Lattelecom Jelgavas Klientu centrs - Iespējama krāpšana
Man brīžiem bija grūti pārslēgt TV kanālus un es nomainīju dekodera pults baterijas, pārbaudiju bateriju spriegumu - 1,57 volti un 1,56 volti.
6.01.2018 zvanīju uz Lattelecom tālruni 67000177(4) un man laipni pateica, ko darīt.
Jelgavas klientu centrā man atteica pults maiņu, tāpēc ka nebija līdzi pases, bija tikai jelgavnieka karte ar manu foto, vārdu un uzvārdu. Nākošajā dienā 7.01.2018 cits centra darbinieks man atteica pults maiņu, tāpēc ka uz korpusa ir apmēram 1mm plata sprauga un es biju spiests nopirkt par 14,58 euro jaunu pulti. Mājās izsaiņojot jauno pulti konstatēju, ka uz korpusa ir līdzīga sprauga.
1.Kur var pārbaudīt dekodera Motorola 2012. gada pulti un saņemt rakstisku slēdzienu?
2.Vai pults lietošanas instrukcijai nav jābūt valsts valodā?
Pielikumā pievienoju attēlu ar pultīm. Uzminiet kura ir jaunā pults?
Комментарии (3)
Pamēģiniet griezties pie Lattelekom piezvanot uz numuru 177 vai šeit https://www.lattelecom.lv/majai/klientiem/kontakti/sazinies-ar-mums - izskatās, ka lieta nav kartībā.
Nafig šitās dārgās pirkt, nopērc maximā vai juskā lētāko universālo pa +/- 5 eur, man iet bez problēmām.
Lattelekom ir pašiem savs serviss, bet varat arī vest uz neatkarīgu servisu, bet domāju, ka 14 eur dēļ to īsti neatmaksāsies darīt..