keramserviss - Klientu speciāliste Viktorija Odiņa
Sūdzība par sliktu klientu apkalpošanu. Klientu speciāliste Viktorija Odiņa bija nelaipna, nespēja sniegt patiesu nepieciešamuo informāciju par glazūrām un materiāliem.Kad bez konsultantes palīdzības pati piemeklēju sev nepieciešamās glazūras un vienu nosaucu no māla parauga, tika sastādīts čeks par kuru samaksāju, maisā tika saliktas glazūras un pārējām lietām lika aizbraukt pakaļ uz blakus noliktavu. Porcelāna maiss bija saplēsts, bet salīmēts, teicu, ka nevēlos tādu, bet Viktorija nelaipnā tonī atbildēja, ka tas esot pēdējais. Tad atgādināju par glazūru kura nabija atrodama maisā, par to viņa paziņoja, ka vai tad pati nevarēju ielikt, jo kaut kur esot stāvējusi, tas mani pārsteidza, jo pārdevēja pati sakrāva visu maisā. Tad nu dusmīgi viņa to maisiņu atnesa un pārmetoši pagriezās un aizgāja neatsveicinoties. Jāpiemin, ka vienīgais ko konsultante spēja veikalā man pastāstīt, bija tas ka ir divu veidu baltie māli un abi ir vienādā cenā par to es biju nedaudz pārsteikta, jo atmiņā bija palicis, ka māliem bija dažādas cenas. Kad piekritu izprovēt abus, jo cenas ir vienādas ..čeku apskatot konstatēju ,ka cenas tomēr bija dažādas. Tātad mani centās apkrāpt neiedodot 1kg glazūras, bet izdevās apkrāpt pārdodot dārgāku mālu, kā arī porcelāna maiss bija caurs un vēlāk aizlāpīts ar skoču (par to nesaņēmu atlaidi).Pārdevējas attieksme bija vienkārši pretīga jau veikalā ienākot. It kā censtos no viņas aizņemties naudu, nevis būtu samaksājuši 80 eiro par pirkumu.
Комментарии (1)
А ко мне всегда хорошее отношение. Всегда расскажут, посоветуют.