www.sudzibas.lv Klidziņa Nepamatots rēķins

РешеноKlidziņa - Nepamatots rēķins

Esiet uzmanīgi apmeklējot Klidziņas restorānu, man viņi ''kļūdas pēc'' pie rēķina pieskaitīja liekus 8 eiro. zvanīju viņiem, lai noskaidrotu par radušos situāciju, viņi prasīja, lai atbraucu atpakaļ tajā pašā dienā un anulēju veco rēķinu, teicu, ka tas nesanāks, jo dzīvoju otrpus Daugavai, tad viņi gribēja, lai atbraucu nākošajā dienā, atdos atlikumu. Beigu beigās pēc pāris dienām atskaitīja ''Kļūdu'' atpakaļ uz kontu, no kura maksāju par rēķinu. Var jau būt, ka tik brutālu kļūdu var pieļaut par 2 porcijām, bet pastāv arī iespēja, ka viesmīlis tā dara arī citiem. Lai kā arī nebūtu salīdziniet cenas ēdienkartē ar rēķinu ko Jums pēc tam piestāda.

Жалоба успешно разрешена Lietotājs007 15.07.2017

Tajā pašā dienā es zvanīju viņiem, lai noskaidrotu notikušo. Sapratuši šo situāciju viņi prasīja, lai es iebraucot pie viņiem vēlreiz, lai varētu man atdot ''kļūdaino'' starpību. Vēlāk tomēr pēc 2 dienām ieskaitīja atpakaļ.

Комментарии (10)

Dainis 20.07.2017

Izskatās, ka resorāns bija pretīmnākoš un naudu atgrieza, ēdināšanas servisā visādi var gadīties cilvēciskais faktors pastāv vienmēr, par ko tieši sūdzība, vai arī jums vienkārši gribējās pasūdzēties par pret jums vērsto smago netaisnību 8 euro apmērā?

L Lietotājs007 20.07.2017

Pārlasiet Daini vēlreiz sūdzību! Balstoties uz savu pieredzi mudinu cilvēkus būt uzmanīgākiem. Ir ēstuves, kur man pat 10 gadus neviens nav tādā veidā ''kļūdijies'', bet šeit pirmo reizi ēdot tā sanāca. Var jau būt, ka tā bija tikai kļūda, bet ieteiktu apmeklētājiem pievērst tam uzmanību.

Dainis 21.07.2017

Pārlasiet varbūt savu sūdzību, lai saprastu, ka īsti jēgas jūsu rakstītajam nav nekādas. Restorāns nāca jums pretīm un atgrieza naudu, tas norāda uz to, ka tas visticamāk netika darīts ļaunprātīgi.

L Lietotājs007 21.07.2017

Tur jau tā lieta, ka tā ēstuve nebija ļoti ieinteresēta uz problēmas risināšanu. Ja viņu vainas pēc man vēl jātērē līdzekļi, lai brauktu pakaļ, tad tas nenozīmē, ka viņi ir ļoti pretīmnākoši. Būtu uzreiz pateikuši, ka atskaitīs, bet nevis vēl runātu par kaut kādām braukšanām pakaļ. Iespējams, ka Dainis ir tas pats darbinieks ,kurš to ''kļūdu'' pieļāva. Es jau nesaku, ka nevar kļūdīties, bet ir vietas, kur tas sanāk krietni biežāk kā citur. Nezinu, vrbūt tas viesmīlis sev otro algu taisa, bet ceru, ka šī ēstuve vairs ''nekļūdīsies'' tik rupji. Ja tas būtu auto pirkums, tad 8 eiro ir sīkums, bet 2 porcijām prastā ēstuvē 8 eiro ir ļoti liela starpība.

"Nezinu, vrbūt tas viesmīlis sev otro algu taisa" - ja nezini, tad nemuldi! Un kļūdīties var ikviens, arī tu, kapeikpisēj!

L Lietotājs007 21.07.2017

Ceru, ka turpmāk Tev skatīsies uz pirkstiem un nāksies Tev samierināties ar to ko Tev maksā priekšniecība! ;)

L Lietotājs007 21.07.2017

Ko tur vairs cepties! Nebrauciet un nebūs problēmu. Es biju tur kādus pāris mēnešus atpakaļ, man vienreiz atnesa saldējuma kokteili netīrā traukā. Vairs tur nebraucu un nevienam nesūdzos! Iesaku iebraukt Road Cafe, jo sanāk arī pa ceļam, garšīgi, viss tīrs un nav tādu oficiantu, kas liek kabatā! :)

I IlzeJansoneKlidziņa 21.07.2017

Ļoti atvainojamies par radušos situāciju. Paldies, ka bijāt vērīgi. Kļūda ir notikusi cilvēciska faktora dēļ. Turpmāk, būsim uzmanīgāki, lai šādas situācijas neatkārtotos. Ar cieņu, Ilze Jansone, Klidziņas vadītāja.

L Lietotājs007 21.07.2017

Paldies! Šī vienkāršā atvainošanās bija tas, kas bija vajadzīgs šajā situācijā. Ja nebūtu Jūsu darbinieki turpinājuši zem vairākiem segvārdiem liet žulti par savu rīcību, tad viss jau būtu labi. Ir jau arī pozitīvas lietas Jūsu ēstuvē kā piemēram terase ar bērnu šūpolēm, kas vajadzīgs vecākiem ar bērniem atpūšoties no tālāka ceļa... pats ēdiens arī bija ļoti labs- pavārs gatavo tiešām lieliski. Ceru, ka viesmīlis turpmāk tā nekļūdīsies un nemetīs vairs ēnu uz šo visādi citādi foršo vietu!

L LatvjuDēls 21.07.2017

Nevar nepiekrist, ka kļūda tika pieļauta, taču nevar arī neievērot ka tā tika atrisināta. Cik mana pieredze rāda, naudas atmaksu var veikt tajā pašā dienā, bet pie nosacījuma, ka klients kurš tika "apskaitīts" ir tur pat uz vietas, jo ir nepiecieša bankas karte un pin kods lai atceltu transakciju. Tas varētu būt iemesls kādēļ darbinieks Jums prasīja atgriezties tajā pašā dienā. Šajā situācijā saskatu Jūsu abu t.i. cietušā un darbinieka kļūdu, kas ir nepārbaudīta summas sakritība pirms veikt norēķinu. Cilvēki esiet uzmanīgi un izdariet arī savu pienākumu pie norēķiniem. Paskatieties vai summas sakrīt. Pie tam nezinu nevienu uzņēmumu, kur caur bankas transakciju viesmīļi varētu sev ielikt kabatā naudu, vismaz neesmu ar tādiem saskāries. Šī kļūda noteikti tiktu konstatēta pie grāmatveža darbības. Katrā ziņā ievērība ir labs ieteikums lietās, kuras ir saistītas ar naudas pārskaitījumiem. Sūdzību neuzskatu par nopietnu, bet ieteikumu būt ievērīgam atbalstu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы