Комментарии (6)

I Ivo Puriņš 25.04.2009

Kas vēlas baudīt nebaudāmu ēdienu, nepabrauciet garām krogam ''Pie Brāļa'' Vangažos!Labu apetīti!Neticat pārbaudiet, bet es jums neiesaku.
''Vīlies apmeklētājs''

K Klara2 23.08.2015

Очень вкусно, быстрое обслуживание, большие порции. Вкуснючее пиво. Уютный интерьер. Брали рульку на 2-х, три порции картофельных блинчиков с лососем, три пива и чайничек чая 42 евро. Есть детская площадка, кролики. Очень советуем.

A anya123 17.11.2015

Ārkārtīgi nepatīkama pieredze! Apmeklējot krogu ''Pie Brāļa'', ja pirmajā reizē saskaroties ar rupju un noraidošu attieksmi likās, ka tā ir nejaušība, tad atkārtoti apmeklējot krogu, apkalpojošais personāls (starp citu, viesmīlis abās reizēs bija viens un tas pats) un kroga īpašnieks Dainis Domiņš apliecināja, ka šo iestādi labāk ir neapmeklēt. Viesmīlis bija manāmi iereibis, izturējās aizskaroši un augstprātīgi. Uz jautājumu, vai korgā ir slēgtais vakars, atbildēja noraidoši, bet apmeklētājiem lika pārsēsties pie cita galdiņa, neskatoties uz to, ka uz galdiņa nebija nekāda veida norādes par rezervāciju, galdiņš bija pilnībā brīvs, norādot, ka pie šī galdiņa sēžot bērni (starp citu arī mēs bijām ieradušies ar bērniem). Uz jautājumu, kāds ir viņa vārds, atbildēja, ka neteikšot. Uz jautājumu par uzņēmuma vadību, viesmīlis iedeva savu mobilo tālruni, sarunai ar uzņēmuma īpašnieku (cik noprotams Daini Domiņu). Uzklausījām audzinošas norādes par to, ka mums labāk būtu atstāt iestādi, ka viesmīlis taču esot licis pārsēsties. Šāda iestādes vadītāja uzvedība, ņemot vērā norādes, ka pats esot profesionāls bārmenis, likās nesavienojama ar labu servisu un pie sienas izkārtajiem apbalvojumiem. Izskatījās, ka tā ir normāla prakse aizvainot pastāvīgos klientus un norādīt, ka uzņēmumam ir vienalga, vai klienti vēlas atgriezties, vai nē. Uzņēmums sevi pozicionē kā bērniem draudzīgu iestādi, tomēr iereibis apkalpojošais personāls ar ļoti zemu kulturālo līmeni, nav labs piemērs bērniem. Pēc šādas apkalpošanas un attieksmes es nevienam nevaru ieteikt šo iestādi kā normāla līmeņa restorānu, drīzāk dzertuvi ar neprofesionālu vadību un rupju viesmīli.

I inese777 18.11.2015

Gribēju padalīties ar vakar redzēto attiecībā uz sūdzību, ko iesniedza komentētāja ar vārdu-"anya123" 2015.g.17.nov. Tā kā esam paliela kompānija ar bērniem, jau savlaicīgi bijām norezervējuši galdu maltītes baudīšanai pirmssvētku vakarā. Taču kā zibens no skaidrām debesīm ienāca iepriekš minētā persona un apsēdās pie mūsu bērnu galda, kur viņi pirms tam sēdēja...
Ēdiens un apkalpošana bija ļoti laba. Un viss ko minētā persona ir sarakstījusi ir pilnīgi meli... mati stāvus ceļas, lasot tādus komentārus...jo mēs bijām aculiecinieki necieņas un ietiepības kalngalam... kur cilvēkā ir tik daudz negācijas??kapēc??un svētku priekšvakarā??
Neticiet tām muļķībām, kas sarakstītas, jo tur ne kripatas nav taisnības...
Un, ja es būtu tā krodziņa īpašnieks, tad es ne vien palūgtu atstāt telpas, bet iesūdzētu vēl texta varoni tiesā...

L Ligeriite 16.09.2016

Palikam loti apmierinati...attieksme super,ediens loti garsiigs un kvalitatīvs????
Loti iesaku..

L [email protected] 28.05.2017

vakar ar gimeni bijam papuzdienot saindejas visi tikai meitina kas needa nevema un nebija caureja.LUDZU cilveki needat pie BRALA.ja edat tad varbut nemat svaigos salatus.Oficiante loti laipna un pret vinas apkalposanu nav sudzibas nav bet ediens mus gandriz noindeja bijam rudeni pagajusogad bija viss labi kas tagad noticis kapec cilveki saindeja visas brivdienas!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы