www.sudzibas.lv Krūza klientu apkalpošana

Krūza - klientu apkalpošana

Gada nogalē (laikam 28.12) ar sievu un mazo biju Krūzas veikalā Pļavniekos. Likās, ka esmu atgriezies Padomju savienībā, kur taisnība vienmēr un visur ir pārdevējam:
1.)Obligāti apskaties darba laiku, citād Tev pēc darba laika beigām rēks virsū pardevēji, ka darba laiks ir beidzies un jāatstāj veikala telpas, nevis kā normālos kantoros 10-15 minūtes iepriekš par to paziņos.
2.)neceri, ka Tev pēc darba laika beigām, par kurām Tev ir uzbļauts, ļaus samaksāt arī pēc atvainošanās par nezināšanu, bez īpašas pierunāšanas
3.)OBLIGĀTI pārbaudi vai precei ir svītru kods, citādi saņemsi bļāvienu no pārdevēja "kas man tagad uz trešo stāvu būs jāiet skatīties cena?! Jums patiešām šo vajag? Pēc apstiprinošas atbildes es būtu miris, ja vien skatiens varētu nogalināt..

Katrā ziņā klientu apkalpošana zem katras kritikas. Kad apmeklēju šo veikalu, jūtos ļoti negaidīts. Ja būtu alternatīvas, tad šo iestādījumu neapmeklētu.
skrūvju un dībeļu tante gan ir labā :)

M

Комментарии (3)

A avvvene 19.01.2014

Nu varu pateikt tikai vienu, cienu citus un arī pret būs cieņa...
1. pirms apmeklē veikalu esi tik laipns un apskaties darba laiku
2. un ja tomēr ir gadījies ieiet veikalā pirms slēgšanas, tad nevis lēnā pastaigas solī slāj, bet ņemot vērā, ka tas ir celtniecības veikals, un gan jau ka zināji pēc kā ej, tad raitā solī pēc preces un uz kasi
3. Lai cik dīvaini Tev neliktos, tad arī pārdevēji ir tikai cilvēki, kuri pirms tam ir nostrādājuši no 8-12 studām un to ka kāds ir ieradies pirms veikala slēgšanas ar ģimeni pastaigāties, viņiem neviens par to nemaksā un pats galvenais arī viņi vēlas tikt mājās pie savas ģimenēm.
4. Un uztiksim bez gudrām piezīmēm tāds viņu darbs, jā piekrītu katram savs, bet ievērojam cieņu viens pret otru, Un pats galvenais mazāk stresot par nebūtiskām lietām un galvenais vīrietim būt virietim un nevis uzvesties kā histēriskai vecenei.

Minesota 19.01.2014

Mr.G, tu laikam tikai tagad atčaknījies no Jaungada svinībām, jeb sevī tik ilgi turēji to slikto apkalpošanu Krūzā, ka sūdzību uzrakstīji tikai tagad.

M Mr.G 19.01.2014

Cieņa un pretī būs cieņa.. :)
Visu pirms pastaigā pa šo veikalu un tad gudri spriedelē. Esmu bijis tajā vairākkārt un visticamāk vairs to neapmeklētu, ja vien būtu alternatīvas tuvumā.

Tagad pasaki godīgi, vai Tu patiešām ieejot veikalā vienmēr pievērs uzmanību darba laikam?
Teiksim, vari man tagad pateikt, līdz cikiem strādā Origo Narvesen?

Jā, es saprotu, ka arī viņi ir tikai cilvēki, bet - arī es tāds esmu, ja man pienāktu un cilvēciski pateiktu, teiksim, 10 minūtes pirms slēgšanas, ka mēs slēdzamies, puisieti savāc savas mantiņas un marš uz kasēm, tad viss būtu OK - gluži tāpat kā citās rietumvalstīs. Darba laiks ir darba laiks un es to respektēju.

Neesmu histēriska vecene un nevaimanāju pa sīkumiem. Ja šodien man šī paša veikala darbinieki nebūtu uz nerva uzkāpuši, tad visticamāk šis arī būtu palicis turpat, kur līdz šim bija bijis.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы