KidZone - Slikts serviss
Labdien,
Šodien, 8.04.2023. , iepirkāmies veikalā Kidzone.
Sākumā iegādājāmies bērnam vesti, pēc aptuveni 15 minūtēm sapratām, ka bērnam veste ir par mazu. Nolēmām atgriezt šo vesti (čeks un birka bija saglabāta) . Mūs apkalpoja divas ļoti neapmierinātas Dāmas. Izradijās, ka veikals neatgriež naudu, bet preci var apmainīt pret līdzvertīgu preci, ko pirkšanas brīdī neviens mums nebija teicis. Mēs pierītām un sākām meklēt pret ko apmainīt, kad atradām piegājām pie kases un saņēmam ļoti neprofesionālu apkalpošanu - mēs apskatijām visu kases zonu un sapratām, ka nekur nav minēts par to, ka par precēm nauda netiks atgriezta. Mēs nolēmām pieklājigi pajautāt ''kurā tieši vietā ir minēts par atgriešanas politiku'', beigās saņēmām neapmierinātu atbildi - ''ja clients pajautās par to, mēs visu paskadrosim''. Sakarā ar to, ka bērns jau bija noguris, nolēmām neturpināt skaidrošanos pateicāmies, pieklājīgi ieteicām novietot atbilstošu dokumentu par atgriešanās politiku kases zonā un atvadijāmies. Ejot jau ārā no veikala saņēmām piebildi mugurā par to, ka pārdevējas neesot atbildīgas par veikalu.
Cerams šī sūdzība tiks ņemta vērā un šāda situācija neatkārtosies ar citiem klientiem.
Комментарии (4)
Kārtēja jažmaķ, tā ir diagnoze...
Kā…, kā var saprast pēc 15 min ka ir par mazu? Uzreiz nevarēja redzēt ? Bērns izauga pa 15 min?
Vēl izrādīsies , ka aizgāja aiz stūra foto ar jauno vēsti uztaisīja priekš instgram un davai atgriezt.
Tas nav internets , visu var redzēt un piemērīt pirms pirkšanas . Pilnīgi atbalstu pārdevējas , es vispār atteiktu jebkādu atgriešanu .
15 minūtes un atgrieza, tas ir piz...c!
Labrīt! Atteikuma tiesības ir iegādājoties preci ar distances līguma starpniecību, pērkot preces veikalā tā ir tikai veikala iekšējā politika, kura nosaka, vai jums ko atgriezīs vai staigāsiet vien tālāk ar iegādāto lietu. Arī preces maiņa, ko Jums piedāvāja veikals, ir tīri viņu iniciatīva, ceru, ka vismaz "paldies" pateicāt, jo viņi tikpat labi varēja Jums neko nemainīt.