РешеноLabareklāma sia - Slikts serviss, profesionālais darbs
24.05.2019 bija pasūtīta vizītkartes izdruka, nosūtīts šablons, dažādas reizes pēc pieprasījumā tika nosūtīti dažādi faili, pēc pēdēja faila saņemšanas saņemam atbildi, ka " viss ir korekti, varam izdrukāt", tika saņemts un apmaksāts priekšapmaksas rēķins. Bija sarunāts uz pirmdienu 27.05.2019. , bet jau šodien 24.05.2019 sia laba reklāma darbiniece man zvanīja un paziņoja, ka vizītkartes ir jau izdrukātas.
Saņemot vizītkartes ir konstatēts, ka izdrukā ir izmaiņas, pārvietots teksts. Sākumā sia laba reklāma darbiniece pavisam man atbildēja, ka viņa ne redz nekādus starpībās un tikai pēc tam, ka es viņiem nosūtīja foto bildes no datora (šablons) un faktisku izdruku, viņa piekrīt, ka tā ir viņas kļūda, bet! Atteicas par brīvu izdrukat pareizas vizītkartes, atbilde bija tāda " darbam jābūt apmaksātam", solīja atlaide nākamajām pasūtījumam, bet man nevajag vēlāk un nav nekāda jauna pasūtījuma, vēlos saņemt pareizas vizītkartes, kas ir nepieciešamas pirmdien 27.05.2019 braucam ārzemēs. Nosūtītai pretenzijai rakstveida atbilde nesaņemu, tikai atkaļ zvanu par to, ka varat izdrukāt jaunas vizītkartes par maksu ar atlaidi un vēlāk, ir ļoti aizņemti, daudz darba.
Problēma ir atrisināta, izdrukātas pareizas vizītkārtes
Комментарии (26)
Sveiki!
Te pieminētā darbiniece. Vēlos apstiprināt gan daļu patiesības, kas ir šajā ziņā, gan noliegt klajos melus, ko konkrētā kliente izvirza pret uzņēmumu manas vainas dēļ. Pirmkārt, vēlos piebilst, ka šeit es runāju savā, nevis visa uzņēmuma vārdā, jo mani kolēģi un viss SIA "LabaReklāma" pie šī incidenta nav vainīgs - tas ir mans projekts, kura komunikāciju uzņēmos darba pienākumu ietvaros. Uzreiz apstiprinu, ka ir notikusi mana kļūda apstrādājot klientes atsūtītos failus, bet vēlos piebilst, ka no sirds nevienam nenovēlu šādu klientu. Situācija bija sekojoša. Vakardien saņēmām zvanu no klientes par vizītkaršu izdruku. Tika pārrunāts, ka šis ir paaugstinātas steidzamības pasūtījums, jo druka nepieciešama jau pirmdien. Pasūtījuma summa -12,00 EUR + PVN par vienpusēju vizītkaršu druku, jo kliente apgalvoja, ka vizītkartes makets viņai jau ir, taču tā nebija - tika atsūtīts drukai nepiemērots fails. Vakardien no klientes tika saņemti vairāki zvani, veikti paskaidrojumi, kādam jābūt drukai derīgam failam, taču to iegūt tā arī neizdevās. Šodien no rīta turpinājām komunikāciju par šo tēmu, lai iegūtu drukai derīgu failu, kas arī šodien neizdevās. Kliente uzstāja, ka vizītkartes makets jāizgatavo viņas meitai, nevis man, jo vēloties atbalstīt meitu. Epopeja ar zvaniem, jautājumiem un nekorektiem maketiem turpinājās, līdz man cilvēcīgi neizturēja nervi, un tā vietā, lai piestādītu klientei rēķinu par maketēšanas pakalpojumiem, palūdzu, lai meita nosūta failu .psd formātā, kas drukai nav derīgs. Es pati personīgi ļoti vēlējos, lai šī kliente saņem savu pasūtījumu laikā un bez liekiem rēķiniem, jo viņas komunikācijas stils ir cilvēcīgi neizturams, tāpēc apstrādāju kļūdaino failu, NEPIESTĀDOT PAR TO RĒĶINĀ PAPILDUS SAMAKSU. Tā ir mana pirmā kļūda. Otro es pieļāvu, kamēr runājot ar klienti, kas tobrīd saņēma neskaitāmus ieteikumus, ar kādām programmām viņas meitai strādāt un kā sagatavot failu, es paralēli gatavoju esošo, nepareizos izmēros un malu attiecībās sagatvoto, viņasprāt, maketu. Konkrēti - nejauši iecentrēju tekstu, liekot neesošos crop marks, jeb griešanas līnijas un drukas uzlaides. Teikšu godīgi, es nespēju koncentrēties darba veikšanai, jo klientes komunikācijas stils ir runāt ātri, krievu valodā, pārtraukt, zvanīt, nepārspīlējot, trīs līdz četras reizes stundā. Ar šo klienti es auklējos visu dienu, vēloties uzturēt labu uzņēmuma tēlu, taču, kā redzams, notika pretējais. Paātrinātā kārtībā nosūtīju failus uz druku, uz savu atbildību, un tiešām darbus izdevās sakārtot tā, lai viss tiktu paveikts jau šodien. Ieradās klientes vīrs, parakstīja pavadzīmi un paņēma vizītkartes, par ko iepriekš bija samaksāti 12,00 EUR + PVN. Pēc kāda laika saņēmām zvanu, ka ir konstatēta kļūda. Es sākotnēji tiešām noraidīju iespēju, ka šāda kļūda būtu varējusi notikt, taču, kad saņēmām attēlus no klientes, konstatējām ka tiešām ir noticis šāds kāzuss, bet, par cik komunikācija ar klienti kļuva vēl neciešamāka kā iepriekš, es sākotnēji atteicos pārdukāt šos failus, jau atkal - uz savu atbildību - bez maksas, jo jau tik daudz sava laika tiku veltījusi šīs dāmas iegribu apmierināšanai, ka mans pārējais dienas darbs no tā ievērojami cieta. Atkal sānēmu neskaitāmus zvanus, draudus, kliegšanu klausulē, nepieņemamu komunikācijas stilu. Pret klienti biju iecietīga un skaidroju situāciju, bet nekādi paskaidrojumi vērā ņemti netika. SIA "LabaReklāma" nav iespējas šo pasūtījumu vēlreiz pādrukāt klientes norādītajos termiņos, skaidroju arī to un iemeslus, atvainojos, bet būtībā tas viss bija kaķim zem astes, jo klientes komunikācijas stils nepieļāva iespēju pabeigt teikumu. Kārtējoreiz jārunā atklāti, es tiešām zaudēju savaldibu, ar šo klietni komunicējot teicu, ka tad ja pārdrukājam šīs vīizītkartes, velos arī piestādīt maksu par maketēšanu, jo ja jau labojam kļūdas, tad visas. Protams, klientes reakcija uz to ir šis ieraksts. Viss SIA "LabaReklāma" kolektīvs pie radušās situācijas nav vainīgs un arī to mēģināju iestarpināt tajās trijās sekundēs, kas man tika dotas starp nepatiesiem apvainojumiem un informācijas ciklisku atkārtošanos no klientes puses. Šobrīd, ārpus sava darba laika, ar kolēģiem esam pārrunājuši, kā so situāciju labot, sazināsimies ar klienti privātii pirmdien. BET es uzskatu, ka šai publikācijai nav loģiska, cilvēcīga pamata, jo tiek nepatiesi nomelnots uzņēmums, kas izrādīja ārkārtīgi lielu pretimnākšanu, sākot jau ar to, ka visi uzņēmuma darbinieki, kas nonāca komunikācijā ar klienti, ar viņu runāja krieviski, nevis valsts valodā, paskaidrojot ar drukas izgatavošanu lietas, dodot padomus viņas meitai un uzklausot viņas, atvainojos, nepārtraucamos komentārus vairāku stundu garumā šodien un vakar. Personīgi es pati no sirds neiesaku pieņemt šīs dāmas pasūtījumus nevienai aģentūrai - būsiet manā vietā, piektdienas vakarā atbildot uz sūdzību šajā portālā.
Jūsu atbildes galvenais ir tas, ka par 12 eur + PVN Jus negarantējat nekādu darbas kvalitāti, Tāda gadījumā jūsu mājas lapā jābūt rakstīts: DARBU KVALITĀTI GARANTĒJAM TIKAI SĀKOT NO ... EUR
par valodu... es ka kliente sākumā runāja krieviski un Jūs man atbildējāt krieviski, gadījumā ja Jus atbildējāt latviski, sarunu varam turpināt latviski, kāda ir problēma? Vai Jūs darbu kvalitāti garantējat tikai latvieski runājošiem klientiem?
mana pieredze ar šo uzņēmumu ir tikai pozitīva, pietam daudzu gadu garumā, rodas iespaids, ka sūdzību rakstijis neadekvāts cilvēks.
viss vieglāk nosaukt klientu par neadekvātu cilvēku, ja viņam ir pretenzija pret izpildītu darbu, es domāju ka Jus esat ļoti adekvāts cilvēks un uzņemuma darbinieks vai darbinieces draugs, atbildot uz sūdzību uzreiz pēc tā saņemsanas
jā, tiešām, es esmu draugs un darbinieks -- novēlu sev un saviem kolēģiem vairāk "klientus no elles", kam, kā izklausās, vienkārši viss ir slikti un nav kur to izlikt.
labi, visi klienti, kuriem ir pretenzijas par izpildītu darbu ir no elles
Var saprast firmas darbinieci,kad šāda kliente tik bieži zvana un traucē darba procesu! Tad nav brīnums ka ''izsit'' no sliedēm un kļūda radās.TAČU - neņemiet tik tuvu pie sirds tādu klienti,JO nekļūdās tikai tie ,kuri neko nedara! Un domājams ka tāda kliente-histēriķe,noteikti tāpat pielaiž kļūdas savos darbos.
Novēlu Jums mazāk tādu spiedzošu histēriķu klientu lokā! ;)
Zinu šo uzņēmumu ļoti labi un varu apgalvot, ka pret katru klientu un pasūtījumu, tiek pievērsta uzmanība katrai detaļai, lai gala rezultātā klients saņemtu iecerēto produktu tādā formātā, kādā viņš tika pasūtīts. Attieksme rada attieksmi un esmu droša, ja šī paša pasūtījuma vieta būtu cits klients, situācija noteikti nepaņemtu šādus apgriezienus.
Dažiem cilvēkiem vienkārši ir ļoti dziļa tendence skatīties uz citiem tā, it kā viņi būtu ko parādā, neredzot tālāk par savu deguna galu.
atvainojiet, bet ir darījums, darbam noteikta konkrēta cena un darba izpildīts nekorekti, un ko talāk? Neviens nevienam neko neparāda?
Bet kāpēc jums tīk agresīva sarunu maniere? Cik saprotu, jums pat nebija normāls dialogs ar reklāmas darbinieci. Pazīstu vienu otru cilvēku, kas pat neļauj pabeigt teikumu un dzird tikai sevi. Liekas,ka te ir tāds pats gadījums. Nu
es nerūnāju agresivi, sakumā es tikai prasīju izlabot nekorektu darbu, bet rakstīju sudzību tikai pēc darbinieces atbildes par to, ka viņa neredz starpības starp šablonu un izdruku, failes un fotobildes nosūtīšanu, un arrī šeit saņemu atbildi ka esmu pati vainīga, samaksāja ļoti mazu cenu, runāju krieviski un ttl. Un arī tagād Es pēc jūsu vārdiem esmu agrisiva, ļoti "labs" komentārs
bet visi nekorektu darbu izpilditāji ir svēti cilvēki, lai Jums tikai tādi svēti cilvēki izpilda jūsus pasūtījumus
man liekas šis komentārs says it all :D
Tad kāpēc Jūs traucējāt cilvēku darba procesā ko? Es kad pasūtu vizītkartes tad nezvanos n-tās reizes un netraucēju cilvēkiem strādāt un veikt pasūtījuma izpildi!
Jus varat man neticēt, bet darba processa laikā es nezvāniju
Man ziniet vienalga tas ir.Vienkārši rezultāts - cilvēks mazliet kļūdījās,nesanāca tā kā Jums labpatīkas.Un tad? Tak uztaisiet jaunas,savukārt šīs būtu rezervē.Vizītkartes ātri ''aiziet''.
atvainojiet, bet es ne zvaniīa ne 1 reizes, tikai pēc viņas pieprāsījuma, lai nosūtīt jaunus un jaunus failu formatus, es nevaru saprast, kapēc Jūs ticat tikai darbinieces vārdiem?
Paldies visiem par komentāriem, sapratu, ka darbiniecei ir daudz draugus, kuri savā brīvdienā sež pie datota un monitore manu sudzību, BET FAKTS IR FAKTS - DARBS IZPILDĪTS NEKOREKTI. Vēlos visiem patikamas brīvdienas.
Es neesmu tās kompānijas darbinieces draugs vai kolēģis.Pat nezinu to firmu.MAn ir pašam savi kuri labi un lētāk veic darbu.Kļūdīties var jebkurš.Cilvēcisks faktors.Arī Jūs tāpat noteikti kļūdaties.Nu uztaisīja mazliet ne tādas uztaisiet vēl kuras būš kā vajag.Tad ta problēma.Būs rezervē.
Buvdarbiem.lv jūs par savu uzņēmumu esat izveidojuši lielāku antireklāmu nekā par labareklāma. Jūsu komentāri ir histēriski, aizvainojoši, ar tādu kā jūs es sadarboties noteikti negribētu. Labareklāma pārstāvei jūtu līdzi un varu iedomāties kominikāciju ar šo ... ļoti zolīda atbilde, radījāt patīkamu iespaidu, ja būs nepieciešamas vizītkartes griezīšos pie jums ;) Veiksmi !
Šādu antireklāmu savam uzņēmumam ir jāmāk uztaisīt. Un tikai par 12eur+ PVN.
Interesanti! Pazaudēta vizītkartes koncepcija dizaineres rezultātā un visi vaino klientu...
Un dizainere to ir atzinusi , izklāstot vairākus faktorus kuri arī ietekmēja šo.(tam nav attaisnojums , kļūda ir kļūda un labi tas nav).BET! Palasot "pasūtītājas" komentārus uzreiz paliek skaidrs ka dizaneres rakstītais atbilst patiesībai.Pats neciešu šādus cilvēkus , bet zinu , ka tādu ir daudz.
atvainojiet, dizaineres darba rezultātā
Читаю комментарии и не перестаю удивляться. Такое впечатление, что их оставляют только люди, которые оказывают такие же услуги, не хотят чтобы к ним обращались клиенты, которым в принципе что-то может не понравиться и так далее. Это же круговая порука! Клиент дал распечатать визитки, фирма-исполнитель накосячила, и всесто того чтобы переделать заказ, который стоил то всего 12 евро вешают всех собак на клиентку. Думаю что солидные компании так себя не ведут. Исполнителю для выполнения работы мешал клиент! Наверное помешал тем, что разместил заказ в этой компании