Labā oma - viesu nams - Nekārtības ar rezervāciju
Ar draugiem no ārzemēm plānojām atzīmēt jauno gadu Latvijā. Bija plānots to darīt viesu namā "Labā oma".
Uz norādīto telefonu zvanīju vairākkārt, kā laikā centos iegūt informāciju, kā arī ne vienu reizi vien uzsvēru, ka viesu namu ņemsim. Tā kā draugi ir no Somijas, Vācijas, Itālijas, Krievijas un Marokas, teicu, ka vajadzēs pāris dienas, lai no visiem savāktu naudu, lai samaksātu prasīto avansu 360 eiro apmērā.
Kā normāli tas dzīvē notiek, visiem ir savas ikdienas rūpes, un pārskaitījumu uz viesu namu bijām gatavi veikt pāris dienas vēlāk, kā bija plānots. Zvanīju uz viesu namu, lai noskaidrotu detaļas par pārskaitījumu, bet tur izrādās, ka esot jau kāds cits rezervējis.
Tādas lūk ir šī viesu nama serviss. Biju visai skaidri un nepārprotami paudis, ka viesu namu rezervējam mēs, bet viņi to atdod citam. Nesmuki...ļoti nesmuki...ne zvana - nekā....
Комментарии (3)
Pats vien esi vainīgs, jo nevar čakarēties ar rezervāciju nedēļām ilgi.
kurmiks3, tekstā minēts, ka aizķeršanās bija pa pāris dienām, nevis nedēļām.
Ja Tev piesaka pasākumu 500ls vērtībā, un cilvēks neatbild, kā bija runāts, bet parādās cits piedāvājums, tad tikai normāli ir pārzvanīt un apvaicāties, vai rezervācija paliek spēkā un kad būs iespēja iemaksāt avansu.
Šitais, kas notika izklausās pēc reālākās pašdarbības, ko var izspēlēt bezatbildīgi pusaudži, nevis pieauguši cilvēki - uzņēmēji.
Ja viens nezinaams klients Jums sola samaksu vai cits klients maksaa uzreiz, kuru izveeleetos Juus?
Labaak mednis rokaa nekaa ziile kokaa.
Iespeejams, ka cits klients, uzzinot, ka ir jau kaads interesents uz sho laiku, uzmeta pa virsu.
Man pasham taa ir bijis, kad klients saka, ka der tikai taadi laiki un nekaadi citi, ja kaads ir priekshaa, tad maksaas, cik vajadziigs, bet citi laiki neder.
Just business, nothing personal.
Cita lieta, ja laiks buutu apmaksaats un tad pasuutiitu, ja kaads maksaa vairaak.
Nav ko cepties!
Veiksmi biznesaa un daudz naudas!
Taisat pashi savu viesu namu un banketojat uz urraaa!