King size - Krāpšana
Šobrīd ir 22.junijs, pasūtīju 19.martā botes vasarai, joprojām nav atnākušas. Visu laiku aizbildinās, ka apavi esot jau nosūtīti un atpakaļ finanses nav gatavs sūtīt. Arī jautājot kādu informāciju par apaviem, neatbild vairākas nedēļas uz ziņām, līdz ko neesmu nosūtījis atkārtoti ziņu. Ar šo nodarbojas Kirils Ivanovs.
Комментарии (5)
Vairāk sūti no instagrama. kingsize.lv kuram nav pat mājaslapas un nekādas saistības ar kingsize.com.
Šeit ir, ko es ieteiktu darīt, ņemot vērā Tavu situāciju ar King Size un konkrēto personu:
✅ 1. Rakstiski pieprasi preces piegādi vai naudas atgriešanu
Nosūti e-pastu vai ziņu, kur skaidri norādi:
Pasūtījuma datumu un numuru
Ka prece nav saņemta
Ka pieprasi vai nu preces piegādi līdz konkrētam datumam, vai arī pilnu naudas atmaksu
Piemini, ka iesniegsi sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), ja 5 darbdienu laikā nesaņemsi atbildi
2. Iesniedz s*dzību PTAC
To vari izdarīt šeit:
https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-s*dzibas
S*dzībā iekļauj:
Saraksti ar pārdevēju (s*reenshoti vai *-pasti)
Apm*ksas *pliecinājumu
Informāciju par preces n*esamību
Pasūtījuma detaļas
3. Ja maksāji ar bankas karti – pieprasi atmaksu (ch*rgeback)
Sazinies ar savu banku un pastāsti, ka:
Samaksāji par preci, bet tā netika piegādāta
P*rdevējs neatsaucas uz atkārtotiem pieprasījumiem
Bankas bieži var palīdzēt atg*t naudu, īpaši, ja ir p*gājis mazāk nekā 120 dienas kopš pirkuma.
4. Publicē pieredzi publiski
Tu jau sāki veidot atsauksmi – to var publicēt:
Facebook grupās (“Krāpnieki internetā”, “Melnā saraksta” grupās)
Trustpilot, Google Reviews (ja uzņēmumam ir profils)
Piemini, ka komunikāciju veic konkrēta persona – Kirils Ivanovs