Krūza - Krāpšana, slikts serviss
27.05.2025. Tika veikts pasūtījums, pasūtījumu solīja piegādāt no 2 - 5 darba dienām. Gaidījām 2 nedēļas, tad izlēmām sazināties, lai uzzinātu cik tālu tad pasūtījums ir ticis. Rakstījām 3 reizes uz informatīvo e-pastu, bet atbilde netika sniegta. Tad izlēmām uzrakstīt konkrēta veikalam, kas atrodas Rīgas centrā, pēc šī beidzot uzņēmums sazinājās ar mums caur tālruni, sarunā tika minēts, ka prece, kuru pasūtījām nemaz nav pieejama noliktavā un tika piedāvāts vēl gaidīt vai atcelt savu sūtījumu. Izvēlējāmies atcelt savu sūtījumu, tajā pašā dienā arī tika atsūtīts e-pasts, ka pasūtījums ir atcelts un plaūdza atsūtīt bankas kontu (13.06.2025) .
Šodien ir 27.06. Nauda tā arī nav atgriezta un uz e-pastiem neviens neatbild, vai šī vispār ir pieņemama attieksme?
Добавить комментарий