labasantehnika.lv - Neiesaka iegādāties neko i-veikalā labasantehnika.lv
Noteikti neiesaku. Tika pasūtīti Aco drenāžas kanāla noslēgi. Artikuls un bilde atbilstoša Aco polimērbetona noslēgiem. Atnāca sūtījums - un atsūtīti plastmasas noslēgi (kam ir cits artikuls). Sazinoties ar uzņēmumu, mēģina izlocīties, ka atsūtīti pareizie, kaut gan artikuli nesakrīt, jo mājaslapā tirgo arī plastmasas noslēgus. Pēc tam uzreiz no mājaslapas tiek izņemti pasūtītie polimērbetona noslēgi. Pēc pakas atgriešanas (par pircēja naudu) atgrieza tikai pusi naudas melīgi sakot, ka esam 1 produktu atgriezuši salauztu. Protams sūtīšanas izmaksas abos virzienos arī netika atmaksātas.
Vēl tika izdomāts arī stāsts ka Aco vairs neražojot šādu produktu (kaut gan polimētbetona dreāžas kanāli ir Aco pamatprodukts ar visiem tā elementiem).
Pēc tam sazvanīt nevar un uz nekādu rinājumu neiziet. Tāpēc rakstu šo atsauksmi, lai citi neuzķērās. Labāk pasūtiet citur, ja negribat problēmas un melīgas atrunas.
Комментарии (3)
Ko domāju:
Tu apraksti tipisku gadījumu, kur tirgotājs atsūta neatbilstošu preci, pēc tam cenšas novelt atbildību uz klientu.
Izmainīts artikuls, izņemta prece no mājaslapas, neatmaksāta nauda un komunikācijas pārtraukšana – viss norāda uz sistemātisku izvairīšanos no atbildības.
Ja tika prasīta atgriešana pircēja rēķina un vēl apvainojums par salauztu preci, tā jau robežojas ar necaurspīdīgu vai negodprātīgu komercpraksi.
-
Ko iesaku:
1. Oficiāla pretenzija pārdevējam
Ja vēl neesi, raksti pretenzijas vēstuli uz viņu e-pastu ar nosaukumu “Oficiāla pretenzija par neatbilstošu preci un nepilnīgu atmaksu”.
Norādi:
Preces nosaukumu, artikulu, pasūtījuma numuru
Apraksti, ka attēlā un aprakstā bija cita prece
Pievieno ekrānšāviņu (ja tāds ir) ar oriģinālo preci
Pieprasi pilnu naudas atmaksu saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. pantu
2. S*dzība Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC)
Ja viņi nereaģē vai neatmaksā, iesniedz s*dzību PTAC:
https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-s*dzibas
Tur vari pievienot arī izdrukas/saraksti kā pierādījumus.
3. Pārbaudi uzņēmuma vēsturi
Mēdz gadīties, ka šādi veikali darbojas uz īsu laiku vai maina nosaukumus. Ja vēlies, varu palīdzēt pārbaudīt reģistrāciju un uzņēmuma datus (piemēram, caur Lursoft vai Firmas.lv).
-
Padoms nākotnē:
Vienmēr saglabā preču ekrānšāviņus ar aprakstu un artikulu.
Ja prece neatbilst, nekavējoties uzraksti atteikumu un uz filmē pakošanu atpakaļ nosūtīšanai – tas var pasargāt no "salauzts" argumenta.
Izmanto veikalus ar pārskatāmu un viegli saprotamu atgriešanas politiku (piemēram, 220.lv, Amazon u. c.)
Šķiļņikam nav miera ar mīnusiem. =))))
Aprebožots ar dzīvi, nabags cilvēciņš... =((( Nu jā, mātes nebija blakus, pelnīja uz trases... Tēvs uzreiz no dzemdību nama aizskrējis uz veikalu, pakaļ maizei... =((( Ko ņemt no ubagiem...