrību par smieklīgi mazu parādu

Man ir baigās dusmas uz Latvenergo. Ar tādām neģēlībām, laika čakarēšanu un stulbumu vēl neesmu saskāries. Latvenergo atslēdza elektrību dzīvoklī, jo sakrājās ap 40 LVL parāds.

Pirmkārt, parāda summa ir tik zema, ka elektrības atslēgšanu nevar nekādi savādāk nosaukt kā ņirgāšanos. Maz kas var aizmirsties vai tāpēc uzreiz atslēgt?

Otrkārt, arī pēc parāda samaksāšanas vēl nedēļu elektrība netika atjaunota, zvanīju jautāt kāpēc? Uz ko man atbildēja ka man bija jāpaziņo ka esmu samaksājis, viņi nevarēja zināt utt. Kas tad viņiem par tādām sistēmām tur, ja nevar noteikt kad kas un par ko ir samaksāts? Nedzīvojam akmens laikmetā kad skaitīja un rakstīja uz alas sienas.

Esmu tik dusmigas par to ka man tika atnemtas 2 nedelas normalas dzivokla izmantosanas, ka tiklidz Enefit vai kāds cits sāks piedāvāt elektrību mājsaimniecībām tūlīt pārslēgšu visas savas 5 adreses prom no debilā Latvenergo.

K

Комментарии (10)

Likumsargs 05.02.2012

Kā Latviešiem patīk vainot citus, tikai ne sevi!
Es Latvenergo vietā atslēgtu jau pie 20 latu parāda. Uzskatu, ka tas ir pareizi, lai nekrātos lielāks parāds, pakalpojumu vajag atslēgt!
KAD BEIDZOT MĒS SAPRATĪSIM, KA PAR VISU ŠAJĀ PASAULĒ IR JĀMAKSĀ!
Apstrīdēt var tarifus un cenas, kuras Latvijā neadekvāti augstas un neatbilst cilvēku maksātspējai! Tad arī pakalpojums ir jālieto iespēju robežās!

D d|b 05.02.2012

Ha ha ha ha, cik smieklīgs parāds, var apčurāties no smiekliem, laikam vārds "parāds" tev ir ierasta lieta, uz tām kWh, ko var iegādāties pa 40 latiem var nodzīvot pus gadu

D d|b 05.02.2012

Un vēl iesaku, ja uznāk baigās dusmas, tad pagrauz kādu kaulu, tas labi nomierina...

D Dace Kadiķe 08.02.2012

Diemžēl mana pieredze ar Latvenergo rāda, ka viņi grib atslēgt elektrību arī ja ir pārmaksa. Mums telpu īpašnieku maiņas rezultātā un nesakārtotas apmaksu sistēmas rezultātā nezin kāpēc viņiem bija uzrādījies kaut kāds mistisks parāds par oktobri (kad vispār elektrība netika izmantota, jo bija atslēgta sakarā ar telpu īpašnieku maiņu) 85Ls un par novembri (kad taisīja remontu viens strādnieks 2h dienā un vilka elektrību un pārsvarā vadu vilkšanas dēļ elektrība bija atslēgta) 50Ls. Samaksāju pēc skaitītāja 50Ls, kas bija sakrājies par 2 mēnešiem. Pēc nedēļas ierodas vecis no latvenergo, slēgšot elektrību nost, jo esot parāds. Telpu īpašnieks nekaējoties devās uz Latvenergo un pēc 2 dienām mums atsūtīja aprēķinu, ka esot 90Ls pārmaksa par latvenergo pakalpojumiem! Normāla attieksme ne? Viņiem vispār tur labā roka nezin ko dara kreisā un visiem latvenergo klientiem iesaku rūpīgi pārbaudīt un pierakstīt visus maksājumus un salīdzināt ar faktisko patēriņu, jo diemžēl uz viņu aprēķiniem paļauties nevar! Iespējams, ka arī cilvēkam, kuram gribēja atslēgt elektrību par 40Ls parādu patiesībā bija pārmaksa nevis parāds.

R rupuchnieks 13.02.2012

Mani Lattelecom draudēja sūdzēt tiesā, jo bija 7Ls parāds, tā kā nav ko pukoties, bet laicīgi vajag samaksāt savus rēķinus!

S SKABARGA112 28.01.2013

Sviests ar lielu burtu! Man tas monopolists sen ir piegriezies. Čakarēt cilvēkus viņi prot. Atslēdz elektrību sakarā ar remontdarbiem, bet vai tas mani interesē, dari tā lai es neciešu. Lai atkal palaistu visas iekārtas, pēc vairāku stundu piespiedu pārtraukuma, man elektroapgādes skaitītājs ilgi un ar lielu sparu griezīsies. Tas nozīmē ka kilovati šomēnes būs daudz, ne jau manas vainas dēļ.
Varētu man kāds gudrinieks pastāstīt, vai viņiem vispār ir tiesības atslēgt uz 9 stundām elektrību?

S SKABARGA112 29.01.2013

smīkņa es nesaprotu tevi, tev laikam patīk, ka tevi čakarē no visām pusēm! Tu jūties apmierināts par cilvēku neapmierinātību un uzskati ka tu esi viss gudrākais un taisnīgākais. Man prieks ka tev nav tādu problēmu kā citiem! Man žēl ka Latvijā dzīvo tādi cilvēki kā tu, kam viss ir labi un vienalga kas notiek ar tiem cilvēkiem, kuri nepārzin tupos Latvijas likumus, kas kalpo par labu bagātniekiem un monopol uzņēmumiem

S SKABARGA112 29.01.2013

Man prieks par tavu gudrību! Es arī protu paņirgāties par cilvēkiem, bet visam ir savas robežas.
Kāpēc Bite, vai kāda cita telekomunikāciju firma savus renovācijas darbus veic vēlu vakaros, lai pēc iespējas mazāk ciestu cilvēki (klienti) no viņu sagādātajām neērtībām. Es pats neesmu muļķis tādās jomā un domāju ka pilnīgi pietiktu ar 3 stundu remontiem, ja pareizi visu saplāno, nevis visas darba dienas garumā.

Vienīgais pozitīvais visā šajā bardakā ir Latvenergo īsziņas uz mobīlajiem, par bojājumiem un termiņiem kad tos novērsīs. Beigās viņi atvainojās par sagādātajām problēmām. Tas ir skaisti un ir OK!

N nu gan 12.02.2015

Vai veikalā par maizi un pienu norēķinoties ari pateiksi "piedodiet man šobrīd nav visa summa es norēķināšos tad kad būs labāki laiki" ši komunisma palieka Jūsu domāšanā ir garām . jānorēķinās ir pr patērēto nevis par vēlamo.

N nu gan 12.02.2015

Zini ka sadales tīkls vel mēģina komunicēt un atgādināt par parādu(protams ja cilvēks ceļ klausuli un ir atstājis kontaktinformāciju) ja neceļ un ir tik slepens tad enefit atšķirība no sadales tīkla necimperlēsies ar zvaniem nebūsi samaksājis nāksies sēdēt pie svecesun punkts

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы