Lashprof - Bojājums

Veikals negrib atdzīt savu kļūdu par brāķētu preci. Nopirku manikīra frēzi un 1. Lietošanas dienā atklāju, ka ir brāķis. Nofilmēju arī video ar frēzes darbību, kur skaidri un gaiši redzams kā frēze darbojas. Aizsūtīju lashprof šos video, pazvanīju uz veikalu un teicu, kā noskatās lai pazvana un risināsim šo lietu. 2 dienas nesaņēmu ziņu un zvanīju pati, manu telefonu jau vairs necēla. Tad zvanīja mana priekšniece no cita telefona numura un uzreiz tika pacelts. Priekšniece stingri noteica, ka vēlos naudu atpakaļ par bojāto preci. Lashprof teica, lai aizved preci pie viņiem atpakaļ un vajadzēs rakstīt iesniegumu par naudas atgriešanu. Tā arī darīju. Uz vietas bij ļoti nelaipna darbiniece. Mēģināja pataisīt mani par muļķi, ka pati esmu vainīga pa tā, kā frēze darbojas un kā man tā sanācis utt. Rādiju arī tos video, kurus, protams, izskatījās ka viņa redz 1. Reizi kaut gan, kad nosūtīju, paziņoju un teica, ka uzreiz noskatīsies. Acīmredzot, nekas nebija skatīts... Darbiniece ari nepakam negribēja pieļaut naudas atgriešanu. Beigu beigās mans pacietības mērs bij pilns, gāju prom un teicu, lai nedēļas laikā nauda būtu manā kontā. Tā lūk. Mīļās dāmas, lūdzu, nepērciet no šī kantora pilnīgi neko. Jo ja kaut kas būs ne tā, jūs vel izrādīsieties vainīgas un pataisītas par muļķītēm!

K

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы