www.sudzibas.lv Latvenergo slikts elektrums

Elektrum - slikts elektrums

mana mamma iemaksāja pie 61 EUR 20 EUR jūnijā bet elektrum nesamazina mazāk sumu un vakar atnāca vēstule ka draud atslekt elektrību kāpēc elektrum nesamazina sumu un bija ar elektrum vienošanās ka vairākiem mēnešiem maksas pa 20 EUR kur paliek tā nauda 20 EUR vai tad nevar sarunāt ar elektrum vienošanās pa daļām maksāt tā sanāk pa velti naudu uzdavinu

04.07.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (2)

Oskars Oskarsons 04.07.2020

Jums elektrības atslēgšana nāktu tikai par labu. Interneta un televizora vietā varēsiet sveču gaismā palasīt pirmās klases latviešu valodas mācību grāmatu.

L Latvenergo Support 06.07.2020

Sveicināti!

Paldies par ziņu!

Atvainojamies, ja Jums ir bijusi negatīva pieredze! Katrs klients norēķinās tikai par patērēto elektroenerģiju, ņemot vērā izvēlēto norēķinu veidu – “izlīdzināto maksājumu” vai “rēķinu”. Plašāku informāciju par maksājumiem, tajā skaitā arī maksājumu pārskatu, Jums ir iespēja apskatīt autorizējoties elektrum.lv portālā.

Aicinām ņemt vērā, ka katra situācija ir individuāla, kura tiek izvērtēta, piemeklējot klientam piemērotāko risinājumu! Ja vēlaties saņemt detalizētāku skaidrojumu par norēķiniem, aicinām sazināties ar Elektrum klientu servisu: https://www.elektrum.lv/lv/majai/par-mums/kontakti/

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы