Kravastaksometrs.lv - Slikts serviss

Ilgi domāju, rakstīt vai nerakstīt, bet tomēr samaksātie 260 eur par sliktāko no redzētajiem servisiem, joprojām kremt. Stāsts ir par pārvākšanos no Rīgas uz Talsiem, ar pieturām Iļģuciemā, Lībagos, ar galapunktu Talsos. Līdz šim visas pārcelšanās, gan privātas, gan juridiskas, biju uzticējusi Marekam - jā, jā, tam pašam, kuram uz furgona rakstīts "Nemocies, piezvani Marekam", bet šoreiz man vajadzīgajos datumos Mareks bija aizņemts, un draudzene ieteica Māri Simsonu, kuram ir www.kravastaksometrs.lv - atcerieties šo nosaukumu, bet vēl labāk, pierakstiet, lai nejaušības pēc nenolīgtu kādam it kā vienkāršam darbam. Tātad par ko ir stāsts. Puiši atbrauca laikā, kā bija runāts. Ienāca dzīvoklī, apskatījās, kas nesams un vedams, un kā pirmo nīgrā tonī atzīmēja, ka es neesot aizvērusi 4 kastes (no kādām 30). Tad izrādījās, ka viņiem nav ne plēves, ne skoča, pat ne ūdens ko pašiem padzerties. Labi, ka man tas plēves rullis bija un atsevišķas lietas pat tika ar to plēvi arī notītas. Tā kā esmu pieradusi pie mūsdienīga servisa, kad puiši atbrauc un paši visu ko vajag satin plēvē, tad es pat neiespringu kaut ko tīt plēvē, jo normāli džeki to izdara paši un vienai tīt ar plēvi mēbeles, ir baigi neērti. Vienīgais labais šajā stāstā - puiši darbojās ātri, bez pauzēm, un diemžēl arī bez saprāta - no sērijas "Sila jest uma njenado". ... Vispirms furgonā tika sakrāmētas kastes, kuras parasti krāmē pēdējās, vai pa vidu, lai aizpildītu tukšumus. Tad, kā pagadās, tika saliktas citas mantas. Kad jautāju, kur viņi domā likt galdu, kurš ir 2,30x100 cm, jaunākais no krāvējiem pārliecinoši atbildēja, ka viss esot izmērīts, ka galdu likšot vertikāli pašās beigās. Bet to galdu vēl vajadzēja dabūt ārā no dzīvokļa, par ko www.kravastaksometrs.lv tika īpaši informēts, ka galdu varēs dabūt ārā tikai pa logu, jo durvis ir par šaurām. M.Simsons vai kāds no viņa darbiniekiem, mani telefona sarunā mierināja, ka nav jau pirmā reize, ka puišiem būšot līdzi striķi, kuros galdu iekārs un izcels ārā no 2.stāva bez problēmām. Protams, ka nekādu striķu puišiem nebija un nebija arī nekādas sajēgas, kā to izcelšanu pa logu darīt. ... Man ir garderobes istaba, kurā uz metāla stieņa, uz pleciņiem, karājas drēbes, kuras neglabā salocītas - uzvalki, kostīmi, utml.. Viens no krāvējiem palūdza segu, kur ietīt drēbes un tā kā tāpat bija darīts arī citās pārbraukšanās, tad iedevu segu, un drēbes pa porcijām no stieņa tika noguldītas uz segas, un es tam vairs uzmanību nepievērsu. Nesu citas mantas uz savu auto pārliecībā, ka drēbes tiks ierullētas segā, un tad tas "tītenis" tiks noguldīts uz kadas plakanas virsmas mašīnā, kā to dara parasti... Kad galdu ar mokām bija izdabūjuši pa logu, izrādījās, ka tam tomēr nav vietas furgonā, un ka to tagad nav kur likt. Veiksmīgas sakritības dēļ tika sazvanīts kolēģis ar busiņu, kurš atbrauca un paņēma to galdu un aizveda uz Iļģuciemu. Visu šo laiku, kopš galdu mocīja ārā pa logu, bez jebkādiem striķiem un kādas sajēgas, kā tas būtu jādara, es sakostiem zobiem klusēju par to, kādas sekas šāds amatierisms tai mēbelei nodara... Pie Talsiem furgons tika izkrauts, un tad es ieraudzīju gan rupji saskrāpētos krēslus, gan saskrāpēto kumodes virsmu, gan drēbes, kuras no "tīteņa" bija transformējušās "hinkalī". Mēbeles no furgona tika sanestas iekšā un nomestas, kā pagadās, aizbarikādējot trepes uz 2.stāvu un smagākās lietas noliekot tieši istabas vidū, nerēķinoties, ka tās nav viegli pārvietot un ka es tās nevaru pat īsti pacelt. Kad viss bija izkrāmēts, tad teicu, ka ir sabojātas mēbeles, un es neesmu ar mieru maksāt norunāto cenu, tad vecākais no krāvējiem kļuva agresīvs un kaut ko izmeta par veciem krēsliem un to, ka vajadzēja mēbeles notīt ar plēvi. To gan viņam, mēbeļu pārvadāšanas speciālistam, vajadzēja izdarīt pašam, lai nodrošinātu klienta lietu kvalitatīvu nogādi galapunktā, jo tā jau sen dara citi pārvadātāji. Tad puiši sāka zvanīt savam šefam - Mārim Simsonam, kuru izdevās sazvanīt tikai uz trešo nr.. Sakot, ka es negribot maksāt, deva to tālruni man un man bija tas gods runāt ar šī kantora īpašnieku un vadītāju vienā personā. Cien.Māris Simsons tālruņā otrā galā, par manu sūdzību, ka ir sabojātas mēbeles, vienkārši smējās ar tekstu - lai es pierādot, ka tās mēbeles tādas jau nebija iepriekš! Un es pati esmu vainīga, ka puiši atbrauca bez plēves, jo es, redz, neesot pasūtījusi to plēvi! Prasot, vai varu maksāt ar pārskaitījumu, šāda iespēja tika noraidīta, ka viņi pieņemot tikai skaidru naudu. ... Saprotot, ar kāda līmeņa biznesmeni man ir darīšana, nevēlējos tērēt vairs laiku, jo tas bija tāpat, kā runāt ar ... Ceļā uz Talsiem saimniece brauca ar puišiem vienā kabīnē un gribot negribot viņai nācās klausīties viņu sarunas. Vecākais no puišiem, tas sirmais, runāja pa tel ar Māri Simsonu un teica, lai Māris ierakstot manu nr, un lai neceļot, kad es zvanu :D Cik gan stulbam ir jābūt cilvēkam, lai domātu, ka es pēc šitā visa primātisma vēl zvanītu tam Mārim? Bet pārvākšanās process turpinājās - saimnieces spoguļskapis, ko aizveda uz Talsiem, vienam no krāvējiem izšļuka no rokām, un ar lielu blīkšķi piezemējās, bet par laimi nesaplīsa - toties saimniecei tika veltīts nicinošs teksts - Nu ko, arī atlaidīti prasīsiet? Nesot saimnieces dzīvoklī citas mēbeles, viena no tām tieši ar stūri tika nomesta uz svaigi ieklātā linoleja priekšnamā, atstājot par piemiņu feinu bukti. Samaksāju par šito visu es 260 eur "naļikā". Atcerieties - www.kravastaksometrs.lv
P.S.Tā kā puišiem nebija pat ko padzerties, es jau Rīgā bodē nopirku 4 lielos dzeramos ūdeņus, jo darbs šiem smags, sviedri līst... Kā pateicību viņi maisiņu ar neizdzerto un pusizdzerto ūdeni ar švunku nometa pie manām namdurvīm, sak - dzer pati savu ūdeni :D

Комментарии (2)

E Egons1972 01.03.2020

Ļoti ļoti nekvalitatīva mantu pārvešana. Viss pa roku galam, attieksme rupja, bezkaunīga. Nevienam neiesaku šo kompaniju! Un čeku ari nedod!

V Valdis Otersons 11.04.2021

Vissliktākais serviss, kāds piedzīvots. Savākti džeki bez jebkādas apmācības, kultūra zema, attieksme arī - nevienam neiesaku!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы