www.sudzibas.lv Kurši Slikts serviss

Kurši - Slikts serviss

03. maijā iegādājāmies motorzāģi daewoo 4500, pirms pirkuma veikšanas konsultantei jautājām, kurš no zāģiem būtu labāks, jo piedāvājumā bija divu firmu zāģi. Konsultante laipni paskaidroja, ka daewoo būs labāks, ka to otru neiesaka. Nopirkām, atbraucām mājās, visu saskrūvējām, uzpildijām eļļas un degvielu, bet zāģis neizrāda nekādas dzīvības pazīmes. Atbraucām atpakaļ uz veikalu, nebija pagājusi pat stunda, veikalā pārbaudīja zāģis nestrādā. Pieprasijām atgriezt naudu par pirkumu, uz ko konsultante atbildēja, ka lai pildam prasījuma pieteikumu 15 dienu laikā izskatīs vai atgriezt naudu par pirkumu. Uz prasījumu, ka zāģis nav pat piedarbināts, lai atgriež naudu, konsultante pateica, ka zāģī jau ir sapildīta gan degviela, gan eļļa, tāpēc tas jau skaitās lietots un bez pārvaudes naudu nevar atgriezt. Uz jautājumu, kāpēc, tad veikalā neviens nepārbaudīja pirms pirkuma, konsultante atbildēja, ka droši vien mēs neesam prasījuši. Pēc vairākkārtējiem lūgumiem atgriezt naudu, konsultante pateica, ja būtu mēs nopirkuši to otru zāģi, to viņa varētu uzreiz bez ierunām samainīt, bet tieši šo ražotāju nevarot. Kur loģika nesaprotu?! Nekad vairs neko nepirkšu šajā veikalā un citiem neko labu par šo veikalu neteikšu.

14 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Комментарии (1)

krāslavietiss 13 мин назад

Dārza tehnikas veikalos vienmēr pārbauda. Likumi tagad vienmēr ir uzņēmuma pusē. Agrāk baidījās par sliktām atsauksmēm un mainīja. Tagad mēnešiem marinē, kamēr sezona beigsies.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы