Kebabs FIX
Pirmais atgadījums, kas mani sadusmoja notika Dominas Kebabā.Ar draudzeni visu dienu nostaigājušas piekusušas un nogurušas nolēmām pirms braukšanas mājās kautko iekost. Rinda gara un pieaug, bet vai tiešām tapēc būtu jāpasniedz pusgatavi kebabi? Iesmērēja kaukot tādu kā no leduskapja izņemtu. Steigā vēl nepareizo pusi atgrieza un ēdot man visa mērce klēpī sapilēja. Arī nākamais incidets notika Dominas kebabā. Izdomāju ko ņemšu un tagad stāstu, vēlos to un to, ar tādu un tādu mērci. Piemirsās vienīgi patiekt mazo vai lielo. Apkalpotāja pie letes visu atbrēc tai kas taisa, bet es sapratu ka nepareiz lielumu. Es viņu pārtraucu un saka ka man vajag mazo. Man pēctam nācās dzirdēt viņas un otras dialogu neizlēmīgiem klientiem UN TO KA VIŅA RADUSI no pasūtītājiem visu bez jautāšanas dzirdēt. Bet punktu apmeklējumiem tai ēstuvei pielika atgadījums nesen uz brīvības ielas kebaba. Pie kases stāvēja trula izskata jauneklis ar tizli smīnu uz sejas. Viņa attieksme pret meiteni kas stāvēja pirms mani bija kā ņirgāšanās. Meitene palūdza spraitu, viņš atbild: kokakola. Meitene uzstāj ka spraitu. Viņš atkal kokakola. Meitene saka: Nē, amn spraitu lūdzu. Debīlais pusis vēl vairāk sāk smīnēt rādot: "re kāda bremze". Un saka: mums tiaki kokla. Meitene dumsīga. Prasa vai tā nevar uzreiz teikt. Un viņa žesti un nopūtas vispār norāda uz to ka viņš uzskata klientus par niecībām. Nu piedodiet, nejau es strādāju ātrās ēdināšanas iestādē.
Комментарии (15)
man tas pats. kad aizmirsu pateikt, ka gribu mazo, vienmēr nejautājot dod vidēja izmēra
nu tad naakam rejz neizmirsti patejkt ka tew wajag mazaa izmeera kebabu nevis videejo!!! newiens jau naw wainiig ka juus wisi esat tik stulbi ka newarat atcereeties cik lielu kebabu jums vajag!!!!!!
pats esi stulbais!!!!! es esmu nogurusi un gribu normalu apkalposanu, es vienmēr pati saku, ka man vajag parasto kebabu, ar kādu gaļu un asu vai neasu. Vai es nevaru kaut ko piemirst? Es neesmu darbā, lai visu atcerētos. Bet viņi pat nevar noprecizinā! Viņiem tas jādara taču. Iznāk, ka labāk ir klusēt, lai viņi paši visu jautātu un lai liela rinda gaidītu. Gribu lai arī citi ātrāk nāktu, bet iznāk, ka tikai par sevi jādomā!
Кебаб в Ориго. Девчата усталые, замученые - информацию уже не воспринимают соовсем. Пришлось 5 раз повторять заказ, что было совсем не трудно, но в результате все равно получили не то, что заказывали - было перепутано и мясо и соус, кебаб холодный, а картошка вообще была уже высохшая, холодная и без соли... Короче вместо хоть какого то удовольствия получили несьедобную хрень на 10 лат... :'(
mmda 4e to vam ne vezet ja vse vrema kogda prihozu v kebab (obi4no domina) u menja i kebab i karto6ka vse gora4eje i pravelno prigotovlenoje...
V alfe v kebabe o4enj plohaja muzika, mjaso malo, porcii detskije, kartoshka fri ne vkursnaja, suhaja :(. Luche zakazivatj u kebab.lv oni dostavku delajut i eda sjedobnaja. kro4e neudolosj kakto u kebabfix :(
parasti dod videja izmera kebabu - jo tas ir standarts !
UN ko tu staigā pa tiem kebabiem, ja tevi visur slikti apkalpo?
Vienreiz biju tur, sagribējās dzert, nu rinda stāv, pasūtīju kokteili. Maksāja viņš latu, bet dzert tur vispār nebija ko. Kaukāds 0.2. Tādas baigās porcijas...
ВЫ что? о каком вообще кебабе идет речь! разве ЭТО можно назвать кебабом??????? я оди раз зашла в кебаб в Ориго, о чем очень пожалела, мало тогочто мне его делали минут 20 точно! я отдала за пару кусочков мяса и пару капустных листов 4 лата!
нет! что еще я туда хоть раз???? нет! уж лучше гамбургеры есть, ито лучшее обслуживание!!!
Un kā tad ar Kebeb Fix devīzi - "Iekod fiksi, tālāk tiksi" ??? Apkalpošana tāda, ka tālāk tikt varēs tikai pēc divām dienām.
Patiesā vaina jau ir uzņēmuma īpašniekos. Viņiem interesē tikai nauda un tās nabaga meitnes ir pārgurušas, bet jāstrādā, jo studēt gribas. Neiet runa par tiešām tizlām būtnēm, kas 10.00 no rīta jau velkas kā uz nāvi un nemāk civilizēti uzvesties. Pēc apkalpošanas kultūras var spriest, ka vadības līmenis šajā uzņēmumā ir ļoti zems. Nebrīnīšos, ka vadības krēslā sēž tāds pats pumpains, puņķains tizlenis un skaita tikai naudu, kas vakar ietirgota.
Apkalpošanas speciālistiem jāsaprot, ka ne visi klienti regulāri ēd KebabFix un tāpēc nezina, ka vidējais izmērs ir standarts. Tie klenti, kas nav par to informēti, ir jāapkalpo (ja var ta teikt) vislabāk, jo tie ir jaunie klienti, kurus uzņēmums (vismaz teorētiski) grib piesaistīt. Starpcitu par laipnu apkalpošanu speciālisti saņem savu algu. Jāatceras arī fakts, ka vislabākais reklāmas veids ir mutiskais. Jāsecina, ka šīm uzņēmumam ir švaki ar komunikāciju, apmācībām, biznesa izpratni. Vēlu veiksmi!
kadus 2 gadu nebiju edusi kebaba. parasti gaju uz dominas kebabu.bet nu esmu atsakusi jo apkalpo loti laipni, vienmer silts un loti garsigs kebabs. nu vienkarsi forsi. un tiesam iekod fixi talak tiksi jo pat tad kad rindas ir apkalpo ati bet taja pasa laika kvaltativi.Nu jau esmu apmierinata ar so iestadi un censos ieskriet diezgan biezi.
Vēlējos piekrist, ka Kebabā, kas atrodas dominā, apkalpošana ir vairāk, kā neadekvāta un briesmīga.
Jo tur gan pārdevēja, gan pavāre, gan zāles pārzine, atļaujās ar klientiem runāt, kā vēlās. Un šajā gadījumā īpaši par zāles pārzini, kura bija stāvoklī, un tāpēc iedomājās, ka var klientam skaidri un gaiši, tiešā tekstā pateikt "Ej dirs*'', un pēc tam, kad tiek jautāts pēc zāles pārziņa, lepni apgalvot: "Es esmu zāles pārzine!", bet kad tiek lūgts viņas vārds un uzvārds, un teikts, ka par viņu tiks iesniegta sūdzība, viņa lepni atbild:" Es esmu stāvoklī, un te būšu tikai vēl 2 nedēļas, un mani tāpēc tā pat neatlaidīs!"
Kādu apkalpošanu lai būtu pelnījuši baltie nēģeri, ka latviešus tagad dēvē visā pasaulē!