Kauguru Veselības centrs - Slikts serviss

Sveicināti! Kārtējo reizi saskaros ar Kauguru veselības centra reģistratūras “pieklājīgajām” darbiniecēm. Šoreiz situācija sekojoša Zvanu uz reģistratūru lai noskaidrotu kāds ir mans ģimenes ārsts ( respektīvi vārdu uzvārdu , lai zinātu pie kā pierakstīties) uz zvanu man atbild jau neapmietinātā balsī dāma ar knapu :”halo” , izstāstu situāciju, ka nav bijusi vajadzība pēc arsta tāpēc īsti nezinu pie kura ārsta esmu pārreģistrēta utt, uz ko man atbild :” lūdzu jums tel. Nummurs uz kuru varat zvanīt un noskaidrot savu ārstu.” Tad kāda velna pēc viņa tur sēž ja nevar pat manu personas kodu ierakstīt un vienkārši pateikt manu ārstu, saprotu ka uz iedoto nummuru jāsēž pie telefona un jāgaida 30minutes kamēr kādu sazvanīs. Nolemju ka varbūt efektīvāk būs iet uz vietas un mazums trāpīsies cita reģistratūras darbiniece kura spēs pateikt manas dakteres vārdu un uzvārdu. Aizeju bet situācija kļūst jau jocīga jo reģistratūras darbiniece atkal pat neuzklausot līdz galam kāda ir mana vēlme iedod man lapas ar kurām man jāiet staigāt pa poliklīniku pie pilnīgi citiem ģimenes ārstiem un jautāt vai viņi nevēlēs būt mani ārsti uz ko pati piebilst - maz jau ticams ka kāds jūs ņems , nu labi… riskēju eju paskatīties kādas dakteres ir uz vietas un 20minūtes nosēžot rindā pie pilnīgi sveša ģimenes ārsta kas beidz jau savu darbu pēc 5minutem ieeju un izstāstu šo situāciju uz ko nebrīnieties viņa man saka :” kāds ir jūsu personas kods?” Nosaucu.. un 3minūšu laikā esmu noskaidrojusi savu ģimenes ārstes vārdu, daktere pat man pasaka laikus kādos viņa strādā un ka pirmdien atgriežas no atvaļinājuma! Slava KVC dakterītei kura pilda ne pa visam savu pienākumu piet ārpus sava darba laika ,bet ar šo vēlējos pateikt , ka reģistratūrā sēž īgnas tantes , kas tiešām būtu laikam savu laiku tur jau atsēdējušas..

23.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (2)

R Rhapsody 23.07.2021

Jūs domājiet, ka reģistratūrā ir piekļuve šādai informācijai? Ārstam ir iespēja izmantot e-veselību, tur šī informācija ir pieejama, reģistratūras darbinieki šādai informācijai piekļūt nevar. Reģistratūra par šo informāciju nav atbildīga. Par to ir atbildīgs NVD.
Lai aiztaupītu sev šo drāmu, jūs varējāt paterēt 5 minūtes Google, tad jūs zinātu, ka ir jāsazinās ar NVD, vai arī atverot portāla E-veselības sadaļu "Ģimenes ārsts un EVAK". Ja jūs atradāt šo portālu, tad ģimenes ārsta datiem arī jābūt atrodamiem.

M Madara Ivanova 23.07.2021

Aiztaupīšu drāmu arī sev tagad 😀 tikai piebildīšu, ka žēl ka neviens nevar muti atvērt un uzreiz pateikt kur meklēt šo info , bet te uzreiz zin kur sūtīt un ko meklēt. Man nav googlē jarakņājas un nekas jāmeklē , tam jūs tur sēžat lai info sniegtu. Un neesmu vienīgā kam neapmierina tur tupošo piepju darba spēks.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы