Krūza - apkalpošana
Labdien, velos painformet, ka sini veikala it ipasi kases ir loti tizla apkalposana, un skiet, ka a ri veikala vadibai ir pilnigs vienalga kaa strada vinu darbinieki, jo kad uzrakstiju uz prieksniecibas e pastu sudzibu, par nelaipnu apkalposanu pie kases, man tika atbildets, ka es varot ari nenakt uz so veikalu, jo bez manim bus un ir pietiekami daudz klientu, un es jau neesot nekada VIP persona kurai jaizdaba. Tads iespaids, ka sini iestade cilveki atnak atsez vai nostav savas stundas, ka tik maksa kapeikas ! Fuij, cik zemiski tizla attieksme pret klientiem!
Комментарии (13)
ta normali tur viss iet. Jums ar nerviem nav OK.
Sūdzībā minētais ir pilnīga taisnība! Cik esmu tur iegriezusies, vienmēr saskaros ar izteikti nelaipnu apkalpošanu, pat brīžiem grūti noticēt, ka kaut kas tāds mūsdienās ir iespējams!
Imantas krūzā ir tas pats. Pieej pie kases, kasiere tik neapmierinātu seju apkalpo, ka liekas esi neesi klients bet diedelnieks. Uz jautājumu saņem pretjautājumu - čego? Neko nezin, neko nevar, idite v otdel i sprašivajetje. Par nodaļās strādājošajiem nevaru nevienu sliktu vārdu pateikt. Bet nu tās kasieres, viena sevišķi demonstrē savu nepatiku - knibina savā nodabā savus akrila pusmetrīgos nagus, sakrāsojusies kā uz diseni:)
Paldies dievam, būvmateriālu veikalu ir pietiekami, lai es Krūzā savu kāju nespertu.
Krūzā vairs neiepērkos. Pietika ar 2 reizēm.
Purvciema Krūzā ir tieši tā pat.Pārdevējas aprej, ignorē un nesaprot ko prasu.Attieksme atbaidoša.Nevienam neiesaku arī šo veikalu.
Nu man Saharaova ielas Kruuzaa vienmeer viss bijis ok, pagaidaam.
А вы сами попробуйте поработать на кассе, так вас через пол дня на цепь сажать придется
ja i rabotaju v kase i necego osobenogo tam net, nado imet lis interes k rabote :)
Man patīk šis veikals. Nevajag pašam būt īgnam un būs okey. Protams gadās jau, kāds arī netik pozitīvs pārdevējs, bet vai tad jūs paši arī vienmēr esat tādi pozitīvie saulstariņi?
Mystery Shopping”- slepenais pircējs, slēptais pircējs.
TEL: 29662955
Speciālisti noskaidrojuši, ka piesaistīt jaunu klientu ir desmitreiz dārgāk, nekā noturēt veco.Pats izplatītākais klienta zaudēšanas cēlonis ir zems servisa līmenis:
• 69% klientu novēršas no uzņēmuma tieši piesaistīto darbinieku vainas dēļ, kam par iemeslu ir viņu nekompetence, nepieklājīga, gausa attieksme un nepietiekama uzmanības veltīšana klientam;
• 13% - zemas produkta vai pakalpojuma kvalitātes dēļ;
• 9% klientu tiek atvilti ar konkurentu palīdzību.
Ņemot vērā doto statistiku, var izdarīt secinājumu- klienti dod priekšroku tiem uzņēmumiem, kas lielāku vērību velta tieši apkalpošanas kultūrai. Cik kvalitatīva tā ir jūsu uzņēmumā? Vai varat uzticēties savam personālam? Vai klientu nodaļas un servisa dienesta darbs ir efektīvs? Kāda ir komunikāciju sistēma starp jūsu uzņēmuma struktūrvienībām un ar klientu?
MYSTERY SHOPPING — tā ir personāla darba kvalitātes novērtējuma metode, ko veic "SLEPENAIS PIRCĒJS”, kas ir speciāli apmācīts un sagatavots šim nolūkam. Pēc dzimuma, vecuma, materiālā un sociālā stāvokļa, kā arī citiem parametriem šiem ļaudīm ir jāatbilst testējamā uzņēmuma mērķauditorijai, jo "SLEPENAIS PIRCĒJS" vērtē situāciju tipiska klienta acīm. "Slepenajiem pircējiem" ir noteikti objektīvi kritēriji, pēc kuriem raksturot situāciju un uzņēmuma darbiniekus – tā ir būtiska šīs metodes pamatatšķirība salīdzinājumā ar citām, piemēram, klientu aptauju. Pirms uzdevuma veikšanas tie saņem sīku instrukciju par uzvedības modeļiem un detaļām, kam jāpievērš uzmanība. Visi aspekti ir aprakstīti speciālā anketā, kura tiek aizpildīta pēc vizītes uzņēmumā.
Izmantojot novērtēšanas metodi «Slepenais Pircējs», Jūs iegūsit sekojošo:
informāciju par apkalpošanas līmeni Jūsu uzņēmumā;
informāciju par katra konkrētā darbinieka darba kvalitāti;
informāciju par to, kā klients uztver Jūsu uzņēmumu;
informāciju par konkurentiem;
apkalpošanas kvalitātes salīdzinājumu ar konkurentiem;
personāla apmācību efektivitātes novērtējumu.
Metodes nepieciešamās informācijas saņemšanai ir atšķirīgas, - tās varētu būt vizītes tirdzniecības punktos, kontrolpirkumi, telefona zvani, vienkārši pasīva darba novērošana u.c.
"Mystery shopping”, atnākot uz tirdzniecības punktu, izvēlas preci, konsultējas ar pārdevēju un veic pirkumu, dažkārt arī provocējot un pat radot mākslīgi problemātiskas situācijas, kas varētu labāk atklāt apkalpošanas nepilnības. Tādējādi var novērtēt visu pārdošanas procesa ciklu, ieskaitot personāla darbu ar kases aparātu, preces piegādi, un pēcpārdošanas servisu.
"Mystery visiting" notiek bez pirkuma veikšanas, tiek novērtēta pārdevēja sniegtā konsultācija preces vai pakalpojuma izvēles etapā.
"MYSTERY CALLS" ļauj novērtēt izziņu vai abonentu dienestu, klientu tehniskā atbalsta centra, pēcpārdošanas servisa darbību.
"MYSTERY SERVICE" palīdz novērtēt servisa kvalitāti, montējot sarežģītas tehniskas ierīces mājās vai, piemēram, apkalpošanas kvalitāti autoservisā. Daudziem pasūtītājiem tāda novērtējuma iespēja ir ļoti svarīga.
Vairāk informācijas pa tel: 29662955
Veik Krūza, pabiju, ļoti labi pārdevēji strādā, ļoti laipna apkalpošana, tas ir Jelgavā, iegriežaties.
No sākumā arī likās baigi feins veikals, tuvu mājai, viss ir pieejams, bet diemžēl nopirkot durvis, atvedot uz mājām, konstatēju braķi (nolauzta maliņa), protams, piezvanīju uz veikalu pabrīdinot, ka nākšu pretenziju rakstīt. Ārprāts, nekād mūžām neesmu bijusi tā'da situācijā - ar mani runāja, it ka es esmu kaut kāds noziedzniegs, kurš pa ceļām nolauza gabaliņu un tagad kaut ko pieprasa. Saprotu, ka neesmu pirmais un pedejais klients, kas sūdzās par nopirkto preci, bet nu tomēr, strādājot tādā sfērā derētu iemācīties arī runāt tādas situācijās, tas viss attiecas uz Braginas (ja nemaldos) kundzi, veikals Imantā.
Cilvēki visu, ko pirksiet šajā veikalā (ieskaitot tapetes), nepieciešams pirms pieņemšnas iztīt/ izrulēt un apskatīt un pēc tam palūgt ietīt/sarulēt visu atpakaļ (jums ir tiesības pārliecināties par preces atbilstību), pašiem pēc tam būs daudz vieglāk.
Kā ar tādiem cilvēkiem strādā parejais personāls, vienkārši nav iedomājāmi.
Bet nu, lai Braginas (ja nemaldos) kundzei veicas, vairāk neapmierinātu klientu.
UZ Krūzu vairāk ne soli, atdevu tur pat Klientu karti, sirsnīgi iesaku pārējiem to pašu darīt.
Nē, Cat! Tev jau jāpieņem, tā kā izrullēsi un pēc tam satīsi pats...