www.sudzibas.lv LatHost SIA Agiata Lathosts aizmirst piesūtīt rēķinus. Domā forši? Nav gan. Lasi kapēc.

LatHost SIA Agiata - Lathosts aizmirst piesūtīt rēķinus. Domā forši? Nav gan. Lasi kapēc.

Nodarbojos ar web lapu izstrādi lietoju Lathost hostingu sev. sākuma likās labas cenas ieteicu vel diviem klientiem. Tagad mēs divi no trim esam tikuši vaļā no LatHosta. Trešo tuvākajās dienās glābsim no viņiem.
Stāsts tāds. Regulāri aizmirst piesūtīt rēķinus. Pāris mēnešus pilnīgs klusums. Kā tas var būt, ka kompānija aizmirst paprasīt naudu? visu ko var aizmirst, bet godīgi nopelnītu naudu? tas jau par kaut ko liecina. Pēc pāris mēnešiem atjēdzas un piesūta rēķinu par visu aizmirsto periodu. Uzšķiram viņu rakstītos Hostinga noteikumus, kuros rakstīts - samaksa par pakalpojumu ir PRIEKŠAPMAKSA, kas nozīmē, ka viņi ar savu rēķinu par sen pagājušiem mēnešiem var likties mierā. Pirmo reizi uzrakstiju viņiem juridiski korektu atbildi un saņēmu 30Ls rēķina vietā normālu rēķinu par kārtējo mēnesi. Tālāk rēķinu piesūtija regulāri. Pēc pāris mēnešiem kāds atcerējās par senāk aizmirstajiem rēķiniem un sūtija atkal. Atkal sagatavoju juridisku atbildi ar visiem citātiem no viņu līguma. Šoreiz kontu nobloķēja. Es lapu no backupa paņēmu un pārliku uz cita servera. Pagāja apmēram gads kopš ar visu lapu pārgāju uz citu serveri un viņi atsāka piesūtīt kaut kādus automātiski ģenerētus servera paziņojumus, ka lapas trafiks vai limits ir gandrīz pilns. Jautāju viņiem kas par lietu, jo lapa sen jau vairs nestāv pie viņiem. šie atbildēja, ka stāv gan tika ikonts nobloķēts. tas nozīmē, ka viņi gadu tos failus turēja un nedzēsa ārā kaut arī domēns un visi lapas faili sen jau bija aiznesti. Interesantākais, ka pēc šis sarakstes servera paziņojumi turpināja pienākt, kas nozīmē, ka tagad vel 3 meneši ir pagājuši un šie joprojām nav nodzēsuši to kontu.
Otrs stāsts ir par klientu, kuram arī tāpat aizmirsa piesūtīt rēķinus, bet tur notika vel citādāk, jo arī lapas Domēns bija reģistrēts caur Lathost. Domēnu reģistrējot kā tehnisko kontaktpersonu viņi bija norādijuši savu e-pastu. līdz ar to rēķins par domēna atjaunošanu tika sūtīts viņiem nevis īstajam domēna lietotājam un maksātājam. Uz šiem DNS reģistra sūtijumiem LatHosts acīm redzot nereaģēja līdz vienu dienu domēns tika nobloģēts no DNS reg puses. pagāja aptuveni nedēļa, kad es uzzināju, ka domēns apstājies. 5dienā sūtiju jautājumu Lathostam kas par lietu, lai atsūta rēķinu un lai varam apmaksāt un turpināt lietot domēnu. Tā kā sarakste nevainagojās panākumiem, atd 1dienas vakarā jau tika domēns apmaksāts pa tiešo domēnu reģistram, pārreģistrēts maksātājs un arī tehniskā kontaktpersona. 2dien arī pašu domēnu pārnesām kopā ar visu lapu pie cita hostētāja. un tikai vēl pēc 2 dienām - ceturtdienas vakarā LatHosts atsūta rēķinu par domēna pagarināšanu neņemot vērā, ka:
- domēns jau sen darbojas
- domēns ar visu lapu jau vairākas dienas ir pārnest pie cita hostētāja
- LatHosts sen vairs nav domēna maksātājs un/vai tehniskā kontaktpersona šim domēnam.

Ja gribat iegūt uz viņu aizmāršības rēķina, turēt vienmēr gatavu pilnu backupu lapai un datubāzei gadījumam kad viņi pēkšņi sadomās kontu nobloķēt, tad varat hostēties pie viņiem, bet visiem normāli domājošiem ļaudīm - bēdziet no LatHost pa gabalu un brīdiniet visus, kas jums kaut nedaudz ir dārgi.

F

Комментарии (4)

E Edgars 26.08.2008

Pilnībā piekrītu Tevis teiktajam. Priekš pilnas laimes vajadzēja tos āžus iesūdzēt tiesā, ja jau tas viss bija zem līguma. Viņi nebija tiesīgi nobloķēt tavu kontu bez iemesla, ja jau līgumā reiz minēts ka viss notiek ar priekšapmaksu. Tu būtu viennozīmīgi vinnējis. Tādus uzņēmumus kā šis vajag iznīcināt, izputināt, lai vienkārši nejauc gaisu. Pats vienreiz uz šitiem iegrābos. Pasūtīju hostingu un dabūju gaidīt 3 nedēļas, kamēr pa to laiku jau biju dabūjis sen un citur daudz labāku. Beigās šie man atsūta.. jā tā un tā konts izveidots. Da nafig man viņu. Lieki iztērēta nauda.

Visiem, kas meklē hostingu, nekādā gadījumā neiesaku šo firmu.

P Pele 06.10.2008

pilnīgi piekrītu, ja nav samaksāts noslēdz lapu, bet rēķinus nesūta gadiem, tik grūti strādāt ja tāds bardaks, vai tiešām viņiem nav cilvēka kas tam seko līdzi un sūta klientiem rēķinus???

R Rihards 25.01.2009

Pilnīgi piekrītu. Pilnīgi. 100%. Sūds.

S saule55 19.10.2012

pilnībā piekrītu, pamatīgi iegrābāmies, jo pat ar viņu palīdzību nozaga domēnu, aizvērt šādu kantori, lai nejauc citiem prātus

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы