Kurši - Bardaks ar piegādi, veikalu, e-veikalu
Īsā versija:
ja gribat ātri un vienkārši kaut ko pasūtīt remontam/interjeram, labāk ne kuršos, jo procesā ir iesaistītas pārāk daudzas Vienības, kas nespēj savstarpēji normāli sakomunicēt. Pārāk liels risks, ka kaut kas tiks sačakarēts katrā no posmiem. Varbūt kādu dienu viņi sakārtos savus procesus, bet, spriežot pēc sūdzībām šeit, tā ir sistēmiska problēma un diez vai kas drīz mainīsies.
Situācija:
kuršu interneta veikalā pasūtīju preces. Piegādes datumi dažādām precēm atšķīrās, gribējās vismaz kaut ko saņemt ātrāk, lai remonta cilvēks varētu sākt darbu, tāpēc pasūtījums bija sadalīts daļās. Vienai daļai (smagākajām lietām) atzīmēju piegādi uz mājām. E-veikalā arī sākumā parādījās, ka preces ir maz, pasūtīju, cik nu bija. Vēlāk laikam kāds atjaunoja e-veikalu, tāpēc uztaisīju vēl vienu pasūtījumu. Beigās sanāca 3 pasūtījumi. Stulbi, bet lai nu būtu.
Beigās e-veikala darbinieks (laipns un izpalīdzīgs, vismaz tas bija labi) zvanīja un teica, ka mājaslapā nepareizs piegādes datums precēm, ko gribēju saņemt ātrāk, ka varēs piegādāt tikai 2 nedēļas vēlāk. Nu, lai nu būtu. Pēc kādām dienām piezvanīja un teica, ka patiesībā visas preces būs gatavas vienā datumā, bet pārtaisīt pasūtījumus būtu pārāk sarežģīti. Ok. Daļu taisījos tāpat saņemt uz mājām un daļu (mazākas lietas) saņemt kuršu veikalā brīvības ielā ar apmaksu uz vietas.
Piegādi viņiem veic dpd kurjers. Starp citu, nekādas opcijas, ka piegādātājs uznesīs preces uz dzīvokli, e-veikalā nebija. Par piegādi kuršu e-veikala čalis man piezvanīja un teica, ka būs "vai nu... Datumā vai... Datumā". Nu, common. Lai pieņemtu un uzstieptu preces augšā mājās, klientam ir jāzina, kad jābūt uz vietas. Strādājošam cilvēkam vispār ir arī jāatprasās no darba. Ok, teica, ka centīsies pateikt precīzāk un par laimi vismaz varēja 5 stundas iepriekš pateikt, kad būs kurjers.
Tad sākas bardaka nepatīkamākais posms. Dpd kurjers nebija atvedis pilnu pasūtījuma komplektāciju. Kurjers, protams, neko nezina - ved to, ko dod. Zvanu uz e-veikalu, izrādās, ka viņi ir aizmirsuši ielikt daļu komplektācijas. Nu, super. Tipa pielikšot pie tā pasūtījuma, ko jāsavāc veikalā brīvības ielā. Nu, pieņemsim. Dpd kurjers teica, ka kuršu veikals bieži kaut ko nepareizi nokomplektē.
Nākamajā dienā braucu maksāt un saņemt atlikušās preces. Brīvības ielas veikalā darbinieki mani vairākās reizes futbolē, pie kā jāiet, lai apmaksātu e-veikala pasūtījumu. Kad beidzot tieku pie īstās darbinieces, viņa Saka, ka neko nezina par to iepriekš aizmirsto lietu, dod parakstīt pavadzīmes par pārējām precēm. Tajās nav minēta prece, ko e-veikals iepriekš aizmirsa. Tad kā es varu zināt, ka tā tur būs? Līdz saņemšanai vēl neesam tikUši. Veikala darbiniece runā apmēram "šī ir e-veikala darīšana, man ar to nav nekāda Sakara, atkal viņi mūs čakarē, neko nezinu" un d*ršās, kāpēc es izsaku pretenzijas, ja tas uz viņu neattiecas.
Bet kāda man, jopcik, kā klientam, starpība, un kā es varu zināt, ka šīs divas iestādes ar vienādo nosaukumu "Kurši" ir tik atsevišķas Vienības, ka nespēj savā starpā normāli komunicēt par pasūtījumiem? (kuru, starp citu, nav nemaz tik daudz. Diez kāpēc?)
sazvanīju e-veikalu, teica, ka noskaidrošot. Tikmēr veikala darbiniece arī zvana kādam no e-veikala, lai ar viņu d*rstos (ne jau lai noskaidrotu kā normāls cilvēks) , jo viņi "viņai jau ir apnikuši". Viņa nesaprot, par ko vispār ir runa un dod man savu telefonu. E-veikala čalis Saka, ka jā, trūkstošā prece ir pielikta pie pasūtījuma, vajadzētu būt utt.
Tiekam beidzot līdz maksāšanai un preču saņemšanai. Cenšos pārbaudīt, vai viss ir, grūti jau saprast, kad viss ir sapakots. Protams, veikala darbinieki neko nezina un nevar palīdzēt ar pārbaudīšanu, kā jau iepriekš noskaidrojām. Manam remonta meistaram sākot darbu vēl būs jāpaskatās, vai visas pasūtītās lietas ir... Pati varēju tikai uz aci pateikt, ka it kā izskatās pareizi. Nu, paldies vismaz par to, ka veikala darbinieks palīdzēja mašīnā preces iekrāmēt.
Īsi sakot, haoss, visi iesaistītie izbesīti.
Добавить комментарий