Kurši - Slikts serviss
Vēlos iesniegt sūdzību par klientu apkalpošanas servisu kuršu veikala tīklā.
30.04.2022. Zvanīju uz Ventspils veikalu, jautājot par konkrēta žoga pieejamību. Pārdevēja ieteica, lai žogu iegādājos interneta veikalā, lai varētu preci saņemt 1.05.2022. Ventspils veikalā. Tā arī rīkojos, veicu pasūtījumu, norādot saņemšanu 2h laikā, pievienojot komentāru, ka preci izņemšu 1.05.2022.
Šodien, 1.05.2022. , pēc vairākiem neveiksmīgiem mēģinājumiem sazvanīt Ventspils veikalu, lai noskaidrotu, vai prece ir gatava saņemšanai, zvanīju uz klientu apkalpošanas numuru, kas atrodams kuršu mājas lapā, pat izvēloties attiecīgo sarunas tematu, gaidot, kamēr atbrīvosies operators, taču vilšanās, jo sieviete atbild, ka neko nezin, kādēļ vispār zvanām uz Rīgas veikalu, jo viņa neko nezin, gala rezultātā noliekot klausuli. Vēl pēc dažiem mēģinājumiem beidzot sazvanām Ventspils veikalu, meitene, nepārtraukti smejoties, atbild, ka noskaidros situāciju un atzvanīs. Pēc mirkļa arī saņemam pozitīvu zvanu, ka prece ir gatava saņemšanai, meitenei vēl joprojām ļoti uzjautrinoši šķiet mūsu situācija, nepārtraukti smejas. Prieks, ka gala rezultātā varam doties pēc preces.
Liels uzņēmums, taču milzīgs bardaks. Arī mēs turpmāk pievienosimies draugu pulkam, kuri vairs kuršos neiepērkas.
Комментарии (1)
Mačete ''Exclusive Richman'' ar melnu rokturi, makstī. Ārkārtīģi slikta kvalitāte, metāls netur pat zarus, paliek truls pie pirmā cirtiena. Nepērciet nekādā gadījumā.