Latvenergo - apkalpošanas kvalitāte
Pēc pēdējās pieredzes ar Latvenergo cilvēkiem varu teikt tikai to sliktāko. Rupja un neieinteresēta attieksme par sūdzībām. Pusei dzīvokļa bija pazudusi elektrība. Izsauktais elektriķis norādīja, ka vaina ir viņu uzliktajā skaitītājā. Jau paverot durtiņas pat ar neapbruņotu aci varēja redzēt, ka viss dzirksteļo. Tā vietā, lai šausmīgi noslogotie Latvenergo darbinieki savestu kārtībā savu īpašumu, jo mūsu izsauktajam elekrtiķim nebija tiesības gar to makartēties, zvanus pieņemošā operatore rupjā un nelaipnā tonī atbildēja, lai meklējot kādu, kurš pa naudu mums to sataisa un nemaz nenoklausījās līdz galam, kas par vainu un kā Latvenergo cilvēki varētu palīdzēt. Pirmkārt, sašokēja rupjā un nelaipnā attiekse pret mani kā klientu. Otrkārt, skaitītājs dzirksteļo! Sasodīts, mēs tomēr runājam par elektrību, kas ir bīstama dzīvībai, taču šķiet, ka elektroenerģijas piegādes uzņēmuma laipnajiem darbiniekiem mana un manas mammas dzīvība ir po. Paldies Jums par to. Līdz ko būs iespēja, būsim pirmās, kas atteiksimies no šī briesmīgā uzņēmuma pakalpojumiem, jo, ja klients nav vērtība, kas tad?
Un vispār, ja uzņēmumam rūpētu klientu labsajūta un drošība, šādas nelaipnas operatores būtu pirmās, ko vajadzētu atlaist.
Paldies Jelgavas NĪP Avārijas brigādes darbiniekiem, kuri saveda visu kārtībā, pieskrūvēja pašu skaitītāju, sakārtoja vadus, kas bija atrauti no skaitītāj un nomierināja, ka viss būs kārtībā. Nebūtu šo cilvēku, mēs droši vien jopojām sēdētu bez elektrības un baidītos, ka tikai dzirksteļošošais skaitītājs nenodedzina blakus esošos skaitītājus un tā dēļ neaizdegas kāds dzīvoklis. Kā nekā, uz neapdzīvotas salas nedzīvojam.
Комментарии (1)
Neatbild ne uz zvaniem ne uz e-pastiem, ja tauta apmierinata ar pakalpojumu, tad nevajadzetu slepties un nevajadzetu izdomat visu ko vien var .pameginiet pazvanit uz 80200400 visu sapratisiet