РешеноL-Sante - Nebrīdina par nespēju sniegt pakalpojumu
Devos izmantot dāvanu karti, kurā bija paredzēta visa ķermeņa masāža, sejas maska un gaismas terapija. Masāža un sejas maska tika nodrošinātas godam, bet gaismas terapija izpalika. Man paskaidroja, ka ārā esot pārāk gaišs un kabinetam neesot arī žalūziju, tāpēc gaismas terapijas lampas nedarbojās. Piemetināja arī, ka tāpēc cenšas klientus uz šo pakalpojumu pierakstīt vēlāk. Mans pieraksts bija uz pussešiem, kad ārā, saprotams, vēl ir gaišs, un iepriekš netiku brīdināta par to, ka šī iemesla dēļ pakalpojums netiks nodrošināts. Nepretendēju uz kompensāciju vai citu atlīdzību, bet šo ziņu atstāju informācijai - ja arī jums paredzēts šāds pakalpojums, noskaidrojiet, vai to vispār varēsiet saņemt, lai nepaliekat ar garu degunu.
Ar mani ļoti ātri sazinājās uzņēmuma direktors un visu paskaidroja. Noskaidrojās, ka pārpratuma iemesls varētu būt bijis tas, ka paskaidrojumu par gaismas terapiju sniedza jauna darbiniece, kura, iespējams, vēl nav pilnīgi iepazinusies ar izmantotajām tehnoloģijām, tāpēc neapzināti sniedza maldinošu informāciju. Turklāt pakalpojuma sniegšanu es varēju arī nepamanīt, jo tā sniegšanas laikā klients guļ uz vēdera un apkārtni neredz.
Комментарии (2)
Murgs :) tur arī pa dienu piedāvā :), gaismas terapija darbojas arī rītos un pa dienu , esmu diezgan patstāvīga tur kliente :) , tas ka daudzi nesaprot ,ka tā ir neliela lampa ,kas masāžas laikā izstaro gaismu kammēr tiek veikta masāža un klients guļ ar galvu lejā ...pat to laiku arī darbojas lampa. Tā nav nekāda liela atsevišķa procedūŗa... tas ir vienkārši papildinājums nevis atsevišķa procedūra.
Paldies Annai par paskaidrojumiem. Saņēmu arī ātru atbildi no uzņēmuma vadītāja, kurš skaidroja tieši tāpat. Tā kā es šeit biju pirmoreiz un šādu "gaismas terapiju" nekad nebiju baudījusi, nebiju pazīstama ar to, kā tā darbojas. Pēc procedūras vaicāju darbiniecei par gaismas terapiju, kas man bija paredzēta, un viņa skaidroja, ka lampas netika ieslēgtas, man nebija pamata neticēt. Tāpēc jutos nedaudz vīlusies. Bet saprotu, ka šī darbiniece bija jauna un, iespējams, nepārzināja tehnoloģijas. Un, kā man paskaidroja, tā kā šis papildinājums tiek nodrošināts, man guļot ar galvu uz leju, iespējams, nemaz nezināju, ka tas tomēr tika sniegts (lai arī darbiniece man apgalvoja pretējo). Tātad šis viss radies cilvēciskas kļūdas rezultātā. Nekādā gadījumā neapgalvoju, ka šis salons ir slikts! Kopumā tur ir ļoti jauki un man nekādu citu pretenziju pret šo vietu nav. Vienkārši acīmredzot sanāca tāda neefektīva komunikācija.