Ceļojumu prezentācijā sola, ka cenā ietilpst dažādas ekskursijas, bet pēc naudas samaksāšanas un līguma noslēgšanas, paziņo, ka papildus ekskursijas būs jāapmaksā pašam
Piedod, Iveta, nepamanīju to "makšķernieku" + vēl dažu labu ar fonu saplūdušu tēlu. Bet tā bilžu līdzība tomēr pastāv.
Un vēl kas: kādēļ gan kādam uzņēmumam būtu tik uzstājīgi jāuzmācas ar saviem piedāvājumiem? Turklāt vēl deklarējot par savu menedžeru lielo pieredzi ceļojumu industrijā, kuru pats uzņēmums izskatās, ka nemaz oficiāli nepārstāv. Mārketings un tūrisms tomēr nav gluži sinonīmi. Un, ja kāds klients šķiet tik svarīgs, taču viņam nav lieka laika, lai ierastos uz kaut kādu prezentāciju (kā man un manai sievai — turklāt iespējamie apmeklējuma laiki ir tikai parastajā biroju darba laikā!!!), varētu taču atsūtīt savu burvīgo piedāvājumu kaut vai uz e-pastu.
Visa šī klubos būšana (palasi uzņēmuma koncepciju keypromotions.net lapā) atgādina 90. gadu piramīdas (tipa: meklē menedžerus, iepriekšēja darba pieredze nav nepieciešama, izglītībai nav nozīmes utt.): nāc uz prezentāciju un iestājies Golden World Club (vai citā piramīdas tipa sistēmā), samaksājot 560 USD (ja atmiņa neviļ; citās piramīdās minēja vienkāršam mirstīgajam tolaik pieejamākas summas) + atrodi vēl kādus trīs (vai vairāk — tas bija atkarīgs no piramīdas apzīmējuma) tādus pašus “haļavas gribētājus”, un viss tev būs pa lēto vai pat par brīvu un pat varēsi nestrādāt (iedomājies, kas par bonusu!). Varēsi arī ieguldīt viņos vēl kādas naudiņas un dabūt kaut kādas kreisās ekskluzīvās preces, ko pārdot (vai krāt mājās skapī — who cares).
Piedod, varbūt Tev viss šķiet un ir baigi forši, bet mans uzskats ir tāds: ja kaut ko ļauj nevis brīvi izvēlēties, bet izmet ēsmu (“jūsu anketa ir laimējusi”, “jums jau ir garantēta balva” utt.), kaut kas tajā visā nav tīrs. Daudzi droši vien piekrīt parakstīt līgumu kaut vai tāpēc, ka jūtas neērti: manis dēļ te kāds ir baigi tērējies un kā gan es viņus pēc tam uzmetīšu (t.i., nekompensēšu izdevumus). Un nav pat nozīmes tam, kā pēc tam jūtas klients (upuris) — apčakarēts vai ieguvis baigās priekšrocības un apmierinājumu. Rezultāts ir viens — no klienta ir iegūta nauda, kuru viņš iepriekš visdrīzāk nebija plānojis tērēt.
My friend translated me this article.
This company already twice has been bankrupted in Romania- Atlantic Promotion-both times they sent people to Tenerife, exactly to one hotel in Lanzarotte.
Please stay away from them-they are 3rd party and they do not have any rights to do those promotions and offers.Everybody who gave them money just lost them.
I can bet that they offer also something like vacation for 10 and more years, which you can have at any time and even you can rent it to someone else.First they are calling like you won travel and you can receive for free coupon, but you have to pay taxes of 200 Euro.
DO NOT TRUST THEM!
THEY ARE THIEVES.
REPORT THEM TO AUTHORITIES- AT LEAST TO POLICE.
Katrā bildē, kur tas ir redzams, ir savādākas flīzes ;)
Līdz šim nav novērots ka viesnīcā - turklāt "augstākā līmeņa", viena nummuriņa ietvaros kāds būtu realizējis šādu dizainu. Pēdējā bilde gan vairāk atgādina viesnīcas vestibilu.
Bildes ir identiskas tām kas KP konsultantēm kopējajā albumiņā, kas prezentācijas laikā ceļo no viena galda pie otra...
Fu, labi, ka atradu šo saitu. Atradu pēc atslēgvārda "key promotions". Man paziņa izrādās arī bijis uz šo "prezentāciju" Radisonā. Piedāvājuši ceļot uz Tenerifi, uzdāvināja štrunta pulksteņus. Sieva jau gandrīz gribējusi piekrist, bet vīrs nē. Atradu SS.lv lētu ceļojumu uz Tenerifi, tajā atradu atslēgvārdu "key promtions". Vispār Radisons sev arī godu nedara ar šo prezentāciju. Acīmredzot krīzes laikā velns pat mušas ēd. Jautājums vai dēļ tiem pulksteņiem ir vērts tur pusotru stundu dirnēt? Vai ir iespējams viņus pielauzt par brīvu iedot to ceļojumu? Vēl jautājums vai viņi pulksteņus dod prezentācijas sākumā vai beigas. Vispār sviests, es apskatījos, ka biļetes 4 personām līdz Tenerifei vien jau maksā 660 lati!
Pulksteņi nav dārgāki kā autostāvvieta Radisson. Tā ka atstāju mašīnu pie sava darba, šis zaudējums atkrita. Aizgājām pēc 2 stundām bez pulksteņiem, jo mums piesaistītā superaģente sāka mūs apvainot ka atnākuši pēc pulksteņiem, uz ko vīrs tādā pat stilā atbildēja ka pēc televizoriem. Mums diskusija ar superaģenti nevedās, jo nesajūsminājamies par bildēm un "ekstrām" (kurās nebija iestrādāta firmas atpazīstamība, vienots vai jebkāds dokumentu stils, kas raksturo firmu utt.), bet pieprasījām parādīt līgumu bez kā nebijām pierunājami pat sākt solīt. Šajā sakarā superaģente mūs apvainoja optimisma trūkumā un nereaģēja uz iebildumiem ka tā ir tikai normāla darījumu slēgšanas prakse. Kad sāku prasīt par īpašumtiesību pirkšanu, superaģente izgāzās mēģinot iestāstīt ka īpašums tiks atpirkts par to pašu cenu un nespēja paskaidrtot par īpašuma uzturēšanas izdevumu esamību un segšanu. Glābās stāstot ka šos milzu noslēpumus, kā arī līguma tekstu var noskaidrot tikai uz vietas Tenerifē. Mana reakcija bija ka tāpēc vien nav vērts tik tālu braukt... Lai pārējie klienti nedzirdētu un nesāktu šaubīties, skanēja pārāk skaļa mūzika. Par klientu apstrādi varu teikt ka psihaloģiskā iedarbība noteikti bija. Manī izraisa skumjas cik spēcīgi tā strādā uz līdzcilvēkiem, nāk taču vēlēšanas. Ja 2 stundu laikā var pierunāt veikt nepārdomātu un neizdevīgu pirkumu, tad bail pat iedomāties ko sabalsot var mūs pierunāt nākošās vēlēšanās...
Piekrītu iepriekšējam rakstītājam... Arī mēs šodien bijām uz šo prezentāciju. Meitene "konsultante" bija ļoti augstprātīga, pašpārliecināta un, uz jebkuriem jautājumiem vai piebildēm, izteica diezgan aizskarošas piezīmes. Tad mēs kaut ko nebijām pietiekami uzmanīgi klausījušies, tad vispār mēs nedzīvojot kā normālas ģimenes, un kā tad tā, ka mēs gadu iepriekš neplānojam savus ceļojumus... Tikai pēc mana aizrādījuma, pat ja es esmu pilnīgi neuzmanīga un muļķe, un mana ģimenes dzīve ir pilnīgi nepareiza, ka konsultantei tā kā nebūtu nekādu tiesību mani par to "audzināt", meitene nosarka un laikam attapās. Līdz beigām nonācām mierīgā atmosfērā, bet mūs interesējošo informāciju gan tā arī nesaņēmām.
Faktiski tautas valodā runājot tāda prasta "Fķiralovka" 1.5 stundas garumā. Smieklīgākais lai neteiktu nožēlojamākais, ka neatkarīgi no tā vai nopērc, vai nenopērc šo "vienreizējo" iespēju nokļūt Tenerifē uzsaucot KP 420Ls solīto balvu klāsts sastāvēja Tikai no pulksteņiem, ne pa telefonu solītā videokamera, ne vēl jo vairāk televizors tai izložu traukā nav!!! Man paziņas tak uzķērās uz vilinošā piedāvājuma un nopirka to braucienu, bet izlozē tāpat tika pie leišu pulksteņiem. Otra, pati būtiskākā lieta, nav nekādu iespēju redzēt iespējamā darījuma līgumu pat to uzprasot!!! Tie skuķi mēģina novērst uzmanību un izvairās sniegt konkrētu atbildi uz nēertiem jautājumiem, vai vienkārši izliekas nedzirdam.
Starp citu es arī "protams" izlozēju pulksteņus un iespēju šo pašu braucienu iegūt ar 50% atlaidi, tātad nevis 420Ls, bet 210Ls. Uz manu iebildi, ka šādus lēmumus (doties nedoties ceļojumā) es nepieņemu 5 minūtēs un man vajag laiku apdomāties kādu dienu, atbilde bija apmēram tāda: vai nu tagad, vai nekad.
Katrā ziņā varu teikt tā: ar varu nevienam naudu tur nost neņem, katra paša ziņā ir pieņemt vai nepieņemt so piedāvājumu, bet varu tikai brīdināt: nepieņemiet pārsteidzīgus lēmumus (bildes tiešām ir skaistas, viss izklausās ļoti vilinoši), lai pēc tam nebūtu lieku pārdzīvojumu par finansiāliem zaudējumiem, jo maz ticams, ka iztērēto naudu ir iespējams atgūt.
Un daža laba darbiniece, tiešām demonstrē apbrīnojamu augstprātību un saprotot, ka nepirksiet "sapņu ceļojumu" pat atļaujas bārstīt aizskarošas piezīmes.
Mēģināju to visu izlasīt. Cik no tiem, kuriem ir savs konkrēts viedoklis, ir jau izmantojuši šos pakalpojumus? Mani tiešām tas interesē. Bet es gribu pati saprast, apkopojot informāciju no tiem cilvēkiem, kuri ir jau šo pakalpojumu izmantojuši un ir vai nav vīlušies. 80% no visiem komentāriem izskatās tādi, ka '''es jau zinu...'', ''tā jau noteikti ir...''. Parasti, vispareizāk bērnus prot audzināt tikai tie, kuriem pašiem bērnu nemaz nav. Dzīvē jau nav viss tikai melns vai balts. Var jau arī uztraukties, ka viesnīcas spilvenā nav pareizā proporcijā dūnas-spalvas, vai tualetes papīrs par cietu. Piekrītu, ka līgums noteikti ir jālasa rūpīgi un steigā parakstīt nevar. Tāpēc arī vācu šo informāciju, bet gribas objektīvu.
Mēs šodien arī apmeklējam prezentāciju Radissonā.
Atklāti sākot, šīs piedāvājums ir ļoti vilinošs, bet ir daži momenti, kas liek aizdomāties.
1) Uz prezentāciju ielūdza pēc balvām, un arī prezentācijas sākumā bija teikts, ka starp mums visiem tiks izlozēts televizors, fotoaparāts, bet kā izradās ložu bija daudz vairāk kā cilvēku un diez vai kādā lozē bija fotiks un telek...
Pie tām izloze notika slepeni, mēs neredzejam, ko ir laimējuši citi, un kad mums kopā ar pulksteņu komplektu laimējās arī "vienreizējs piedāvājums" - 50% atlaide testa braucienam, konsultante apgalvoja, ka tas ir tikai mums un nevienam citam. Kāpēc tad neveikt atklāto izlozi?
2) Prezentācijas laikā tiešām skanēja skaļa mūzika, man tas pat traucēja runāt ar konsultanti, tas droši vien lai citi nedzirdēto, kas notiek pie pārējiem galdiņiem.
3) Es neticu, ka vispār "našaru" var dabūt kaut ko vērtīgo, un man nav skaidrs, kāpēc, ja šīs kantoris tiešām vēlās pārdot iespēju investēt, mēs bijas izvēlēti šai prezentācijai. Jā, šāda veida piedāvājumi varbūt var pastāvēt, bet tiem jābūt domātiem konkrētai mērķauditorijai ar diezgan lieliem ienākumiem (Latvijas mērogā). Mēs tādi neesam. Un es nedomāju vis, ka kompānija vēlējas mūs pa smieklīgu naudu izbraukāt uz Tenerifi un nedabūt no tā nekāda labuma (jo man liekas, ka šāda līmeņa apartamentu noma tomēr maksā dargāk). Es vairāk ticu tam, ko raksta šeit lietotājs Els, ka šo iespēju Regency Club piedāvā bezmaksas, tikai iemaksājot drošības naudu, kas pēc tam tiek atgriezta, bet Key Promotions pati par mums to naudu iemaksās, bet atpakaļ saņemot, mums protams neatdos, bet atstās sev.
Tomēr ir vērts atcereties, ka šinī pasaulē nekas nav pavelti.
Paldies par info, kad saņēmu zvanu no KP tāpat jau bija skaidrs, ka tā ir krāpšana vienīgi tagad izlasot atsauksmes sapratu, ka nav pat vērts iet un tērēt tās 1, 5 st. un paciest smadzeņu kompostrēšanu. Pirms izlasīju šo rakstu biju domājis aiziet paskatīties kādu jaunu shēmu ir krāpnieki kārtējo reizi izdomājuši, bet izrādās nekā jauna tur nav un avis tiek cirptas kā pa konvejieru.
P.S. Tās pozitīvās atsauksmes šajā diskusijā domājams ir vai nu no KP darbiniekiem(starp citu par viņiem tiek maksāts ienākimu un sociālais nodoklis?) vai arī no tiem, kas izmantojuši šīs krāpnieku firmas pakalpojumus un tagad nevēlas atzīt ka ir tikuši apkrāpti.
Arī mēs ar vīru bijām uz prezentāciju Radissonā, nu ļoti jau gribējās aizbraukt uz Tenerifi bet mūsu aģente bija gluma un visu laiku mums uzbruka ar apvainojumiem, pēc tautības ukrainiete. Aizgājām ļoti vīlušies pat nesagaidījuši izlozi.
"Pieczvaigžņu līmeņa vilšanās
Anna Novicka
Sestdiena, 14. novembris (2009)
Pusotru stundu gara prezentācija ar stāstu par pasakaino Kanāriju salu Tenerifi, kur «vienmēr ir silts un viss ir lēts», īsa reklāmas videofilma, daži sen nodeldētie jociņi, vilinošie bukleti - un pensionāru pāris jau gatavs tūlīt pat samaksāt vairākus simtus latu. Par spīti tam, ka Rīgā jau labu laiku cirkulē stāsti par firmas Key Promotions agresīvo darbību, bet interneta portāli ir pilni ar vīlušos klientu atsauksmēm, šīs kompānijas lietotie mārketinga triki uz kūrortu atpūtas mīlētāju prātiem joprojām iedarbojas nevainojami.
Parasti viss sākas ar telefona zvanu. «Jūs esat laimējis pulksteni vai pat plazmas televizoru!», «nejauši ģenerētā» telefona numura īpašniekam paziņo laipnā balss. Taču vientuļām sirdīm balva iet secen, to varot saņemt, tikai ar savu otro pusīti noteiktā laikā ierodoties viesnīcā Radisson. Uz vienu no šiem pasākumiem devās pāris, kurā bija arī Dienas žurnāliste.
No racionālā uz emocionālo
Televizors būs beigās, sākumā prezentācija - par pasākumā gaidāmo stāsta mūsu asistente. Pieeja ir individuāla: katram pārim norīkota sava konsultante. Nelielā telpā ir sapulcējušies septiņi pāri. Atbildam uz anketas jautājumiem par kopīgiem ceļojumiem, to izmaksām, hobijiem. Jāatzīstas arī, cik ilgi esam kopā. Prezentāciju vada «Garijs no Jorkšīras», izskatīgs nosauļojies vīrs rozā kreklā. «Mēs Jorkšīrā ienīstam tērēt naudu»; «Tenerife ir beznodokļu zona, tur viss ir lēts»; «jūs varēsiet dzīvot pieczvaigžņu apartamentos, kas maksā kā divzvaigžņu» - pirmajam Garija vadītās izrādes cēlienam acīmredzot jāiedarbojas uz mūsu racionālo domāšanu. «Un man jums ir vēl viens jautājums - kas tā par pelēko masu, kas šorīt te nāca no debesīm?» gandrīz vai nicinoši zālei vaicā Garijs.
Ko tad viņš mums piedāvā? Pagaidām - iestāties tā sauktajā timeshare sistēmā, kas nozīmē vienreizēju investīciju vairāku tūkstošu eiro apmērā un gada biedra iemaksu 250 eiro gadā. Vienreiz samaksājot, katru gadu noteiktu laika periodu varēsim atpūsties kādā no četriem tūkstošiem kūrortu (lidojuma biļetes gan jāpērk pašiem, arī ēdināšana ir pašu ceļotāju ziņā). Tagad pienāk kārta videofilmai, kurā laimīgie pāri no visas pasaules peld ar kanoe, spēlē golfu, lido ar gaisa baloniem un helikopteriem, bauda šampanieti ar skatu uz okeānu. «Sapņi piepildās!» vēsta filmas moto. Kad asistente teic, ka zemākā iemaksa, lai pievienotos šim izredzēto klubiņam, ir seši tūkstoši eiro, mums it kā vajadzētu vilties savās finansiālās spējās un atvadīties no tikko pavīdējušā skaistā sapņa par paradīzi, bet Garijam mums ir kāds unikāls piedāvājums.
«Atstāt labu iespaidu»
Šī iespēja ir testa brauciens uz pieczvaigžņu viesnīcu Regency Country Club Tenerifē (tā pieder Key Promotions grieķu īpašniekam). Tā kā Garijs vēlas «atstāt uz mums patiešām labu iespaidu», septiņas naktis apartamentos, kuros var apmesties četri cilvēki, komplektā ar transfēru no lidostas un vienu bezmaksas ekskursiju mums izmaksās tikai 420 latu. Ceļojot ar aģentūru, šāda paša līmeņa viesnīca mums maksātu veselus 970 latus. Garijs gan nemin, ka šī cena attiecas uz visaugstāko sezonu, bet patlaban šī cena varētu būt tie paši 400 lati. Ar šo piedāvājumu viņa firma neko nepelnot - jo tas ir tikai promotion (reklāmas - red.) brauciens. Garijs gan nepaskaidro, kādā veidā tad pelna viņa kompānija, ja timeshare tiesības pagaidām ir izdevies pārdot tikai vienam pārim, bet par konsultantiem šeit strādā 50 meitenes, kas saņem cieto algu. Jāsedz arī iespaidīgi prezentāciju rīkošanas izdevumi.
Skaitļi paziņoti, bukleti sadalīti, un mums tūlīt pat atnes jau parakstīto un apzīmogoto līgumu - jāizlasa tūlīt, jāsamaksā arī. Uz mājām to ņemt mums kategoriski aizliedz. Kamēr izvaicājam mūsu konsultanti par līguma nosacījumiem, piemēram, par to, ka, līgumu laužot, firma paturēs 320 eiro, - pārējiem pāriem menedžeres jau izsit čekus par 420 latiem. Kādēļ tik milzīgs sods, neliekamies mierā. «Jo mums uzreiz, šajā paša vakarā, jāpārskaita šī nauda uz turieni, » seko atbilde. Mēs saņemam savu pulksteni un dodamies prom.
Dienā Key Promotions rīkojot pat trīs prezentācijas, taču pēdējā laikā darījumu skaits esot krietni sarucis.
«Never again!»
Gaļina ar vīru uz Tenerifi izlido pirmdien. Viņi gan ir nopirkuši numuru citā viesnīcā - Flamingo Club, bet arī «pieczvaigžņu līmeņa». Divas nedēļas maksāja 660 latu. «Visi, kas ar mums bija tajā pasākumā, samaksāja naudu, » atminas Gaļina. Dažas dienas pirms iecerētā ceļojuma konsultante viņai piezvanīja, lai informētu, ka Tenerifē Gaļinu ar dzīvesbiedru tomēr gaida četrzvaigžņu numurs. «Pēc tam pārzvanīja vēlreiz un paziņoja, ka tomēr būs trīs zvaigznes. Turklāt viņi nespēs nodrošināt arī transfēru no lidostas, » sašutusi ir kliente. Tikai tad, kad bija noteikta izlidošanas diena, Gaļina ieskatījās vietējo un ārvalstu portālu ceļotāju atsauksmēs par gaidāmo apmešanās vietu. «Never again!*» - par Key Promotions piedāvāto Flamingo Club nikni raksta kāds britu tūrists. Par mums piedāvāto Regency Country Club komentāri ir labvēlīgāki, taču arī šīs viesnīcas apmeklētāji izsaka neapmierinātību ar mazajām istabām, nelaipno servisu, «krāšņo» skatu uz būvniecības laukumu, kā arī to, ka ierašanās dienā viesnīca mēdz izrādīties pārpildīta.
Spriežot pēc atsauksmju skaita Latvijas portālos, Latvijā uz Key Promotions reklāmām uzķērušies vairāki simti cilvēku. «Prezentācijā tika solītas ekskursijas uz Loro parku, akvaparku, pēc tam izrādījās, ka šo ekskursiju NAV! Viesnīcas nav pieczvaigžņu, bet gan kaut kādas kojas!» raksta kāds no Tenerifes atgriezies tūrists. Forumos pat izskan ideja apkrāptajiem tūristiem kopīgi atnākt uz kārtējo firmas prezentāciju, jo «jāpaņem tas ārzemnieks aiz apkakles un jāvelk pie bankomāta, lai tepat un tūlīt atgriež atpakaļ izkrāpto naudu pilnā apmērā».
Jādod laiks pārdomāt
Kā Dienai stāsta Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) direktore Baiba Vītoliņa, līdz šim centrs ir saņēmis ap 20 sūdzību no neapmierinātiem Key Promotions klientiem. Sūdzības pārsvarā ir par pārāk vispārīgi formulētiem līguma nosacījumiem, kā arī solītā atpūtas līmeņa neatbilstību piecu zvaigžņu kategorijai. Pēc B.Vītoliņas teiktā, PTAC skatījumā galvenā problēma kompānijas attiecībās ar klientiem ir steiga ar līguma parakstīšanu. «Ņemot vērā, ka tirdzniecība notiek ārpus tirdzniecības vietas, cilvēkiem ir jādod iespēja 14 dienu laikā pārdomāt un no līguma atteikties, » uzsver B.Vītoliņa.
Sūdzējušies neesot
Key Promotions direktors Gianns Tips iepriekš publiski visus apvainojumus negodprātīgā rīcībā noraidījis. Aģentūrai LETA viņš apgalvoja, ka prezentācijās klientiem tiek pastāstīts, kādi ir līguma nosacījumi un kādu pakalpojumu klients saņems. Neatbilstību viesnīcu zvaigžņu kategorijai grieķu uzņēmējs skaidroja ar to, ka katrā valstī pastāv dažādi zvaigžņu piešķiršanas standarti, tomēr tās visas esot luksusa viesnīcas. Līgumos arī neesot noteikts viesnīcu zvaigžņu standarts, bet gan ir teikts, ka viesnīca būs luksusa kategorijas. Pēc kompānijas direktora stāstītā, Key Promotions Latvijā darbojas kopš maija un līdz šim apkalpoti esot vairāk nekā 1000 klientu, no kuriem sūdzības uzņēmums neesot saņēmis.
*Nekad vairs! - angļu valodā"
Es arī devos uz Radisonu "laimes meklējumos" ;).
Uzzinot, ka būs prezentācija 1.5 h garumā, kopā ar draugu uzreiz pateicām, ka nevaram palikt - iepriekš mūs par to nebrīdināja, bija darba dienas vidus.
Patīkama konsultante piedāvāja pārlikt mūsu iespēju noklausīties prezentāciju uz citu, mums piemerotāku dienu. Vēlāk piezvanīšot no biroja. Nebijām vēl iesēdušies kārtīgi mašīnā, kā iezvanījās telefons un firmas konsultante, kura iepriekš cītīgi vilināja uz šo pasākumu, ar pārmetumiem jautāja, kāpēc esam aizgājuši no prezentācijas?
Par laimi - TV ieraudzīju sižetu un sāku meklēt internetā ko vairāk par šo pasākumu.
CILVĒKI, NEESIET LĒTTICĪGI - BRĪNUMI NOTIEK, BET JA PAR TIEM VĒL IR KRIETNI JĀPIEMAKSĀ, TAD VAI TIE VAIRS TĀDI IR? ;))))
P.S. Meitene no Key promotions vairs nav zvanījusi. Žēl. :))
Vispār jāsmejas. kurš cilvēks ceļojuma laikā fotografē plikas telpas un mēbeles un masveidā. Un tik švaki tam kūrortam iet, ka tajā nav neviena paša cilvēka. Ai ai IVeta, kā tu izgāzies! Acīmredzo arī šeit KP darbinieki iesūtīti sevi slavinaāt.
Tur nekas nav japerk! Tie apartamentu ipasnieki so iespeju piedava BEZMAKSAS. Tikai redz sarosas visadi knariki, kas uz to pelna. Pardodot produktu, kas ir bez maksas, par 200Ls/ 400Ls/ 600Ls! Tamdel jau neviens nesanem to solito tranferu, ekskursijas, barbekju, jo apartamentu ipasnieki to nepiedava un KP jau neies skiesties ar naudu. Sis ir bezmaksas pasakums, jo reklamas ietvaros bus japavada vesela diena klausoties zombesanu par Timeshare. Tatad neesiet mulki un neiekritiet maksajot par to, ko var dabut par brivu, ja nu rodas tada velesanas.
Es vakar biju šajā prezentācijā.Mani uzaicināja kolēģis, viņš nav precējies un draudzene nav Latvijā, bet tā kā esam veci čomi, tad biju ar mieru notēlot draudzeni.Es gan sākumā neiedziļinājos, kas tā par prezentāciju, domāju kā visas, ar pusdienām un vīna glāzi.Kolēģis ar tā īsti nebija ieklausījies, tā kā daudz ceļojis domāja, ka saistībā ar iepriekšējiem ceļojumiem.Kad aizgājām, visu sapratu.Par šito jau biju lasījusi un tiešām šādus apartamentus pārdeva kaut kad 90.gadu vidū.Smiekli man nāca dikti par to Robertu, labs aktieris.Kolēģim pateicu, ko par to zinu un mēs tēlojām dikti ieinteresētos, ka gribam pirkt tos apartamentus, bet tas jau viņus neinteresē, viņiem galvenais iesmērēt tos it kā iepazīšanās ceļojumus.Mēs sakām, paldies, mēs tur esam bijuši, mēs visu zinām(kolēģis tiešām bijis), mēs tos apartamentus gribam.Dāmīte neparko, vai tiešām neņemsim tos apartamentus 4 cilvēkiem par 210 latiem, mēs sakām, ka nē, tikko esam nopirkuši biļetes un lidosim uz Jaunzēlandi, tādēļ patreiz nav naudas utt.Pulksteņus dabūjām un smiedamies aizgājām.Sejas izteiksmes mainījās, laipnība pazuda, nu riktīgs blēžu kantoris.Pulksteņi lētie, bet bērni var paspēlēties.Noteikti neko neparakstiet.Jā un cik smieklīgi tā loterija izskatījās.Viņi tur ņēmās kā specdienesta pārstāvji filmās, lai tikai tie, kas laimējuši nesatiktos ar tiem, kas vēl iet uz "lielo" laimestu.Velti izniekots laiks
Labi parzinu so biznesa variantu. Ari nan ir menidzera ligums ar PALM BEACH HOLIDAY CLUB- piecas zvaigznes - pasa okeana krasta. Piedavaju so pasakumu par brivu. PASIEM cela, esanas un parejie izdevumi. Paskaidroju kapec par brivu-so biznesu nevada pa pasauli un prezentacijas nedela-7 dienas nav jamaksa. Ari biletes var izcekot ap 300 LVL turp atpakal. Braukt var 2 pieaugusi plus 1 berns. PATS esmu tur bijis sesas reizes, ari pieminetaja cluba RENECY. CERU ka sapratat, mana pelna bus tad ja JUS noslegsiet ligumu. MAN pasam ir ligums uz 6 nedelam. Loti apmierinats.
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (73)
Piedod, Iveta, nepamanīju to "makšķernieku" + vēl dažu labu ar fonu saplūdušu tēlu. Bet tā bilžu līdzība tomēr pastāv.
Un vēl kas: kādēļ gan kādam uzņēmumam būtu tik uzstājīgi jāuzmācas ar saviem piedāvājumiem? Turklāt vēl deklarējot par savu menedžeru lielo pieredzi ceļojumu industrijā, kuru pats uzņēmums izskatās, ka nemaz oficiāli nepārstāv. Mārketings un tūrisms tomēr nav gluži sinonīmi. Un, ja kāds klients šķiet tik svarīgs, taču viņam nav lieka laika, lai ierastos uz kaut kādu prezentāciju (kā man un manai sievai — turklāt iespējamie apmeklējuma laiki ir tikai parastajā biroju darba laikā!!!), varētu taču atsūtīt savu burvīgo piedāvājumu kaut vai uz e-pastu.
Visa šī klubos būšana (palasi uzņēmuma koncepciju keypromotions.net lapā) atgādina 90. gadu piramīdas (tipa: meklē menedžerus, iepriekšēja darba pieredze nav nepieciešama, izglītībai nav nozīmes utt.): nāc uz prezentāciju un iestājies Golden World Club (vai citā piramīdas tipa sistēmā), samaksājot 560 USD (ja atmiņa neviļ; citās piramīdās minēja vienkāršam mirstīgajam tolaik pieejamākas summas) + atrodi vēl kādus trīs (vai vairāk — tas bija atkarīgs no piramīdas apzīmējuma) tādus pašus “haļavas gribētājus”, un viss tev būs pa lēto vai pat par brīvu un pat varēsi nestrādāt (iedomājies, kas par bonusu!). Varēsi arī ieguldīt viņos vēl kādas naudiņas un dabūt kaut kādas kreisās ekskluzīvās preces, ko pārdot (vai krāt mājās skapī — who cares).
Piedod, varbūt Tev viss šķiet un ir baigi forši, bet mans uzskats ir tāds: ja kaut ko ļauj nevis brīvi izvēlēties, bet izmet ēsmu (“jūsu anketa ir laimējusi”, “jums jau ir garantēta balva” utt.), kaut kas tajā visā nav tīrs. Daudzi droši vien piekrīt parakstīt līgumu kaut vai tāpēc, ka jūtas neērti: manis dēļ te kāds ir baigi tērējies un kā gan es viņus pēc tam uzmetīšu (t.i., nekompensēšu izdevumus). Un nav pat nozīmes tam, kā pēc tam jūtas klients (upuris) — apčakarēts vai ieguvis baigās priekšrocības un apmierinājumu. Rezultāts ir viens — no klienta ir iegūta nauda, kuru viņš iepriekš visdrīzāk nebija plānojis tērēt.
People.
My friend translated me this article.
This company already twice has been bankrupted in Romania- Atlantic Promotion-both times they sent people to Tenerife, exactly to one hotel in Lanzarotte.
Please stay away from them-they are 3rd party and they do not have any rights to do those promotions and offers.Everybody who gave them money just lost them.
I can bet that they offer also something like vacation for 10 and more years, which you can have at any time and even you can rent it to someone else.First they are calling like you won travel and you can receive for free coupon, but you have to pay taxes of 200 Euro.
DO NOT TRUST THEM!
THEY ARE THIEVES.
REPORT THEM TO AUTHORITIES- AT LEAST TO POLICE.
Katrā bildē, kur tas ir redzams, ir savādākas flīzes ;)
Līdz šim nav novērots ka viesnīcā - turklāt "augstākā līmeņa", viena nummuriņa ietvaros kāds būtu realizējis šādu dizainu. Pēdējā bilde gan vairāk atgādina viesnīcas vestibilu.
Bildes ir identiskas tām kas KP konsultantēm kopējajā albumiņā, kas prezentācijas laikā ceļo no viena galda pie otra...
Tagad šis kantoris nesaucas GE Promotions?
Kas tā pa balvu izlozi? Tas nopietni?
Man arī zvanīja, aicināja uz Radissonu.
Fu, labi, ka atradu šo saitu. Atradu pēc atslēgvārda "key promotions". Man paziņa izrādās arī bijis uz šo "prezentāciju" Radisonā. Piedāvājuši ceļot uz Tenerifi, uzdāvināja štrunta pulksteņus. Sieva jau gandrīz gribējusi piekrist, bet vīrs nē. Atradu SS.lv lētu ceļojumu uz Tenerifi, tajā atradu atslēgvārdu "key promtions". Vispār Radisons sev arī godu nedara ar šo prezentāciju. Acīmredzot krīzes laikā velns pat mušas ēd. Jautājums vai dēļ tiem pulksteņiem ir vērts tur pusotru stundu dirnēt? Vai ir iespējams viņus pielauzt par brīvu iedot to ceļojumu? Vēl jautājums vai viņi pulksteņus dod prezentācijas sākumā vai beigas. Vispār sviests, es apskatījos, ka biļetes 4 personām līdz Tenerifei vien jau maksā 660 lati!
Pulksteņi nav dārgāki kā autostāvvieta Radisson. Tā ka atstāju mašīnu pie sava darba, šis zaudējums atkrita. Aizgājām pēc 2 stundām bez pulksteņiem, jo mums piesaistītā superaģente sāka mūs apvainot ka atnākuši pēc pulksteņiem, uz ko vīrs tādā pat stilā atbildēja ka pēc televizoriem. Mums diskusija ar superaģenti nevedās, jo nesajūsminājamies par bildēm un "ekstrām" (kurās nebija iestrādāta firmas atpazīstamība, vienots vai jebkāds dokumentu stils, kas raksturo firmu utt.), bet pieprasījām parādīt līgumu bez kā nebijām pierunājami pat sākt solīt. Šajā sakarā superaģente mūs apvainoja optimisma trūkumā un nereaģēja uz iebildumiem ka tā ir tikai normāla darījumu slēgšanas prakse. Kad sāku prasīt par īpašumtiesību pirkšanu, superaģente izgāzās mēģinot iestāstīt ka īpašums tiks atpirkts par to pašu cenu un nespēja paskaidrtot par īpašuma uzturēšanas izdevumu esamību un segšanu. Glābās stāstot ka šos milzu noslēpumus, kā arī līguma tekstu var noskaidrot tikai uz vietas Tenerifē. Mana reakcija bija ka tāpēc vien nav vērts tik tālu braukt... Lai pārējie klienti nedzirdētu un nesāktu šaubīties, skanēja pārāk skaļa mūzika. Par klientu apstrādi varu teikt ka psihaloģiskā iedarbība noteikti bija. Manī izraisa skumjas cik spēcīgi tā strādā uz līdzcilvēkiem, nāk taču vēlēšanas. Ja 2 stundu laikā var pierunāt veikt nepārdomātu un neizdevīgu pirkumu, tad bail pat iedomāties ko sabalsot var mūs pierunāt nākošās vēlēšanās...
Piekrītu iepriekšējam rakstītājam... Arī mēs šodien bijām uz šo prezentāciju. Meitene "konsultante" bija ļoti augstprātīga, pašpārliecināta un, uz jebkuriem jautājumiem vai piebildēm, izteica diezgan aizskarošas piezīmes. Tad mēs kaut ko nebijām pietiekami uzmanīgi klausījušies, tad vispār mēs nedzīvojot kā normālas ģimenes, un kā tad tā, ka mēs gadu iepriekš neplānojam savus ceļojumus... Tikai pēc mana aizrādījuma, pat ja es esmu pilnīgi neuzmanīga un muļķe, un mana ģimenes dzīve ir pilnīgi nepareiza, ka konsultantei tā kā nebūtu nekādu tiesību mani par to "audzināt", meitene nosarka un laikam attapās. Līdz beigām nonācām mierīgā atmosfērā, bet mūs interesējošo informāciju gan tā arī nesaņēmām.
Faktiski tautas valodā runājot tāda prasta "Fķiralovka" 1.5 stundas garumā. Smieklīgākais lai neteiktu nožēlojamākais, ka neatkarīgi no tā vai nopērc, vai nenopērc šo "vienreizējo" iespēju nokļūt Tenerifē uzsaucot KP 420Ls solīto balvu klāsts sastāvēja Tikai no pulksteņiem, ne pa telefonu solītā videokamera, ne vēl jo vairāk televizors tai izložu traukā nav!!! Man paziņas tak uzķērās uz vilinošā piedāvājuma un nopirka to braucienu, bet izlozē tāpat tika pie leišu pulksteņiem. Otra, pati būtiskākā lieta, nav nekādu iespēju redzēt iespējamā darījuma līgumu pat to uzprasot!!! Tie skuķi mēģina novērst uzmanību un izvairās sniegt konkrētu atbildi uz nēertiem jautājumiem, vai vienkārši izliekas nedzirdam.
Starp citu es arī "protams" izlozēju pulksteņus un iespēju šo pašu braucienu iegūt ar 50% atlaidi, tātad nevis 420Ls, bet 210Ls. Uz manu iebildi, ka šādus lēmumus (doties nedoties ceļojumā) es nepieņemu 5 minūtēs un man vajag laiku apdomāties kādu dienu, atbilde bija apmēram tāda: vai nu tagad, vai nekad.
Katrā ziņā varu teikt tā: ar varu nevienam naudu tur nost neņem, katra paša ziņā ir pieņemt vai nepieņemt so piedāvājumu, bet varu tikai brīdināt: nepieņemiet pārsteidzīgus lēmumus (bildes tiešām ir skaistas, viss izklausās ļoti vilinoši), lai pēc tam nebūtu lieku pārdzīvojumu par finansiāliem zaudējumiem, jo maz ticams, ka iztērēto naudu ir iespējams atgūt.
Un daža laba darbiniece, tiešām demonstrē apbrīnojamu augstprātību un saprotot, ka nepirksiet "sapņu ceļojumu" pat atļaujas bārstīt aizskarošas piezīmes.
baigais sviests! ļautiņi neesat naivi! Siers par velti var būt tikai peļu slazdā!
Mēģināju to visu izlasīt. Cik no tiem, kuriem ir savs konkrēts viedoklis, ir jau izmantojuši šos pakalpojumus? Mani tiešām tas interesē. Bet es gribu pati saprast, apkopojot informāciju no tiem cilvēkiem, kuri ir jau šo pakalpojumu izmantojuši un ir vai nav vīlušies. 80% no visiem komentāriem izskatās tādi, ka '''es jau zinu...'', ''tā jau noteikti ir...''. Parasti, vispareizāk bērnus prot audzināt tikai tie, kuriem pašiem bērnu nemaz nav. Dzīvē jau nav viss tikai melns vai balts. Var jau arī uztraukties, ka viesnīcas spilvenā nav pareizā proporcijā dūnas-spalvas, vai tualetes papīrs par cietu. Piekrītu, ka līgums noteikti ir jālasa rūpīgi un steigā parakstīt nevar. Tāpēc arī vācu šo informāciju, bet gribas objektīvu.
Mēs šodien arī apmeklējam prezentāciju Radissonā.
Atklāti sākot, šīs piedāvājums ir ļoti vilinošs, bet ir daži momenti, kas liek aizdomāties.
1) Uz prezentāciju ielūdza pēc balvām, un arī prezentācijas sākumā bija teikts, ka starp mums visiem tiks izlozēts televizors, fotoaparāts, bet kā izradās ložu bija daudz vairāk kā cilvēku un diez vai kādā lozē bija fotiks un telek...
Pie tām izloze notika slepeni, mēs neredzejam, ko ir laimējuši citi, un kad mums kopā ar pulksteņu komplektu laimējās arī "vienreizējs piedāvājums" - 50% atlaide testa braucienam, konsultante apgalvoja, ka tas ir tikai mums un nevienam citam. Kāpēc tad neveikt atklāto izlozi?
2) Prezentācijas laikā tiešām skanēja skaļa mūzika, man tas pat traucēja runāt ar konsultanti, tas droši vien lai citi nedzirdēto, kas notiek pie pārējiem galdiņiem.
3) Es neticu, ka vispār "našaru" var dabūt kaut ko vērtīgo, un man nav skaidrs, kāpēc, ja šīs kantoris tiešām vēlās pārdot iespēju investēt, mēs bijas izvēlēti šai prezentācijai. Jā, šāda veida piedāvājumi varbūt var pastāvēt, bet tiem jābūt domātiem konkrētai mērķauditorijai ar diezgan lieliem ienākumiem (Latvijas mērogā). Mēs tādi neesam. Un es nedomāju vis, ka kompānija vēlējas mūs pa smieklīgu naudu izbraukāt uz Tenerifi un nedabūt no tā nekāda labuma (jo man liekas, ka šāda līmeņa apartamentu noma tomēr maksā dargāk). Es vairāk ticu tam, ko raksta šeit lietotājs Els, ka šo iespēju Regency Club piedāvā bezmaksas, tikai iemaksājot drošības naudu, kas pēc tam tiek atgriezta, bet Key Promotions pati par mums to naudu iemaksās, bet atpakaļ saņemot, mums protams neatdos, bet atstās sev.
Tomēr ir vērts atcereties, ka šinī pasaulē nekas nav pavelti.
Paldies par info, kad saņēmu zvanu no KP tāpat jau bija skaidrs, ka tā ir krāpšana vienīgi tagad izlasot atsauksmes sapratu, ka nav pat vērts iet un tērēt tās 1, 5 st. un paciest smadzeņu kompostrēšanu. Pirms izlasīju šo rakstu biju domājis aiziet paskatīties kādu jaunu shēmu ir krāpnieki kārtējo reizi izdomājuši, bet izrādās nekā jauna tur nav un avis tiek cirptas kā pa konvejieru.
P.S. Tās pozitīvās atsauksmes šajā diskusijā domājams ir vai nu no KP darbiniekiem(starp citu par viņiem tiek maksāts ienākimu un sociālais nodoklis?) vai arī no tiem, kas izmantojuši šīs krāpnieku firmas pakalpojumus un tagad nevēlas atzīt ka ir tikuši apkrāpti.
Arī mēs ar vīru bijām uz prezentāciju Radissonā, nu ļoti jau gribējās aizbraukt uz Tenerifi bet mūsu aģente bija gluma un visu laiku mums uzbruka ar apvainojumiem, pēc tautības ukrainiete. Aizgājām ļoti vīlušies pat nesagaidījuši izlozi.
Raksts laikrakstā DIENA
"Pieczvaigžņu līmeņa vilšanās
Anna Novicka
Sestdiena, 14. novembris (2009)
Pusotru stundu gara prezentācija ar stāstu par pasakaino Kanāriju salu Tenerifi, kur «vienmēr ir silts un viss ir lēts», īsa reklāmas videofilma, daži sen nodeldētie jociņi, vilinošie bukleti - un pensionāru pāris jau gatavs tūlīt pat samaksāt vairākus simtus latu. Par spīti tam, ka Rīgā jau labu laiku cirkulē stāsti par firmas Key Promotions agresīvo darbību, bet interneta portāli ir pilni ar vīlušos klientu atsauksmēm, šīs kompānijas lietotie mārketinga triki uz kūrortu atpūtas mīlētāju prātiem joprojām iedarbojas nevainojami.
Parasti viss sākas ar telefona zvanu. «Jūs esat laimējis pulksteni vai pat plazmas televizoru!», «nejauši ģenerētā» telefona numura īpašniekam paziņo laipnā balss. Taču vientuļām sirdīm balva iet secen, to varot saņemt, tikai ar savu otro pusīti noteiktā laikā ierodoties viesnīcā Radisson. Uz vienu no šiem pasākumiem devās pāris, kurā bija arī Dienas žurnāliste.
No racionālā uz emocionālo
Televizors būs beigās, sākumā prezentācija - par pasākumā gaidāmo stāsta mūsu asistente. Pieeja ir individuāla: katram pārim norīkota sava konsultante. Nelielā telpā ir sapulcējušies septiņi pāri. Atbildam uz anketas jautājumiem par kopīgiem ceļojumiem, to izmaksām, hobijiem. Jāatzīstas arī, cik ilgi esam kopā. Prezentāciju vada «Garijs no Jorkšīras», izskatīgs nosauļojies vīrs rozā kreklā. «Mēs Jorkšīrā ienīstam tērēt naudu»; «Tenerife ir beznodokļu zona, tur viss ir lēts»; «jūs varēsiet dzīvot pieczvaigžņu apartamentos, kas maksā kā divzvaigžņu» - pirmajam Garija vadītās izrādes cēlienam acīmredzot jāiedarbojas uz mūsu racionālo domāšanu. «Un man jums ir vēl viens jautājums - kas tā par pelēko masu, kas šorīt te nāca no debesīm?» gandrīz vai nicinoši zālei vaicā Garijs.
Ko tad viņš mums piedāvā? Pagaidām - iestāties tā sauktajā timeshare sistēmā, kas nozīmē vienreizēju investīciju vairāku tūkstošu eiro apmērā un gada biedra iemaksu 250 eiro gadā. Vienreiz samaksājot, katru gadu noteiktu laika periodu varēsim atpūsties kādā no četriem tūkstošiem kūrortu (lidojuma biļetes gan jāpērk pašiem, arī ēdināšana ir pašu ceļotāju ziņā). Tagad pienāk kārta videofilmai, kurā laimīgie pāri no visas pasaules peld ar kanoe, spēlē golfu, lido ar gaisa baloniem un helikopteriem, bauda šampanieti ar skatu uz okeānu. «Sapņi piepildās!» vēsta filmas moto. Kad asistente teic, ka zemākā iemaksa, lai pievienotos šim izredzēto klubiņam, ir seši tūkstoši eiro, mums it kā vajadzētu vilties savās finansiālās spējās un atvadīties no tikko pavīdējušā skaistā sapņa par paradīzi, bet Garijam mums ir kāds unikāls piedāvājums.
«Atstāt labu iespaidu»
Šī iespēja ir testa brauciens uz pieczvaigžņu viesnīcu Regency Country Club Tenerifē (tā pieder Key Promotions grieķu īpašniekam). Tā kā Garijs vēlas «atstāt uz mums patiešām labu iespaidu», septiņas naktis apartamentos, kuros var apmesties četri cilvēki, komplektā ar transfēru no lidostas un vienu bezmaksas ekskursiju mums izmaksās tikai 420 latu. Ceļojot ar aģentūru, šāda paša līmeņa viesnīca mums maksātu veselus 970 latus. Garijs gan nemin, ka šī cena attiecas uz visaugstāko sezonu, bet patlaban šī cena varētu būt tie paši 400 lati. Ar šo piedāvājumu viņa firma neko nepelnot - jo tas ir tikai promotion (reklāmas - red.) brauciens. Garijs gan nepaskaidro, kādā veidā tad pelna viņa kompānija, ja timeshare tiesības pagaidām ir izdevies pārdot tikai vienam pārim, bet par konsultantiem šeit strādā 50 meitenes, kas saņem cieto algu. Jāsedz arī iespaidīgi prezentāciju rīkošanas izdevumi.
Skaitļi paziņoti, bukleti sadalīti, un mums tūlīt pat atnes jau parakstīto un apzīmogoto līgumu - jāizlasa tūlīt, jāsamaksā arī. Uz mājām to ņemt mums kategoriski aizliedz. Kamēr izvaicājam mūsu konsultanti par līguma nosacījumiem, piemēram, par to, ka, līgumu laužot, firma paturēs 320 eiro, - pārējiem pāriem menedžeres jau izsit čekus par 420 latiem. Kādēļ tik milzīgs sods, neliekamies mierā. «Jo mums uzreiz, šajā paša vakarā, jāpārskaita šī nauda uz turieni, » seko atbilde. Mēs saņemam savu pulksteni un dodamies prom.
Dienā Key Promotions rīkojot pat trīs prezentācijas, taču pēdējā laikā darījumu skaits esot krietni sarucis.
«Never again!»
Gaļina ar vīru uz Tenerifi izlido pirmdien. Viņi gan ir nopirkuši numuru citā viesnīcā - Flamingo Club, bet arī «pieczvaigžņu līmeņa». Divas nedēļas maksāja 660 latu. «Visi, kas ar mums bija tajā pasākumā, samaksāja naudu, » atminas Gaļina. Dažas dienas pirms iecerētā ceļojuma konsultante viņai piezvanīja, lai informētu, ka Tenerifē Gaļinu ar dzīvesbiedru tomēr gaida četrzvaigžņu numurs. «Pēc tam pārzvanīja vēlreiz un paziņoja, ka tomēr būs trīs zvaigznes. Turklāt viņi nespēs nodrošināt arī transfēru no lidostas, » sašutusi ir kliente. Tikai tad, kad bija noteikta izlidošanas diena, Gaļina ieskatījās vietējo un ārvalstu portālu ceļotāju atsauksmēs par gaidāmo apmešanās vietu. «Never again!*» - par Key Promotions piedāvāto Flamingo Club nikni raksta kāds britu tūrists. Par mums piedāvāto Regency Country Club komentāri ir labvēlīgāki, taču arī šīs viesnīcas apmeklētāji izsaka neapmierinātību ar mazajām istabām, nelaipno servisu, «krāšņo» skatu uz būvniecības laukumu, kā arī to, ka ierašanās dienā viesnīca mēdz izrādīties pārpildīta.
Spriežot pēc atsauksmju skaita Latvijas portālos, Latvijā uz Key Promotions reklāmām uzķērušies vairāki simti cilvēku. «Prezentācijā tika solītas ekskursijas uz Loro parku, akvaparku, pēc tam izrādījās, ka šo ekskursiju NAV! Viesnīcas nav pieczvaigžņu, bet gan kaut kādas kojas!» raksta kāds no Tenerifes atgriezies tūrists. Forumos pat izskan ideja apkrāptajiem tūristiem kopīgi atnākt uz kārtējo firmas prezentāciju, jo «jāpaņem tas ārzemnieks aiz apkakles un jāvelk pie bankomāta, lai tepat un tūlīt atgriež atpakaļ izkrāpto naudu pilnā apmērā».
Jādod laiks pārdomāt
Kā Dienai stāsta Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) direktore Baiba Vītoliņa, līdz šim centrs ir saņēmis ap 20 sūdzību no neapmierinātiem Key Promotions klientiem. Sūdzības pārsvarā ir par pārāk vispārīgi formulētiem līguma nosacījumiem, kā arī solītā atpūtas līmeņa neatbilstību piecu zvaigžņu kategorijai. Pēc B.Vītoliņas teiktā, PTAC skatījumā galvenā problēma kompānijas attiecībās ar klientiem ir steiga ar līguma parakstīšanu. «Ņemot vērā, ka tirdzniecība notiek ārpus tirdzniecības vietas, cilvēkiem ir jādod iespēja 14 dienu laikā pārdomāt un no līguma atteikties, » uzsver B.Vītoliņa.
Sūdzējušies neesot
Key Promotions direktors Gianns Tips iepriekš publiski visus apvainojumus negodprātīgā rīcībā noraidījis. Aģentūrai LETA viņš apgalvoja, ka prezentācijās klientiem tiek pastāstīts, kādi ir līguma nosacījumi un kādu pakalpojumu klients saņems. Neatbilstību viesnīcu zvaigžņu kategorijai grieķu uzņēmējs skaidroja ar to, ka katrā valstī pastāv dažādi zvaigžņu piešķiršanas standarti, tomēr tās visas esot luksusa viesnīcas. Līgumos arī neesot noteikts viesnīcu zvaigžņu standarts, bet gan ir teikts, ka viesnīca būs luksusa kategorijas. Pēc kompānijas direktora stāstītā, Key Promotions Latvijā darbojas kopš maija un līdz šim apkalpoti esot vairāk nekā 1000 klientu, no kuriem sūdzības uzņēmums neesot saņēmis.
*Nekad vairs! - angļu valodā"
Es arī devos uz Radisonu "laimes meklējumos" ;).
Uzzinot, ka būs prezentācija 1.5 h garumā, kopā ar draugu uzreiz pateicām, ka nevaram palikt - iepriekš mūs par to nebrīdināja, bija darba dienas vidus.
Patīkama konsultante piedāvāja pārlikt mūsu iespēju noklausīties prezentāciju uz citu, mums piemerotāku dienu. Vēlāk piezvanīšot no biroja. Nebijām vēl iesēdušies kārtīgi mašīnā, kā iezvanījās telefons un firmas konsultante, kura iepriekš cītīgi vilināja uz šo pasākumu, ar pārmetumiem jautāja, kāpēc esam aizgājuši no prezentācijas?
Par laimi - TV ieraudzīju sižetu un sāku meklēt internetā ko vairāk par šo pasākumu.
CILVĒKI, NEESIET LĒTTICĪGI - BRĪNUMI NOTIEK, BET JA PAR TIEM VĒL IR KRIETNI JĀPIEMAKSĀ, TAD VAI TIE VAIRS TĀDI IR? ;))))
P.S. Meitene no Key promotions vairs nav zvanījusi. Žēl. :))
Baisi..., labi ka neimantojām šīs firmas pakalpojumus.
PTAC mājas lapā forumā Sigita dalās savā pieredzē - kāds bija "brīnišķīgais" brauciens.
http://www.ptac.gov.lv/page/208?action=message&theme=56
Vispār jāsmejas. kurš cilvēks ceļojuma laikā fotografē plikas telpas un mēbeles un masveidā. Un tik švaki tam kūrortam iet, ka tajā nav neviena paša cilvēka. Ai ai IVeta, kā tu izgāzies! Acīmredzo arī šeit KP darbinieki iesūtīti sevi slavinaāt.
Tur nekas nav japerk! Tie apartamentu ipasnieki so iespeju piedava BEZMAKSAS. Tikai redz sarosas visadi knariki, kas uz to pelna. Pardodot produktu, kas ir bez maksas, par 200Ls/ 400Ls/ 600Ls! Tamdel jau neviens nesanem to solito tranferu, ekskursijas, barbekju, jo apartamentu ipasnieki to nepiedava un KP jau neies skiesties ar naudu. Sis ir bezmaksas pasakums, jo reklamas ietvaros bus japavada vesela diena klausoties zombesanu par Timeshare. Tatad neesiet mulki un neiekritiet maksajot par to, ko var dabut par brivu, ja nu rodas tada velesanas.
Es vakar biju šajā prezentācijā.Mani uzaicināja kolēģis, viņš nav precējies un draudzene nav Latvijā, bet tā kā esam veci čomi, tad biju ar mieru notēlot draudzeni.Es gan sākumā neiedziļinājos, kas tā par prezentāciju, domāju kā visas, ar pusdienām un vīna glāzi.Kolēģis ar tā īsti nebija ieklausījies, tā kā daudz ceļojis domāja, ka saistībā ar iepriekšējiem ceļojumiem.Kad aizgājām, visu sapratu.Par šito jau biju lasījusi un tiešām šādus apartamentus pārdeva kaut kad 90.gadu vidū.Smiekli man nāca dikti par to Robertu, labs aktieris.Kolēģim pateicu, ko par to zinu un mēs tēlojām dikti ieinteresētos, ka gribam pirkt tos apartamentus, bet tas jau viņus neinteresē, viņiem galvenais iesmērēt tos it kā iepazīšanās ceļojumus.Mēs sakām, paldies, mēs tur esam bijuši, mēs visu zinām(kolēģis tiešām bijis), mēs tos apartamentus gribam.Dāmīte neparko, vai tiešām neņemsim tos apartamentus 4 cilvēkiem par 210 latiem, mēs sakām, ka nē, tikko esam nopirkuši biļetes un lidosim uz Jaunzēlandi, tādēļ patreiz nav naudas utt.Pulksteņus dabūjām un smiedamies aizgājām.Sejas izteiksmes mainījās, laipnība pazuda, nu riktīgs blēžu kantoris.Pulksteņi lētie, bet bērni var paspēlēties.Noteikti neko neparakstiet.Jā un cik smieklīgi tā loterija izskatījās.Viņi tur ņēmās kā specdienesta pārstāvji filmās, lai tikai tie, kas laimējuši nesatiktos ar tiem, kas vēl iet uz "lielo" laimestu.Velti izniekots laiks
Labi parzinu so biznesa variantu. Ari nan ir menidzera ligums ar PALM BEACH HOLIDAY CLUB- piecas zvaigznes - pasa okeana krasta. Piedavaju so pasakumu par brivu. PASIEM cela, esanas un parejie izdevumi. Paskaidroju kapec par brivu-so biznesu nevada pa pasauli un prezentacijas nedela-7 dienas nav jamaksa. Ari biletes var izcekot ap 300 LVL turp atpakal. Braukt var 2 pieaugusi plus 1 berns. PATS esmu tur bijis sesas reizes, ari pieminetaja cluba RENECY. CERU ka sapratat, mana pelna bus tad ja JUS noslegsiet ligumu. MAN pasam ir ligums uz 6 nedelam. Loti apmierinats.
Key Promotions bledas, prezentacijas 7 dienas ir par brivu. Varu sniegt pilnigu informaciju.