Kono - Attieksme prêt darbiniekiem
Vēlos padalīties ar pieredzi darbā šajā uzņēmumā. Lai nav jautājumu par "neslavas celšanu", varu apgalvot, ka visas ziņas ir patiesas! Pirmkārt, uzsākot darbu uzņēmumā, visa apmācība notiek vienkārši pašam šķirstot tirgotās produkcijas ražotāju mājas lapas. Attieksme pret tevi ir pilnībā virspusēja- uz visiem jautājumiem 90% gadījumu atbilde ir: "paskaties internetā". Klientus katram ir jāmeklē no nulles, cenas, pat aptuvenās, vismaz sākumā ir nezināmas, bet tiek prasīts lai kaut ko tirgo par nezināmu cenu, nezināmiem klientiem, turklāt, ļoti iespējams, ka pat tādiem, kas jau preci iegādājušies pirms dažām nedēļām. Visas iespējas sajusties muļķa lomā zvanot un piedāvājot preci, par kuru pārdevējs var zināt tikpat daudz, cik pircējs, palasot brošūras internetā. Darbinieki noteiktā kategorijā mainās ļoti bieži, un, aizejot no darba, un uzrakstot iesniegumu savstarpēji vienojoties, tāpat VID tiks iesniegts, ka esi aizgājis pēc paša uzteikuma, pārmetot, ka neesi sagaidījis vadītāju, kaut gan ir iedots dokuments, kas apliecina, ka darba devējam nav nekādu pretenziju pret darbinieku. Plus vēl piedraudēs stingri reaģēt uz neslavas celšanu, respektīvi ierakstu šeit! Visiem, kam ir vēlme strādāt uzņēmumā, kur darbinieks tiek cienīts, neiesaku!
Комментарии (1)
cik var meklēt muļķus??? vai tiešām LV nav piemērotu darbinieku?ar3-4 mēnešu untervālu essa sudinājums-atkal meklējam aktīvo tirgotāju muhaha