KODAK Sigulda - pārdevēju apkalpošana
Šodien, kad ar māsu devāmies nofotografēties uz Siguldas "Kodak", ļoti cerējām, ka būs jaukā pārdevēja nevis tā riebīgā, kas vienmēr ir nelaipna un īgna. Par laimi, tiešām bija jaukā, kura izrādās arī vairs nav jauka. Kopš šodienas tur vairs neiesim, jo ir apnikusi tā nelaipnā attieksme, tas tonis ar kādu runā ar klientu, kaut ko pajautāt vispār ir bail..ja tiešām tik ļoti nepatīk darbs ar cilvēkiem , kāpēc tas ir jādara un vai darba devējiem tiešām vajag tādus darbiniekus ar tādu attieksmi. Tas sabojāja garastāvokli visai dienai. Paldies!
Комментарии (3)
Tieši tā, ja nepatīk komunicēt ar cilvēkiem, lai iet slauka ielas. Besī šitās bābas, kas iedomājas nezin ko no sevis un citus uzskata par bez maz "ko Tu te atvilkies?".
Gribu teikt, ka nesen biju attīstīt fotogrāfijas un tik tiešām- Siguldas kodak pārvdevējas attieksme vēljoprojām šokē ar savu nelaipnību! Pirmkārt ļoti nekompatenta. Visu laiku atgādina, ka taču strādā šajā veikalā, kaut rada iespaidu, ka tā ir viņas pirmā darba diena- neprot atbildēt uz vienkāršiem jautājumiem un teikšu tieši- bļauj uz klientu. LIKA MAN JUSTIES VAINĪGAI, KA GRIBU ATTĪSTĪT BILDES. Katrā ziņā nekad vairs Siguldas kodaka pakalpojumus neizmantošu un ieteikšu saviem draugiem darīt tieši tā pat!!!
Skatos, ka joprojām Siguldas Kodak darbinieku attieksme nav mainījusies. Gribēju izdrukāt bildes. Pieeju pie datora, spaidu, bet tur nekas nenotiek vai nu ļoti lēnu. Pienāk pārdevēja un dusmīgā tonī saka - nekustiniet taču to bultiņu, jāspiež ar nagu, pirksts pārāk mīksts. Ne labdien, ne paldies, ne lūdzu, neko, tā kā es to aparātu lauztu. Tā kā man viss būtu uzreiz jāsaprot, neko nepaskaidro. Drukāšanas datora ātrums arī pārsteidzoši lēns. Labāk izvēlos internetā Narvesen dažās minūtēs pasūtīt bildes un ar nevienu nerunāt, nekā iet uz Kodak pie tik nelaipniem darbiniekiem.