KRAFTAUTO - Nekorekta attieksme pret klientiem
Šodien zvanot uz KRAFTAUTO kas atrodas Ķekavā vēlējos uzzināt cik manam auto izmaksātu riteņu savirzes regulēšana un riepu maiņa, saņemot atbildi, pateicos par iegūto informāciju un noliku klausuli. Pēc 10 sekundēm saņemu zvanu atpakaļ no KRAFTAUTO un cilvēks ar kuru iepriekš runāju sāk mani apvainot, ka esmu konkurents kas zvanot pārbauda cenas, vispār man neesot tādas mašīnas kam būtu jātaisa remontu(kautgan tas ir mans privātais auto) un no manas puses tas esot stulbi tā zvanīt un uzzināt cenas! Beigās vēl pasaka, ka man tas varot beigties slikti ja es tā zvanīšu, un mēģināšu uzzināt cenas!
Nenoliegšu esmu es pats meistars un nodarbojos ar auto virsbūves remontu, bet tādas ierīces, lai taisītu savērsumu-savirzi un montēt riepas man nav, tāpēc ar zvanīju lai uzzinātu cenas un zinātu ar kādām naudām rēķināties! Tagad jau sanāk, ka cilvēks pa vairs piezvanīt nedrīkst, lai uzzinātu remonta cenas?!?
Paldies jums, tagad labāk braukšu uz Rīgu, kaut pats dzīvoju Ķekavā un meklēšu tur autoservisu kur mani uzskatīs par klientu, nevis par konkurentu! Kā nekā jūs esat jauns serviss kas darbojas tik kādu pusgadu Ķekavā un vajadzētu aizdomāties par savu attieksmi pret nākamajiem klientiem!
Veiksmi KRAFTAUTO un cilvēkam kuram ir grūtības kontaktēties ar klientiem
Комментарии (2)
ja jau jauns kantoris, tad jau baigi krutos mētā...gan jau pēc laika nolaidīsies uz zemes!
Muļķības, pats tur esmu vairākas reizes remontējis savu auto, viss ir super, gan tehniskajā ziņā gan attieksmē pret klientiem,
nav netīrs ka 90% servissu un ir arī atpūtas telpa ar dīvānu un tv.