Elektrum - Nepieslēdz elektrību ja līgums ir noslegts
Elektrum nepilda klientu prasības pa elektrības pieslēgumu jo mēs zvanījām sorit teic ka pieslēgs bet neka ilgi jāgaida ka viņi strāda pilnīgi jāludzas viniem ligums ir noslēgts un viss sakrit pareizi bet elektrum stiepj gumiju un neko nedar dzer kafiju ed kukas fot ko viņi dar.
Комментарии (4)
Labdien!
Pēc elektroenerģijas līguma noformēšanas, nekavējoties informāciju nosūtām AS Sadales tīklam. Saņemot mūsu paziņojumu, AS Sadales tīkls veic skaitītāja pieslēgšanu rindas kārtībā. Aicinām ņemt vērā, ka pieslēguma atjaunošanas process un skaitītāja pieslēgšana nav mūsu kompetencē. Lūdzam sazināties ar AS Sadales tīkls pa tālruni 8403, lai precizētu aktuālo statusu.
Kāda jēga no līguma, ja cilvēkam nav elektrības.
Un vispār jums ne šeit uz komentāriem atbildēt, bet gan meklēt veidus kā uzlabot jūsu sniegtā pakalpojuma kvalitāti.
Tad Tev ir tiesības nemaksāt par dienām kad nav pieslēgts
Es gan nesen aizgāju no latvenergo, bet parasti viss bija korekti un samērā ātri